
Η Netezza ανακοίνωσε τα νέα Netezza-TwinFin
H εταιρία Netezza (NYSE: NZ), ο παγκόσμιος ηγέτης σε data warehouse και analytics, ανακοίνωσε τη δεύτερη έκδοση των data warehouse συσκευών Netezza - TwinFin™ στο παγκόσμιο ετήσιο συνέδριο χρηστών Enzee. Οι συσκευές TwinFin θα είναι διαθέσιμες το τρίτο τρίμηνο αυτού του έτους και θα περιλαμβάνουν την προηγμένη τεχνολογία analytics, την i-Class™ μαζί με μια νέα έκδοση του λειτουργικού λογισμικού Netezza (NPS).
Η SuccessFactors εξαγοράζει τη Business Impact
Η εταιρία SuccessFactors, Inc., με βάση στις ΗΠΑ και ειδίκευση στα HR Analytics εξαγόρασε την επίσης Αμερικάνικη εταιρία Inform Business Impact, που δραστηριοποιείται στον ίδιο τομέα. Με αυτή την εξαγορά, η εταιρία ισχυροποιεί τη θέση της στον τομέα των HR Analytics και ειδικά σε cloud-based software. Έτσι προσφέρει πλέον περισσότερες λύσεις που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν καλύτερα τους κινδύνους, να υπολογίσουν τις συνέπειες των αποφάσεών τους και να εκτελέσουν τη στρατηγική τους.
Η IBM εξαγοράζει την Coremetrics
Η IBM πρόκειται να εξαγοράσει την εταιρία Coremetrics για ποσό που δεν έχει ανακοινωθεί. Αυτή η εξαγορά αυξάνει τη δυναμική της εταιρίας στον τομέα των Internet Analytics.
SAS 10 χρόνια Cloud Computing
Mια δεκαετία πριν, όταν το software-as-a-service αποτελούσε μια αναδυόμενη υπηρεσία, η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, είχε ήδη αναγνωρίσει την ενδεχόμενη προτίμηση ορισμένων πελατών σε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού off-premise.
Νέα μονάδα μάρκετινγκ για την Interpublic Group
Η Interpublic Group, ο όμιλος διαφήμισης και μάρκετινγκ υπηρεσιών, δημιούργησε μια νέα μονάδα για να εστιάσει στην αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και στο ROI. Ο Neil Canter, ο οποίος έχει ορισθεί διευθυντής της μονάδας, θα ηγηθεί του νέου προγράμματος Marketing Accountability Partnership - ΜΑΡ. Θα επιτηρεί όλα τα marketing analytics των επιχειρήσεων της Interpublic και θα αναφέρεται απευθείας στην ανώτερη διοίκηση της Interpublic.
Έρευνα marketo.com
Ενώ οι κορυφαίοι marketers έχουν συνειδητοποιήσει ότι η μέτρηση του αντίκτυπου του μάρκετινγκ είναι αναγκαία ώστε το μάρκετινγκ να θεωρηθεί ως συντελεστής πηγής εσόδων και να είναι ουσιαστικό κομμάτι στα εταιρικά έσοδα, μόνο 20% των επιχειρήσεων λένε ότι τελειοποιούν τη μέτρηση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας των πρωτοβουλιών του τμήματος μάρκετινγκ. Πού οφείλεται αυτό;
Μελέτη της Implix
H Implix, μια εταιρεία που ηγείται στις υπηρεσίες στο email και παράλληλα πάροχος λύσεων στις παγκόσμιες αγορές SOHO/SMB, δημοσίευσε μια μελέτη από δείγμα 1.652.000.000 ηλεκτρονικών μηνυμάτων που εστάλησαν από την email marketing πλατφόρμα GetResponse για τη περίοδο Ιούλιος- Δεκέμβριος 2009. Η έκθεση δίνει μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα παρέχοντας μία σφαιρική οπτική του marketing σήμερα με την παρακολούθηση κοινών δεικτών απόδοσης σε 95 χώρες και έξι ηπείρους.
Επένδυση για την Intel Capital
Η Intel Capital θα επενδύσει $10 εκατομμύρια στην TRA (που σημαίνει ‘True ROI Accountability for Media’), μια εταιρεία διαφήμισης, προώθησης και δημιουργίας λογισμικού μέτρησης της αποδοτικότητας αυτών. Η χρηματοδότηση για την επένδυση προέρχεται από το κεφάλαιο Intel Capital Invest in America Technology της Intel ύψους $200 εκατομμυρίων. Η κίνηση αυτή της Intel αποτελεί μέρος του τρίτου κύκλου επένδυσης αξίας $18,2 εκατομμύριων, που περιλαμβάνει τη συμμετοχή των υπάρχοντες επενδυτών Arbitron και WPP.