Όταν εμφανίστηκε η Numerify πέρσι με νέα από την πρώτη της χρηματοδότηση, ο διευθύνων σύμβουλος  Gaurav Rewariμίλησε για την αξία που έχουν τα business analytics σε cloud. Αλλά οι επιχειρήσεις είναι ανταγωνιστικές. Η Numerifyαποφάσισε να αναλύσει δεδομένα σε clouds για ειδικούς τύπους ανθρώπων.

Η Numerify στοχεύει σε λογισμικό business-analytics σε βάση cloud που πρέπει να διατηρούν καρτέλες για τις επιχειρήσεις. Η startup ανακοίνωσε αλλαγή πορείας σήμερα ενώ κέρδισε και άλλη μια επένδυση ύψους $15 εκατομμυρίων που θα καλύψει τις αγορές και τα έξοδα μάρκετινγκ. Ο Rewari ανέφερε ότι η startup δίνει έμφαση σε μια ερώτηση: «Σε ποιες περιοχές τα ειδικά analytics έχουν τεράστια αξία και πού τα προετοιμασμένα analytics θα πρέπει να είναι προσβάσιμα σύντομα»; Η Numerify σκέφτεται επίσης τις πωλήσεις και το ανθρώπινο δυναμικό σε τομείς όπως τα ΙΤ, ανέφερε ο Rewari. Αυτή η βιομηχανία δεν έχει προσελκύσει ακόμα πολλούς ειδικούς – όχι ακόμα τουλάχιστον.


Πολλές άλλες startups θέλουν ανταγωνιστούν τις IBM, Oracle, SAP στα business analytics. Σκεφτείτε τις ClearStoryData, GoodData, και SiSense, για αρχάριους. Ακόμη και το επιχειρηματικό λογισμικό της Salesforce.com ετοιμάζει ένα Analytics Cloud. Για αυτό και είναι έξυπνο που ο Rewari και η ομάδα του στοχεύουν στα IT.


Η Numerify μπορεί να βοηθήσει τα μέλη και τους συμβούλους να απαντήσουν ερωτήσεις σχετικά με διάφορα θέματα, πηγές ζήτησης, την ικανότητα να αντιμετωπίζουν τα επιχειρηματικά standards, και τα έξοδα υπηρεσιών και συμβάντα των υπαλλήλων. Η εφαρμογή μπορεί να τραβήξει δεδομένα από διάφορες υπηρεσίες cloud, συμπεριλαμβανομένων των αιτημάτων πελατών, ανέφερε ο Rewari. Η Sequoia Capital ηγήθηκε του πρώτου γύρου χρηματοδότησης. Επίσης συμμετείχε η Lightspeed Venture Partners.


Η Numerify ξεκίνησε το 2012 και τώρα απασχολεί πάνω από 85 υπαλλήλους. Θα έπρεπε να είναι πάνω από 150, ανέφερε οRewari. Στους πελάτες περιλαμβάνονται οι Incomm, Netflix, Spansion και το Πανεπιστήμιο του Σαν Φρανσίσκο.


 

 

 

Πηγή:  venturebeat.com