22 Σεπτεμβρίου 2025

H Barclays ανεβάζει τον πήχη στον υπολογισμό και τη διαδικασία αναφορών του κεφαλαίου

Αθήνα, 1 Νοεμβρίου 2010  - Η Barclays, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών παγκοσμίως, χρησιμοποιεί τις λύσεις της SAS, ηγέτιδας στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, για τη βελτίωση της πρότυπης μεθοδολογίας υπολογισμού και διαδικασίας αναφορών του κεφαλαίου, τόσο από οικονομικής όσο και κανονιστικής πλευράς.

Περισσότερα...

Analytics για Social media από τη SAS

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση για τη βιομηχανία του τουρισμού, η σημασία των  analytics για τα social media πολύ δύσκολα μπορεί να υποτιμηθεί. Ο Robert Bryant, σύμβουλος της Deloitte LLP υποστηρίζει πως: «Τα πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα θα είναι εκείνα που προσαρμόζονται και εκμεταλλεύονται τα social media παρά αυτά που τα υποτιμούν ή που μάχονται ενάντια στην επιρροή τους». Αλλά εταιρίες κολοσσοί του χώρου όπως η SAS και η IBM είναι πεπεισμένοι ότι η βιομηχανία του τουρισμού δεν είναι η μοναδική που μπορεί να επωφεληθεί από τα analytics των social media.

Περισσότερα...

Χαμηλά το Facebook στην έκθεση ικανοποίησης καταναλωτών ACSI

Σύμφωνα με την έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου, με βάση τους δείκτες ικανοποίησης των αμερικανών πελατών για το 2010 (ACSI) που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της ForeSee Results, το Facebook αν και θεωρείται ο δημοφιλέστερος ιστοχώρος στην Αμερική, δεν είναι ευχάριστο στους καταναλωτές. Το σκορ που σημείωσε το Facebook ήταν 64 στην κλίμακα 100 του ACSI, το οποίο τοποθετεί την ικανοποίησή του χαμηλότερα ακόμα και από site που καταχωρούν ηλεκτρονικά φορολογικές δηλώσεις.

Περισσότερα...

Εφαρμογές για iPhone και iPad από την Microstrategy

Η Microstrategy ανακοίνωσε μια επιχειρηματική  (BI - business intelligence)  εφαρμογή επόμενης γενιάς  για το iPhone και το iPad της Apple, προσθέτοντας το όνομά της σε μία συνεχώς αυξανόμενη λίστα επιχειρηματικών προμηθευτών που αγκαλιάζουν την πλατφόρμα. Προηγουμένως, η Microstrategy είχε στρέψει την προσοχή της στην υποστήριξη του Research In Motion των κινητών συσκευών της BlackBerry.

Περισσότερα...

Συνεργασία Pervasive και SuccessFactors

Οι εταιρείες Pervasive και SuccessFactors πήραν τη πρωτοβουλία να ενωθούν και να ενσωματώσουν τα ξεχωριστά συστήματα τους μέσα στο λογισμικό επιχειρησιακής λειτουργίας της SuccessFactors. Η Pervasive, που έχει ενωθεί  με την SuccessCloud της SuccessFactors, θέτει ως κοινό στόχο την εξασφάλιση ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κρίσιμα στοιχεία και πληροφορίες για την καθημερινή τους απόδοση. Βάσει αυτού, μπορούν να προβλέψουν τις μελλοντικές τάσεις και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές τους εάν είναι απαραίτητο.

Περισσότερα...

LookingGlass από τη Microsoft για έλεγχο των Social media

Η Microsoft παρουσίασε ένα πρωτότυπο επιχειρησιακό εργαλείο, με κωδικό όνομα LookingGlass, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ακούνε, να συμμετέχουνε και να αναλύουν τα social media. Το εργαλείο εκμεταλλεύεται την πλατφόρμα της Microsoft για να δείξει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν γρήγορα και αποτελεσματικά να χρησιμοποιήσουν τα social media καθώς δημιουργούν τη διαφήμισή τους.

Περισσότερα...

Η χρήση CRM στο Marketing

Οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει και χρησιμοποιούν CRM λειτουργικά συστήματα για να αναλύσουν τη συμπεριφορά πελατών και μετέπειτα  να προγραμματίσουν και να βελτιστοποιήσουν τις πρωτοβουλίες-ενέργειές  τους. Συγκεκριμένα, οι αυτοματοποιημένες προσφορές μάρκετινγκ επιτρέπουν στα εμπορικά στελέχη να προγραμματίσουν, να δοκιμάσουν και να διενεργήσουν καμπάνιες οποιουδήποτε μεγέθους ή επιπέδου πολυπλοκότητας.

Περισσότερα...