Πάροχοι συστημάτων CRM θα πρέπει να συνεχίσουν να αναπτύσσουν και να λανσάρουν CRM application modules που συνοδεύονται ή δουλεύουν μαζί με μια μεγάλη ποικιλία χειροκίνητων ή ασύρματων συσκευών.

 

Και πωλητές CRM θα πρέπει να προσφέρουν ανάλυση στοιχείων μέσω κινητών συσκευών έτσι ώστε οι εταιρείες να μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε διάφορα είδη ανάλυσης στοιχείων που περιορίζονταν στο να είναι σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές στο γραφείο τους.

 

Οι πωλητές CRM και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα το social computing, τα mobile και customer analytics.

 

«Είμαστε αντιμέτωποι με την κοινωνική δικτύωση, την κινητή τηλεφωνία, μια έκρηξη καναλιών και μια έκρηξη δεδομένων», αναφέρει ο Gene Alvarez, αντιπρόεδρος έρευνας στην Gartner Inc., εταιρεία που εδρεύει στο Stamford του Connecticut.

 

Ο Alvarez αναφέρει ότι οι καταναλωτές έχουν περισσότερη τεχνολογία απ’ ότι οι επιχειρήσεις – κάτι που πρέπει να αλλάξει αν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Ο Gartner αναφέρει ότι μέχρι το 2015, οι εφαρμογές ανάλυσης στοιχείων θα παραμείνουν μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες κατηγορίες για τις επιχειρηματικές εφαρμογές. Και η εταιρεία ερευνών προβλέπει, επίσης, ότι μέχρι το 2015, 80% των επιχειρήσεων θα χάσει χρήματα αν δεν υποστηρίξουν μια υπηρεσία πελατών που να βασίζεται στο web όσον αφορά τις κινητές συσκευές.