Η SuccessFactors εξαγοράζει τη Business Impact
Η εταιρία SuccessFactors, Inc., με βάση στις ΗΠΑ και ειδίκευση στα HR Analytics εξαγόρασε την επίσης Αμερικάνικη εταιρία Inform Business Impact, που δραστηριοποιείται στον ίδιο τομέα. Με αυτή την εξαγορά, η εταιρία ισχυροποιεί τη θέση της στον τομέα των HR Analytics και ειδικά σε cloud-based software. Έτσι προσφέρει πλέον περισσότερες λύσεις που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν καλύτερα τους κινδύνους, να υπολογίσουν τις συνέπειες των αποφάσεών τους και να εκτελέσουν τη στρατηγική τους.
Η IBM εξαγοράζει την Coremetrics
Η IBM πρόκειται να εξαγοράσει την εταιρία Coremetrics για ποσό που δεν έχει ανακοινωθεί. Αυτή η εξαγορά αυξάνει τη δυναμική της εταιρίας στον τομέα των Internet Analytics.
SAS 10 χρόνια Cloud Computing
Mια δεκαετία πριν, όταν το software-as-a-service αποτελούσε μια αναδυόμενη υπηρεσία, η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, είχε ήδη αναγνωρίσει την ενδεχόμενη προτίμηση ορισμένων πελατών σε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού off-premise.
Νέα μονάδα μάρκετινγκ για την Interpublic Group
Η Interpublic Group, ο όμιλος διαφήμισης και μάρκετινγκ υπηρεσιών, δημιούργησε μια νέα μονάδα για να εστιάσει στην αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και στο ROI. Ο Neil Canter, ο οποίος έχει ορισθεί διευθυντής της μονάδας, θα ηγηθεί του νέου προγράμματος Marketing Accountability Partnership - ΜΑΡ. Θα επιτηρεί όλα τα marketing analytics των επιχειρήσεων της Interpublic και θα αναφέρεται απευθείας στην ανώτερη διοίκηση της Interpublic.
Έρευνα marketo.com
Ενώ οι κορυφαίοι marketers έχουν συνειδητοποιήσει ότι η μέτρηση του αντίκτυπου του μάρκετινγκ είναι αναγκαία ώστε το μάρκετινγκ να θεωρηθεί ως συντελεστής πηγής εσόδων και να είναι ουσιαστικό κομμάτι στα εταιρικά έσοδα, μόνο 20% των επιχειρήσεων λένε ότι τελειοποιούν τη μέτρηση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας των πρωτοβουλιών του τμήματος μάρκετινγκ. Πού οφείλεται αυτό;
Μελέτη της Implix
H Implix, μια εταιρεία που ηγείται στις υπηρεσίες στο email και παράλληλα πάροχος λύσεων στις παγκόσμιες αγορές SOHO/SMB, δημοσίευσε μια μελέτη από δείγμα 1.652.000.000 ηλεκτρονικών μηνυμάτων που εστάλησαν από την email marketing πλατφόρμα GetResponse για τη περίοδο Ιούλιος- Δεκέμβριος 2009. Η έκθεση δίνει μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα παρέχοντας μία σφαιρική οπτική του marketing σήμερα με την παρακολούθηση κοινών δεικτών απόδοσης σε 95 χώρες και έξι ηπείρους.
Επένδυση για την Intel Capital
Η Intel Capital θα επενδύσει $10 εκατομμύρια στην TRA (που σημαίνει ‘True ROI Accountability for Media’), μια εταιρεία διαφήμισης, προώθησης και δημιουργίας λογισμικού μέτρησης της αποδοτικότητας αυτών. Η χρηματοδότηση για την επένδυση προέρχεται από το κεφάλαιο Intel Capital Invest in America Technology της Intel ύψους $200 εκατομμυρίων. Η κίνηση αυτή της Intel αποτελεί μέρος του τρίτου κύκλου επένδυσης αξίας $18,2 εκατομμύριων, που περιλαμβάνει τη συμμετοχή των υπάρχοντες επενδυτών Arbitron και WPP.
Νέες υπηρεσίες από την Experian Marketing Services
Η Experian Marketing Services και η INVIDI θα παρέχουν στους διαφημιστές, τα τηλεοπτικά δίκτυα και τους πολυκαναλικούς τηλεοπτικούς διανομείς μια κατηγοριοποίηση των καταναλωτών όσον αφορά τα παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα. Τα στοιχεία της Experian Marketing Services θα είναι πλήρως επικεντρωμένα στην βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας προηγμένων τεχνικών στη διαφήμιση που βασίζονται σε μετρήσιμα στοιχεία της κατευθυνόμενης τηλεόρασης.