Για κάποιες εταιρίες τα BA έχουν βελτιώσει τον τρόπο που τρέχουν, αλλά για την Kelley Blue Book τα analytics έχουν αλλάξει όλη την εταιρία. “Τα προηγούμενα πέντε χρόνια, η εταιρία έχει αλλάξει πάρα πολύ στον τρόπο αντιμετώπισης των analytics”, λέει ο Dan Ingle. VP “analytics insights and technology”.

Αυτό δεν ήταν εύκολη αλλαγή για την 85-ετών εταιρία. Για τους περισσότερους η Kelley Blue Book είναι μια εκδοτική εταιρία που μάλιστα εκδίδει τον οδηγό τιμών για καινούρια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από το 1926. Το 2000 όμως οι πωλήσεις άρχισαν να πέφτουν και η εταιρία έπρεπε να βρει νέες ροές εσόδων. Τότε αποφάσισε να κάνει μια στρατηγική αλλαγή και κατάλαβε ότι τα δεδομένα είναι πλέον προϊόν για την εταιρία.