30 Ιανουαρίου 2023

Καινούριο blog για την Oco

ocoH Oco Inc., ηγέτης στις υπηρεσίες Software-as-a-Service business intelligence, ανακοίνωσε την έναρξη ενός νέου εταιρικού blog για να φιλοξενήσει συζητήσεις σχετικά με τη συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. Η σελίδα θα βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα τα διάφορα προϊόντα. Στη διαμόρφωση της θεματολογίας θα συμμετέχουν στελέχη της Oco με μεγάλη εμπειρία στο Business Intelligence σε πολλούς κλάδους. Επίσης οι αναγνώστες θα μπορούν να συμβάλλουν με υλικό αλλά και σχόλια.

Περισσότερα...

Η Netezza ανακοίνωσε τα νέα Netezza-TwinFin

netezzaH εταιρία Netezza (NYSE: NZ), ο παγκόσμιος ηγέτης σε data warehouse και analytics, ανακοίνωσε τη δεύτερη έκδοση των data warehouse συσκευών Netezza - TwinFin™  στο παγκόσμιο ετήσιο συνέδριο χρηστών Enzee. Οι συσκευές TwinFin θα είναι διαθέσιμες το τρίτο τρίμηνο αυτού του έτους και θα περιλαμβάνουν την προηγμένη τεχνολογία analytics, την i-Class™ μαζί με μια νέα έκδοση του λειτουργικού λογισμικού Netezza (NPS).

Περισσότερα...

Η SuccessFactors εξαγοράζει τη Business Impact

success factorsΗ εταιρία SuccessFactors, Inc., με βάση στις ΗΠΑ και ειδίκευση στα HR Analytics εξαγόρασε την επίσης Αμερικάνικη εταιρία Inform Business Impact, που δραστηριοποιείται στον ίδιο τομέα. Με αυτή την εξαγορά, η εταιρία ισχυροποιεί τη θέση της στον τομέα των HR Analytics και ειδικά σε cloud-based software. Έτσι προσφέρει πλέον περισσότερες λύσεις που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν καλύτερα τους κινδύνους, να υπολογίσουν τις συνέπειες των αποφάσεών τους και να εκτελέσουν τη στρατηγική τους.

Η IBM εξαγοράζει την Coremetrics

Η IBM πρόκειται να εξαγοράσει την εταιρία Coremetrics για ποσό που δεν έχει ανακοινωθεί. Αυτή η εξαγορά αυξάνει τη δυναμική της εταιρίας στον τομέα των Internet Analytics.

Περισσότερα...

SAS 10 χρόνια Cloud Computing

sasMια δεκαετία πριν, όταν το software-as-a-service αποτελούσε μια αναδυόμενη υπηρεσία, η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, είχε ήδη αναγνωρίσει την ενδεχόμενη προτίμηση ορισμένων πελατών σε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού off-premise.

Περισσότερα...

Νέα μονάδα μάρκετινγκ για την Interpublic Group

interpublicΗ Interpublic Group, ο όμιλος διαφήμισης και μάρκετινγκ υπηρεσιών, δημιούργησε μια νέα μονάδα για να εστιάσει στην αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και στο ROI. Ο Neil Canter, ο οποίος έχει ορισθεί διευθυντής της μονάδας, θα ηγηθεί του νέου προγράμματος Marketing Accountability Partnership - ΜΑΡ. Θα επιτηρεί όλα τα marketing analytics των επιχειρήσεων της Interpublic και θα αναφέρεται απευθείας στην ανώτερη διοίκηση της Interpublic.

Περισσότερα...

Έρευνα marketo.com

marketoΕνώ οι κορυφαίοι marketers έχουν συνειδητοποιήσει ότι η μέτρηση του αντίκτυπου του μάρκετινγκ είναι αναγκαία ώστε το μάρκετινγκ να θεωρηθεί ως συντελεστής πηγής εσόδων και να είναι ουσιαστικό κομμάτι στα εταιρικά έσοδα, μόνο 20% των επιχειρήσεων λένε ότι τελειοποιούν τη μέτρηση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας των πρωτοβουλιών του τμήματος μάρκετινγκ. Πού οφείλεται αυτό;

Περισσότερα...

Μελέτη της Implix

implixH Implix, μια εταιρεία που ηγείται στις υπηρεσίες στο email και παράλληλα πάροχος λύσεων στις παγκόσμιες αγορές SOHO/SMB, δημοσίευσε μια μελέτη από δείγμα 1.652.000.000 ηλεκτρονικών μηνυμάτων που εστάλησαν από την email marketing πλατφόρμα GetResponse για τη περίοδο Ιούλιος- Δεκέμβριος 2009. Η έκθεση δίνει μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα παρέχοντας μία σφαιρική οπτική του marketing σήμερα με την παρακολούθηση κοινών δεικτών απόδοσης σε 95 χώρες και έξι ηπείρους.

Περισσότερα...