28 Νοεμβρίου 2022

Πώς να υπερφορτώσετε την εμπειρία του πελάτη με RFID

Πώς μπορούν οι λιανοπωλητές να παραμείνουν ή και να ευδοκιμήσουν σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι επιχειρήσεις που δε δουλεύουν online έχουν αμφισβητηθεί σοβαρά; Σύμφωνα με μια μελέτη της PwC, το 78% των καταναλωτών λέει ότι οι συνεργάτες πωλήσεων με καλή γνώση του προϊόντος παίζουν σημαντικό ρόλο για την εμπειρία αγορών. Συγχρόνως, από μελέτη της McKinsey & Company παρατηρείται ότι οι λιανοπωλητές που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών κατά 10%, μπορούν και να αυξήσουν τα έσοδα έως και 10%.

Περισσότερα...

3 περιπτώσεις που η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) χρησιμοποιείται για την εμπειρία του πελάτη

Το AI είναι μια λέξη-κλειδί σε όλες σχεδόν τις βιομηχανίες και γίνονται πολλές συζητήσεις γύρω από το πώς μπορεί να μεταμορφώσει την εμπειρία των πελατών. Πώς, όμως, μπορεί το AI να παίξει ρόλο στην εμπειρία του πελάτη και πώς πραγματικά μοιάζει όταν τίθεται σε λειτουργία; Οι δυνατότητες μπορεί να είναι ατελείωτες, αλλά πολλές από αυτές στηρίζονται σε τρεις βασικές ιδέες.

Περισσότερα...

Εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης «τόσο καλό όσο οι ειδικοί» στην ανίχνευση οφθαλμολογικών παθήσεων

Το σύστημα μηχανικής μάθησης μπορεί να εντοπίσει περισσότερες από 50 διαφορετικές ασθένειες των ματιών και να επιταχύνει τη διάγνωση και τη θεραπεία.

Ένα νέο σύστημα μηχανικής μάθησης λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά όσο οι καλύτεροι εμπειρογνώμονες στο να ανιχνεύει οφθαλμικά προβλήματα και να παραπέμπει τους ασθενείς για θεραπεία, λένε οι επιστήμονες.

Το πρωτοποριακό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, που αναπτύχθηκε από το DeepMind σε συνεργασία με το νοσοκομείο Moorfields eye Hospital NHS και το Πανεπιστημιακό Κολλέγιο του Λονδίνου, μπόρεσε να παραπέμψει τους ασθενείς σε περισσότερες από 50 διαφορετικές οφθαλμικές παθήσεις για περαιτέρω θεραπεία με ακρίβεια 94% - ανταγωνιζόμενο έτσι τους καλύτερους ειδικούς ματιών παγκοσμίως.

Περισσότερα...

Η Ινδία μπορεί να γίνει ο κόμβος του αυτοματισμού παγκοσμίως: o συνιδρυτής Ankur Kothari & ο ερευνητικός οργανισμός «Automation Anywhere»

Ο συνδυασμός της ρομποτικής διαδικασίας αυτοματοποίησης (RPA) με τα γνωσιακή τεχνολογία και τα analytics είναι οι παίκτες-κλειδιά για την έξυπνη αυτοματοποίηση.

Το Automation Anywhere είναι ο ηγέτης της αυτοματοποίησης ρομποτικών διαδικασιών με περισσότερους από 1.000 πελάτες και 600.000 bots σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία κέρδισε 396 νέους πελάτες το 2017. Σε μια συνέντευξη με την ETCIO.COM, ο Ankur Kothari συνιδρυτής του ερευνητικού οργανισμού Automation Anywhere συζητά πώς η εταιρεία κάνει την αυτοματοποίηση προσιτή σε όλους.

Περισσότερα...

Η SAS αναγνωρίζεται ως ηγέτιδα εταιρεία στο Enterprise Fraud Management από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών

Aθήνα, 30 Οκτωβρίου 2018 - Η SAS, κορυφαία εταιρεία στα analytics, ανακηρύχθηκε ηγέτης στην έρευνα  The Forrester Wave™: Enterprise Fraud Management, Q3 2018. Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Forrester Research, η SAS είναι μία από τις δύο συνολικά εταιρείες που «ηγούνται» στην αγορά των παρόχων enterprise fraud management (EFM).

Περισσότερα...

Η Hotelsoft, συνεργάτης της SHR στον τομέα της επιχειρηματικής ανάλυσης (BA)

Συνεργασία συμφωνήθηκε μεταξύ των εταιρειών Hotelsoft και Scepter Hospitality Resources, με στόχο την τροφοδότηση της πλατφόρμας του BA που είναι βασισμένη στο πλαίσιο της αναφοράς για τους πελάτες του ξενοδοχείου.

Η Hotelsoft θα παράσχει την βασική τεχνολογία στην SHR Rzr, ένα προηγμένο εργαλείο, επιχειρηματικής ανάλυσης που θα βοηθήσει τις ομάδες εισοδήματος των ξενοδοχείων να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους, επιτρέποντας σταθερό ρυθμό και κατάτμηση της αγοράς.

Περισσότερα...

Αυτή η επιχείρηση κάνει κυριολεκτικά… τάκλιν στην πελατειακή εμπειρία.

Οι σημερινές επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι πρέπει να έχουν ένα επιτυχημένο πλάνο όταν πρόκειται για τη δημιουργία και τη διατήρηση της εμπειρίας του πελάτη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εταιρείες συνειδητοποιούν πως ο κύριος ανταγωνισμός που διακυβεύονται με τον πελάτη βρίσκεται στον αγωνιστικό χώρο.

Έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η καλύτερη εμπειρία του πελάτη είναι η στρατηγική που στο τέλος κερδίζει. Για παράδειγμα, η Salesforce αναφέρει ότι το 75% των καταναλωτών αναμένει τώρα μια συνεπή εμπειρία πελατών σε offline και online λειτουργία, αλλά και στις κινητές πλατφόρμες. Είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να έχουν αυτές τις σπουδαίες εμπειρίες, σύμφωνα με την έρευνα του ThinkJar. Μία άλλη έρευνα από την Deloitte καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα, υποδεικνύοντας ότι αξίζει για μια επιχείρηση να επενδύσει στη δημιουργία αυτών των εμπειριών πελάτη.

Περισσότερα...

Πώς θα επιλέξετε τους σωστούς συνιδρυτές και γιατί αυτό βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη σας

Του Kyle Wong

Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι "οι νέες επιχειρήσεις είναι σαν τα τρενάκια στα λούνα παρκ". Όπως όμως συμβαίνει σε όλα τα λούνα παρκ, την διαφορά για μια αξέχαστη εμπειρία κάνουν οι άνθρωποι με τους οποίους είστε μαζί.

Το δικό μας…τρενάκι ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια (!) με 4 συνιδρυτές και 6 χρόνια αργότερα όλοι είμαστε ακόμα στην εταιρεία. Είμαι συνειδητοποιημένος και εκτιμώ αυτό που συνέβη, καθώς κατάλαβα πόσο σπάνιο είναι αφού οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις δεν διαρκούν 6 χρόνια και οι περισσότερες συνιδρυτικές σχέσεις δεν κρατάνε τόσο.

Περισσότερα...