3 Ιουλίου 2022

Εκπληκτική ανάπτυξη με βασικούς πρωταγωνιστές στην αγορά λογισμικών επιχειρηματικής ανάλυσης και λογισμικών για επιχειρήσεις | SAP, Ινστιτούτο SAS

Μια νέα έκθεση της Trade Intelligence που κυκλοφόρησε από την Stats and Reports με τίτλο Παγκόσμια αγορά λογισμικών επιχειρηματικής ανάλυσης και λογισμικών για επιχειρήσεις «η οποία μπορεί να εξελιχθεί στην πιο σημαντική αγορά στον κόσμο έχοντας διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις προοδευτικές επιπτώσεις που δέχτηκε η παγκόσμια οικονομία.» Η έκθεση για την παγκόσμια αγορά λογισμικών επιχειρηματικής ανάλυσης και λογισμικών για επιχειρήσεις παρουσιάζει ένα δυναμικό όραμα για να συμπεράνει και να διερευνήσει το μέγεθος της αγοράς, τις ελπίδες της αγοράς και το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η μελέτη είναι προϊόν πρωτογενών και δευτερογενών στατιστικών δεδομένων και αποτελείται από ποιοτική και αριθμητική ανάλυση. Οι κύριες εταιρείες στην έρευνα αυτή είναι η SAP, το Ινστιτούτο SAS, η IBM, η Oracle και η Tableau Software.

Περισσότερα...

Η Νέα Ζηλανδία έμεινε πίσω στην ανάλυση δεδομένων

Οι νεοζηλανδές επιχειρήσεις ασχολούνται με ζητήματα συμμόρφωσης χάνοντας τις ευκαιρίες για ανάπτυξη.

Οι μεσαίες επιχειρήσεις της Νέας Ζηλανδίας χάνουν ευκαιρίες που προκύπτουν από την ταχύρυθμη πορεία της τεχνολογικής επανάστασης, σύμφωνα με τον παγκόσμιο επικεφαλής του οικονομικού ελέγχου και των λογιστικών της BDO, Chris Smith.

Ο Smith παρακολούθησε πρόσφατα στη Νέα Ζηλανδία ένα συνέδριο σχετικά με τον οικονομικό έλεγχο και ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες παγκοσμίως αγωνίζονται να παραμείνουν ενήμερες σχετικά με τις ταχείες αλλαγές της τεχνολογίας οι οποίες προκαλούν μια εκ νέου εξέταση των προτύπων από τις χρηματοπιστωτικές και ρυθμιστικές αρχές.

Περισσότερα...

Η ανάλυση δεδομένων έναντι της επιχειρηματικής νοημοσύνης & ο αγώνας για αντικατάσταση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων με ειδικό λογισμικό

 Η επιχειρηματική νοημοσύνη είναι εξίσου ευφυής με τα δεδομένα που εισέρχονται σε αυτήν και με τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα δεδομένα.

Καθώς οι μεγάλες και οι μικρές επιχειρήσεις αναλαμβάνουν τον αγώνα για εξοπλισμό που είναι τα μεγάλα δεδομένα, αυτό που χάνεται στη «διαδρομή» είναι η διαδικασία και η διαφορά μεταξύ της συλλογής επιχειρηματικών πληροφοριών και της χρήσης αναλύσεων δεδομένων για την λήψη πραγματικών επιχειρηματικών αποφάσεων που έχουν επιπτώσεις.

Εάν προσπαθείτε να βρείτε μια λύση «επιχειρηματικής νοημοσύνης» με την ελπίδα να λύσετε τα μεγαλύτερά σας προβλήματα με το λογισμικό και μόνο, επιτρέψτε μου να σας σώσω από τη σπατάλη χιλιάδων δολαρίων που θα οδηγήσουν τον οργανισμό σας σε μια κατάσταση από την οποία δύσκολα θα ξεφύγει και αυτή είναι η επιχειρηματική νοημοσύνη.

Πριν ακόμη σκεφτείτε τι λογισμικό χρειάζεται για αναλύσεις δεδομένων ή ποια δεδομένα θέλετε, πρέπει να εντοπίσετε το πρόβλημα που θέλετε να λύσετε.

Περισσότερα...

