Η IBM (NYSE: IBM) ανακοίνωσε σήμερα ότι η αλυσίδα Papa Gino’s που εδρεύει στη Βοστώνη απευθύνθηκε στο λογισμικό business analytics της IBM για να ανταποκριθεί αποτελεσματικότερα στις προσδοκίες των πελατών της για παράδοση πίτσας εγκαίρως και οπουδήποτε μέσα σε 30 λεπτά ή λιγότερο – με τη δυνατότητα παραγγελίας φαγητού να είναι τώρα διαθέσιμη μέσω μιας νέας εφαρμογής iPhone.

 

Τα analytics έδωσαν στην Papa Gino’s τη δυνατότητα αυξημένης ορατότητας όσον αφορά την απόδοση της καμπάνιας αφοσίωσης των online πελατών της, η οποία πρόσφατα καυχήθηκε για μια αύξηση 50 τοις εκατό στο σύνολο μιας μέσης παραγγελίας.

 

Η εταιρεία έχει τώρα τη δυνατότητα να συγκρίνει αυτό και άλλα δεδομένα απόδοσης από όλες τις δραστηριότητές της marketing και προώθησης με τις πωλήσεις πίτσας και τη συχνότητα συναλλαγών – και, στη συνέχεια, να τις συγκρίνει με τους στόχους απόδοσης της εταιρείας. Κατά συνέπεια, η Papa Gino’s μπορεί να προσαρμόσει την καμπάνιά της κινητού εμπορίου πιο αποτελεσματικά ώστε να συμβάλλει στην αύξηση τόσο της μέσης τιμής του προϊόντος όσο και στη συχνότητα των παραγγελιών.