Η έγκριτη εταιρεία μελετών Forrester Research κατέταξε τη SAS ως ηγέτιδα στην πρόσφατη μελέτη της με τίτλο: "The Forrester Wave: Cross-Channel Campaign Management Platforms" για το α’ τρίμηνο του 2012. Συγκεκριμένα, οι λύσεις Πελατειακής Ευφυΐας της SAS αξιολογήθηκαν με την υψηλότερη βαθμολογία τόσο όσον αφορά στη βελτιστοποίηση που προσφέρουν, στα θέματα ανάλυσης και αναφορών, στην ευχρηστία των εφαρμογών, την επιχειρηματική στρατηγική, αλλά και στα οικονομικά.

 

Αναλυτικότερα, η SAS, ηγέτιδα και στο χώρο της ολοκληρωμένης διαχείρισης marketing, επέδειξε “ισχυρές δυνατότητες στη βελτιστοποίηση, τη διαχείριση της καταγραφής και ανάλυσης της συμπεριφοράς των πελατών, τα analytics και την ενοποίηση συμπληρωματικών καναλιών (cross-channel)”.

 

Στη μελέτη της Forrester αναφέρεται ότι “H ταχύτατη ενοποίηση των χαρακτηριστικών σχεδιασμού προγραμμάτων της Assetlink (εταιρεία την οποία η SAS εξαγόρασε το Φεβρουάριο το 2011) στη σουίτα Πελατειακής Ευφυΐας της SAS ολοκληρώνει τις εξελιγμένες δυνατότητες της εταιρείας στη βελτιστοποίηση, τα analytics και το σχεδιασμό των προωθητικών εκστρατειών.”

 

Ένας από τους εκατοντάδες πελάτες που χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη σουίτα είναι η YouSee, o μεγαλύτερος πάροχος καλωδιακής τηλεόρασης στη Δανία. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τη σουίτα της SAS για το σχεδιασμό τόσο των συμπληρωματικών και αναβαθμιζόμενων πωλήσεων (cross-sell/up-sell) όσο και της εμπειρίας των πελατών μέσα από πολλαπλά κανάλια.

 

“Η SAS παρέχει στη YouSee μια πλατφόρμα analytics που μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμε τα δεδομένα των πελατών με πιο έξυπνο τρόπο”, δήλωσε ο Anders M.R. Sørensen, Chief Marketing Officer της YouSee. “Η κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών μας βοηθά να επιτύχουμε πιο αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες σε όλα τα κανάλια μας, τα οποία περιλαμβάνουν το Web, το τηλεφωνικό κέντρο και τα καταστήματα. Ένας τρόπος με τον οποίο εκμεταλλευόμαστε την ευφυΐα που μας παρέχει η SAS είναι να εφοδιάζουμε το προσωπικό του τηλεφωνικού μας κέντρου με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε να τους βοηθάμε να προσωποποιούν τις συνομιλίες με τους πελάτες προσφέροντάς τους  συμβουλές σχετικά με τα προϊόντα που είναι καταλληλότερα για αυτούς. Η συγκεκριμένη πρακτική είναι ασφαλώς πολύ πιο επιτυχημένη, από το να βασιζόμαστε στο συναίσθημα και τη διαίσθηση του υπαλλήλου. ”

 

H SAS προσφέρει ολοκληρωμένες δυνατότητες σε όλους τους βασικούς τομείς του marketing, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής και του σχεδιασμού, των πληροφοριών και των analytics, την ενορχήστρωση και αλληλεπίδραση των συμπληρωματικών καναλιών και την εμπειρία των πελατών. “Η SAS έχει κερδίσει τη διάκριση των αναλυτών τόσο ως Ηγέτιδα στη Διαχείριση Προωθητικών Εκστρατειών των Συμπληρωματικών Καναλιών (Forrester, 2012) όσο και στην Ολοκληρωμένη Διαχείριση Marketing (Gartner 2011),” δήλωσε ο Wilson Raj, SAS Global Product Marketing Principal for Customer Intelligence. “Πιστεύουμε ότι η αναγνώριση του κλάδου υποστηρίζει τη δέσμευση της SAS να προσφέρει στους πελάτες της μια ολοκληρωμένη προσέγγιση διαχείρισης του marketing - που τους παρέχει λειτουργική αρτιότητα, ευέλικτες πολυκαναλικές προωθητικές εκστρατείες και πραγματική επιχειρηματική ευθύνη.”

 

H διαδικασία εγκατάστασης των λύσεων Πελατειακής Ευφυΐας της SAS περιλαμβάνει τις ακόλουθες επιλογές: στο χώρο του πελάτη (on-premise), μέσω υπηρεσιών φιλοξενίας (enterprise hosting) και με παροχή λογισμικού ως υπηρεσία (Software as a Service).

 

H SAS τοποθετήθηκε στο τεταρτημόριο των Ηγετών στις μελέτες “Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management” και “Magic Quadrant for Integrated Marketing Management” της Gartner το 2011, ενώ το 2012 αναγνωρίσθηκε ως Ηγέτιδα στο “Magic Quadrant for Marketing Resource Management”.