Αυξανόμενη ζήτηση για εκπαιδευτικά προγράμματα επιχειρηματικής ανάλυσης

Τα κολέγια και τα πανεπιστήμια προσφέρουν ολοένα και περισσότερο πτυχία επιχειρηματικής ανάλυσης. Οι απόφοιτοι μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη τεχνολογιών πληροφορικής και επιχειρηματικών δυνατοτήτων μικρών και μεσαίων οργανισμών.

Στην Αμερική, τα εκπαιδευτικά προγράμματα επιχειρηματικής ανάλυσης έχουν αναδυθεί σε κολέγια και πανεπιστήμια για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για επιστήμονες δεδομένων και άλλους ειδικούς σε θέματα ανάλυσης.

Μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων σπουδών τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε κρατικά σχολεία, βρίσκονται τα μεταπτυχιακά προγράμματα MSBA (Master of Science in BusinessAnalytics). Τα πτυχία αυτά δίνουν μορφή σε ό, τι μέχρι τώρα αποτελούσε άμορφο εκπαιδευτικό χώρο.

Περισσότερα...

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας σε 8 βήματα

Η ACT-IAC παρουσίασε ένα βιβλίο στρατηγικής για την αναθεώρηση των υπηρεσιών που αφορούν τους πολίτες.

Με το Λευκό Οίκο και το Κογκρέσο να πιέζουν τους οργανισμούς να κάνουν τις υπηρεσίες των πολιτών αντάξιες του 21ου αιώνα, μια κρατική ομάδα τεχνολογίας εμπορίου εξέδωσε ένα βήμα προς βήμα οδηγό για την προσέγγιση μιας αναβάθμισης της εμπειρίας πελατών ενός οργανισμού.

Περισσότερα...

Βιβλίο στρατηγικής για μια σωστή εμπειρία πελατών

Τι είναι: "Βιβλίο στρατηγικής για μια σωστή εμπειρία πελατών: Ένας οδηγός για τη μετατροπή της παροχής υπηρεσιών", έρευνα από την κοινότητα ενδιαφέροντος ACT-IAC για την εμπειρία του πελάτη.

Γιατί γίνεται: Μια σωστή εμπειρία πελατών μπορεί να αποφέρει μεγαλύτερη επιτυχία της αποστολής, να αυξήσει την αποτελεσματικότητα, να ενισχύσει τις εργασιακές σχέσεις και να βελτιώσει την εμπιστοσύνη προς την κυβέρνηση. Όταν οι οργανισμοί διευκολύνουν τους πολίτες να ολοκληρώνουν τα καθήκοντά τους ή να πραγματοποιούν τις απαιτήσεις τους, τότε την ίδια ώρα αυξάνονται και τα ποσοστά συμμόρφωσης.

Περισσότερα...

Ραγδαία αύξηση σημειώθηκε σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αφού η έννοια του πελάτη στο λιανικό εμπόριο έγινε πρωταρχικής σημασίας

 

 Η ευκαιρία

Μια κορυφαία διεθνής αλυσίδα μόδας θεώρησε την εξυπηρέτηση πελατών ευκαιρία βελτίωσης. Η ανώτατη διοίκηση προέτρεψε τους διαχειριστές καταστημάτων και τις ομάδες τους να «βελτιώσουν την εξυπηρέτηση», χωρίς να υπάρχει καμία οδηγία σχετικά με το πώς θα πρέπει να μοιάζει αυτή η «βελτιωμένη υπηρεσία». Οι διαχειριστές καταστημάτων ερμήνευσαν την οδηγία με διαφορετικό τρόπο. Η ευκαιρία ήταν να καθοριστεί η μοναδικότητα της «επωνυμίας» της υπηρεσίας και να αναπτυχθεί σε κάθε κατάστημα παγκοσμίως.

Περισσότερα...

Πώς να υπερφορτώσετε την εμπειρία του πελάτη με RFID

Πώς μπορούν οι λιανοπωλητές να παραμείνουν ή και να ευδοκιμήσουν σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι επιχειρήσεις που δε δουλεύουν online έχουν αμφισβητηθεί σοβαρά; Σύμφωνα με μια μελέτη της PwC, το 78% των καταναλωτών λέει ότι οι συνεργάτες πωλήσεων με καλή γνώση του προϊόντος παίζουν σημαντικό ρόλο για την εμπειρία αγορών. Συγχρόνως, από μελέτη της McKinsey & Company παρατηρείται ότι οι λιανοπωλητές που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών κατά 10%, μπορούν και να αυξήσουν τα έσοδα έως και 10%.

Περισσότερα...