10 Νοεμβρίου 2025

Το Twitter Αποκτά τη Νεοϊδρυθείσα Εταιρεία Social Analytics Hotspots.io

Η Hotspots.io, μια νεοϊδρυθείσα εταιρεία που υπόσχεται να παράσχει «ευφυΐα μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε», ανακοίνωσε στην κεντρική σελίδα της ότι αγοράστηκε από το Twitter.

Περισσότερα...

Η Medio Χρησιμοποιεί για Πρώτη Φορά μια Πλατφόρμα Analytics που βασίζεται στα Cloud Προσφέροντας μια Εικόνα στους Πελάτες για Συνδεδεμένες Συσκευές

Η Medio Systems, μια εταιρεία predictive analytics, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά μια ολοκαίνουργια σειρά προϊόντων για επιχειρήσεις, που ονομάζεται inGenius Suite. Βασικά, η inGenius επεξεργάζεται μεγάλου όγκου δεδομένα με στόχο την αναγνώριση πιθανών δυνατοτήτων εσόδων όσον αφορά τη χρήση από τους πελάτες συνδεδεμένων συσκευών.

Περισσότερα...

Η ΕFG Eurolife Ασφαλιστική επιλέγει SAS για τη συμμόρφωση της με την οδηγία Solvency II

Η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών Business Analytics, προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με την EFG Eurolife, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η SAS αναλαμβάνει την υλοποίηση ολοκληρωμένης πλατφόρμας Data Warehouse, ενοποιημένης Διαχείρισης Κινδύνων (Pillar I, II, III), Διακυβέρνησης και Κανονιστικής Συμμόρφωσης (Enterprise Governance, Risk and Compliance) καθώς επίσης Business Intelligence και Customer Analytics.

Περισσότερα...

Η Flurry «φρεσκάρει» τα Free Mobile App Analytics της με Προειδοποιήσεις Custom Tracking

Η εταιρεία εξετάζει λεπτομερώς το προϊόν analytics της προσθέτοντας πίνακες οργάνων, προειδοποιήσεις και ανάλυση αγωγών. Σε απλά Ελληνικά, είναι πιο εύκολο τώρα για τις εταιρείες να ακολουθούν τη μετρική που έχει μεγαλύτερη σημασία γι' αυτές, είτε πρόκειται για διατήρηση χρηστών μετά από τρεις ή επτά μέρες είτε για τον αριθμό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια συναλλαγή.

Περισσότερα...

Το QlikView προβλέπει ότι η Ισπανία έχει 25% πιθανότητες να κερδίσει το EURO 2012 ενώ η Ελλάδα 3,3%

Βάση της εφαρμογής Kick-It & Qlik-It, η Ισπανία έχει 25% πιθανότητες να κερδίσει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα

To QlikView, ηγέτης στον χώρο του Business Discovery και πρωτοπόρος στο Business Intelligence (BI), βάζει σε εφαρμογή την τεχνολογία του για να αναλύσει τα δεδομένα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Με την δωρεάν εφαρμογή Kick-it & Qlik-It, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε όλα τα ιστορικά δεδομένα των συμμετεχόντων χωρών και παιχτών και τους δίνετε η δυνατότητα να προβλέψουν τα τελικά αποτελέσματα. Βάση αυτών των δεδομένων, οι 3 πρώτες χώρες που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν το EURO 2012 είναι η Ισπανία (25.2%), η Γερμανία (17.4%) και η Ολλανδία (12.6%). Η Ελλάδα λαμβάνει 3,3% ποσοστό επιτυχίας ενώ η Ιρλανδία και η Πολωνία συγκεντρώνουν μικρό ποσοστό στο να το κερδίσουν (1,4% και 1,6% αντίστοιχα).

Περισσότερα...

Το YouTube Live Γίνεται Ενός Χρόνου: Προσθέτει Pay-Per-View Analytics και Real Time Analytics

Το YouTube Live, η πλατφόρμα ζωντανής αναμετάδοσης του Google, γιόρτασε τα πρώτα του γενέθλιά του. Για να σηματοδοτήσει αυτό το γεγονός, το YouTube προσθέτει έναν αριθμό νέων χαρακτηριστικών στο Live. Τα περισσότερα από αυτά (λογισμικό νέας παραγωγής, βελτιωμένες ροές έκδοσης και real-time analytics) ενδιαφέρουν, κυρίως, τους παραγωγούς βίντεο.

Περισσότερα...