Χαμηλά το Facebook στην έκθεση ικανοποίησης καταναλωτών ACSI
Σύμφωνα με την έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου, με βάση τους δείκτες ικανοποίησης των αμερικανών πελατών για το 2010 (ACSI) που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της ForeSee Results, το Facebook αν και θεωρείται ο δημοφιλέστερος ιστοχώρος στην Αμερική, δεν είναι ευχάριστο στους καταναλωτές. Το σκορ που σημείωσε το Facebook ήταν 64 στην κλίμακα 100 του ACSI, το οποίο τοποθετεί την ικανοποίησή του χαμηλότερα ακόμα και από site που καταχωρούν ηλεκτρονικά φορολογικές δηλώσεις.
Εφαρμογές για iPhone και iPad από την Microstrategy
Η Microstrategy ανακοίνωσε μια επιχειρηματική (BI - business intelligence) εφαρμογή επόμενης γενιάς για το iPhone και το iPad της Apple, προσθέτοντας το όνομά της σε μία συνεχώς αυξανόμενη λίστα επιχειρηματικών προμηθευτών που αγκαλιάζουν την πλατφόρμα. Προηγουμένως, η Microstrategy είχε στρέψει την προσοχή της στην υποστήριξη του Research In Motion των κινητών συσκευών της BlackBerry.
Συνεργασία Pervasive και SuccessFactors
Οι εταιρείες Pervasive και SuccessFactors πήραν τη πρωτοβουλία να ενωθούν και να ενσωματώσουν τα ξεχωριστά συστήματα τους μέσα στο λογισμικό επιχειρησιακής λειτουργίας της SuccessFactors. Η Pervasive, που έχει ενωθεί με την SuccessCloud της SuccessFactors, θέτει ως κοινό στόχο την εξασφάλιση ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κρίσιμα στοιχεία και πληροφορίες για την καθημερινή τους απόδοση. Βάσει αυτού, μπορούν να προβλέψουν τις μελλοντικές τάσεις και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές τους εάν είναι απαραίτητο.
LookingGlass από τη Microsoft για έλεγχο των Social media
Η Microsoft παρουσίασε ένα πρωτότυπο επιχειρησιακό εργαλείο, με κωδικό όνομα LookingGlass, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ακούνε, να συμμετέχουνε και να αναλύουν τα social media. Το εργαλείο εκμεταλλεύεται την πλατφόρμα της Microsoft για να δείξει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν γρήγορα και αποτελεσματικά να χρησιμοποιήσουν τα social media καθώς δημιουργούν τη διαφήμισή τους.
Η χρήση CRM στο Marketing
Οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει και χρησιμοποιούν CRM λειτουργικά συστήματα για να αναλύσουν τη συμπεριφορά πελατών και μετέπειτα να προγραμματίσουν και να βελτιστοποιήσουν τις πρωτοβουλίες-ενέργειές τους. Συγκεκριμένα, οι αυτοματοποιημένες προσφορές μάρκετινγκ επιτρέπουν στα εμπορικά στελέχη να προγραμματίσουν, να δοκιμάσουν και να διενεργήσουν καμπάνιες οποιουδήποτε μεγέθους ή επιπέδου πολυπλοκότητας.
Τεχνολογικό κέντρο για την Dematic
Η Dematic, προμηθευτής συστημάτων logistics για εργοστάσια, αποθήκες εμπορευμάτων και κέντρα διανομής, έχει ανοίξει ένα νέο τεχνολογικό κέντρο που βρίσκεται κοντά στη Φρανκφούρτη, στη Γερμανία. Το τεχνολογικό κέντρο, που είναι το τρίτο της Dematic, χρησιμοποιείται ως εγκαταστάσεις επίδειξης λύσεων logistics που παρουσιάζει πολλαπλές ενσωματωμένες λύσεις χειρισμού των υλικών με σκοπό να βελτιστοποιηθούν οι διαδικασίες logistics, να αυξηθεί η παραγωγικότητα και να μειωθούν οι λειτουργικές δαπάνες χρησιμοποιώντας business analytics λειτουργίες και μεθοδολογίες.
Παγκόσμια μελέτη της A.T. Kearney
Η A.T. Kearney πρόσφατα ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας παγκόσμιας μελέτης, η οποία δείχνει ότι οι έμμεσες κατηγορίες διαγωνισμών προμηθειών όπως της τεχνολογίας, του marketing - διαφήμισης, της διοίκησης και διαχείρισης εγκαταστάσεων, του MRO, των Logistics και των επαγγελματικών συμβουλευτικών υπηρεσιών, έχουν γίνει όλο και περισσότερο σημαντικές στους διευθυντές εφοδιασμού και στους οργανισμούς τους.
Πτώση για την αγορά SCM
Η αγορά για τις εφαρμογές διαχείρισης αλυσίδων εφοδιασμού, τη συντήρηση και τις υπηρεσίες, ή αλλιώς εν συντομία SCM, έφτασε τα $6,2 δισεκατομμύρια το 2009 συμπεριλαμβανομένων των διαγωνισμών προμηθειών και $4,2 δισεκατομμύρια χωρίς προμήθεια.