10 Νοεμβρίου 2025

TIBCO Spotfire 4.5: The Power of Data Discovery on BIG DATA

Η CyberStream LTD, αντιπρόσωπος για την Ελλάδα και την Κύπρο της πλατφόρμας Οπτικής Ανάλυσης Επιχειρησιακών Δεδομένων (Visual Analytics) και Επιχειρηματικής Ευφυΐας (Business Intelligence – BI) Spotfire της εταιρίας TIBCO, ανακοινώνει τη διαθεσιμότητα του TIBCO Spotfire v4.5, της πλέον πρόσφατης έκδοσης της πλατφόρμας, η οποία επιτρέπει την προσπέλαση μεγαλύτερου εύρους πηγών δεδομένων, προσφέρει ισχυρότερα εργαλεία Predictive Analytics και Διαχείρισης του Οργανισμού, ενώ υποστηρίζει περισσότερες Mobile συσκευές.

Περισσότερα...

SAS High-Performance Analytics

Ακόμα πιο δυναμικά στο χώρο των High-Performance Analytics εισέρχεται η SAS από το τρίτο τρίμηνο του 2012. Αναλυτικότερα, η ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών Business Analytics, προσθέτει υψηλής απόδοσης ανάλυση κειμένου στα SAS High-Performance Analytics, μια appliance-ready λύση που παρέχεται και ως ολοκληρωμένη πρόταση με τις συσκευές της Teradata και της EMC Greenplum, και εκτελεί πολύπλοκες αναλύσεις στα Big Data.

Περισσότερα...

Το Oracle Academy παρουσιάζει νέο εκπαιδευτικό υλικό για την Java

Με τους κύκλους μαθημάτων για την Java, οι σπουδαστές/μαθητές θα έχουν, αποφοιτώντας, δεξιότητες σχετικές με την αγορά

Το Oracle Academy επεκτείνει το πρόγραμμά του συμπεριλαμβάνοντας περισσότερες υπηρεσίες για σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σχολές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπηρεσίες στις οποίες περιλαμβάνεται και ένα νέο πρόγραμμα μαθημάτων Java που θα υποστηρίξει εκατοντάδες χιλιάδες σπουδαστές/μαθητές. Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα του Oracle Academy έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώσουν στα προγράμματα επιστήμης υπολογιστών και διοίκησης επιχειρήσεων θέματα σχετικά με τις τεχνολογίες της Oracle, σειρές μαθημάτων και πόρους πιστοποίησης Oracle.

Περισσότερα...

Πλατφόρμα Κοινωνικού Μάρκετινγκ PromoJam

Η Πλατφόρμα Κοινωνικού Μάρκετινγκ PromoJam συγκεντρώνει $1,2 εκατομμύρια από την Golden Seeds, Band of Angels
Η PromoJam, μια πλατφόρμα κοινωνικού μάρκετινγκ για την εταιρεία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διεξάγουν καμπάνιες στο Facebook, το Twitter, το Foursquare, το LinkedIn, το Tumblr και το Myspace συγκέντρωσε $1,2 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση για τη Series A, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Περισσότερα...

Aποκλειστικά στην Ελλάδα από την BaaS

To κορυφαίο εργαλείο Social Media Intelligence, το SM2 της SDL (πρώην Alterian), κυκλοφόρησε πρόσφατα σε νέα βελτιωμένη έκδοση, με ακόμη περισσότερες δυνατότητες και με μια μεγάλη καινοτομία. Η έκδοση SM2 5.2 όχι μόνο ‘ακούει’ και αναλύει τις συζητήσεις που γίνονται στα social media για οποιαδήποτε εταιρία ή προϊόν, αλλά πλέον συγκεντρώνει και παρουσιάζει όλα τα σχετικά δεδομένα σε μία εικόνα / infographic: το Storyboard Report.

Περισσότερα...

Πτώση των συνολικών πωλήσεων των Super Markets έπειτα από διαχρονική ανοδική πορεία-ICAP

· Το 2010 ήταν η πρώτη χρονιά της τελευταίας εικοσαετίας, κατά την οποία η αξία της συνολικής αγοράς των super markets και cash & carry παρουσίασε αρνητικό ετήσιο ρυθμό μεταβολής σε σχέση με το προηγούμενο έτος (-1,4%). Η συγκεκριμένη τάση εκτιμάται ότι συνεχίστηκε και το 2011 με εντονότερο ρυθμό.

· Ο ανταγωνισμός στον κλάδο των super markets είναι ιδιαίτερα έντονος, κυρίως λόγω του μεγάλου αριθμού των εταιρειών και της πληθώρας των καταστημάτων.

· Οι μεγάλες αλυσίδες super markets καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του κλάδου, με την τάση συγκέντρωσης να συνεχίζεται.

Περισσότερα...

Βραβείο ειδικής προσφοράς και ομαδικότητας στην QlikView Hellas στο ετήσιο συνέδριο Qonnections στο Μαϊάμι

Το Qonnections είναι ένας σημαντικός θεσμός της QlikTech και πραγματοποιείται κάθε χρόνο αποκλειστικά και μόνο για τους συνεργάτες του QlikView με σκοπό την ενημέρωση πάνω σε θέματα Marketing,  Πωλήσεων και Τεχνικής υποστήριξης.

 

Η φετινή χρονιά βρήκε το συνέδριο Qonnections στο Μαϊάμι στις 22-25 Απριλίου 2012 σε ένα κατάμεστο χώρο με πάνω από 1.000 συνεργάτες από όλο τον κόσμο του QlikView.

Περισσότερα...

SAS Visual Analytics: Μια εξαιρετική πρόταση για ταχύτατη ανάλυση των Big Data

Μια νέα in-memory λύση επιχειρηματικής ευφυΐας της SAS χρησιμοποιεί ένα εξαιρετικό οπτικό περιβάλλον λειτουργίας καθιστώντας τα εξελιγμένα analytics εύχρηστα και λειτουργικά για ευρύτερες ομάδες χρηστών. Τα SAS Visual Analytics, το νέο μέλος της οικογένειας λύσεων SAS High-Performance Analytics, αποτελεί μια ταχύτατη, απλή και οικονομικά αποδοτική πρόταση για πληρέστερη επιχειρηματική γνώση και καλύτερη λήψη αποφάσεων.

Περισσότερα...