Η Πλατφόρμα Κοινωνικού Μάρκετινγκ PromoJam συγκεντρώνει $1,2 εκατομμύρια από την Golden Seeds, Band of Angels
Η PromoJam, μια πλατφόρμα κοινωνικού μάρκετινγκ για την εταιρεία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διεξάγουν καμπάνιες στο Facebook, το Twitter, το Foursquare, το LinkedIn, το Tumblr και το Myspace συγκέντρωσε $1,2 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση για τη Series A, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.


Με την πλατφόρμα, που είναι διαθέσιμη και ως λύση DIY και ως παραγγελία από την PromoJam σύμφωνα με τις ανάγκες μιας επιχείρησης, οι πελάτες της PromoJam μπορούν να διεξάγουν καμπάνιες συμπεριλαμβανομένων στοιχημάτων στον ιππόδρομο, καμπάνιες “Like” στο Facebook, διανομή κουπονιών, πωλήσεις flash, προωθήσεις και άλλα, ενώ θα κάνουν αυτές τις προσπάθειες παράλληλα με τα κοινωνικά δίκτυα, τα blog, την κινητή τηλεφωνία, μέσω κωδικών QR και μέσω μηνυμάτων κειμένου SMS. Αν το περιεχόμενο μολυνθεί, η κλιμακωτή τεχνολογία της PromoJam μπορεί να χειριστεί το βαρύ φόρτο, ενώ θα είναι, επίσης, σε θέση να βοηθήσει τις επιχειρήσεις της να συλλέξουν πληροφορίες από τους πελάτες τους, όπως διευθύνσεις email, για παράδειγμα, και να εντοπίσουν ανάλογα analytics.