Αν ζητάτε περισσότερες πληροφορίες για το πώς τα πηγαίνουν τα tweets σας, η Twitter παρουσίασε μια νέα λειτουργία analytics για διαφημιστές, για εκδότες Twitter Card και για μέλη της ιστοσελίδας που έχουν πληρώσει την συνδρομή τους.

Η εταιρεία έδωσε ήδη δεδομένα στους διαφημιστές για tweets που πλήρωσαν για να προωθήσουν. Τα δεδομένα περιλαμβάνουν τις εντυπώσεις, τις απαντήσεις, τα κλικ σε συνδέσμους, αλλά δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο σε «οργανικά» tweets όπως π. χ. μη προωθημένα μηνύματα. Η νέα λειτουργία λοιπόν προσφέρει μια ευρύτερη προοπτική της στρατηγικής ενός ολόκληρου λογαριασμού στο Twitter.

Η κατανόηση της λειτουργίας αυτής είναι σημαντική από άποψη διαφημίσεων γιατί, όπως ανέφερε ο Buster Benson από το Twitter σε ανακοίνωση στο μπλογκ σήμερα, οι διαφημίσεις στο Twitter είναι απλά οργανικά tweets που οι διαφημιστές πληρώνουν για να προωθήσουν προϊόντα σε συγκεκριμένο κοινό. Η νέα λειτουργία περιλαμβάνει δεδομένα όπως συνολικές εντυπώσεις, πληροφορίες γενικά και στατιστικά για κάθε tweet, συγκεντρώνει δεδομένα για τον προηγούμενο μήνα, που θα δείχνουν πως τα πήγατε σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες.

Η Benson έγραψε ότι το Twitter έψαξε στα δεδομένα για τις «200 πιο ενεργές εταιρείες που διαφημίζονται» και βρήκε κάποια αποτελέσματα. Μία από τις σημαντικότερες συμβουλές ήταν η εξής: «Η συνεκτικότητα του tweet είναι παράγοντας- κλειδί για την ανάπτυξη της επίδρασης σας στο Twitter.» Άλλες «πρακτικές επιτυχίας» συμπεριλαμβάνουν:

- Δώστε σημασία στην ώρα που γράφετε το tweet. Σημειώστε ποια ώρα της ημέρας και ποια ώρα της εβδομάδας υπάρχουν οι καλύτερες προϋποθέσεις για να παρατηρήσει κανείς αυτά που γράφετε.

- Αναλύστε την συχνότητα των tweets σας. Χρησιμοποιείστε τις νέες δυνατότητες για να καθορίσετε τους ρυθμούς του tweet σας.

- Ανακαλύψτε πως λειτουργούν οι μηχανικές του tweet, και ποιες δεν είναι τόσο αποδοτικές. Δώστε σημασία σε στοιχεία όπως η δράση, τα πολυμέσα και το μέγεθος αντιγραφής.