Η RTL Ολλανδίας και η InSites Consulting χρησιμοποιούν την Αναλυτική Τεχνολογία Πρόβλεψης της SPSS, για να αξιολογήσουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και να αυξήσουν την ικανοποίηση των τηλεθεατών. Αυτό επιτυγχάνεται αναλύοντας και ερμηνεύοντας τις αντιδράσεις του κοινού μέσω social media πηγών.

Η συγκέντρωση των απόψεων του κοινού για τα προγράμματα ‘X Factor’ και ‘So You Think You Can Dance’, βοήθησε τις εταιρείες να καταλάβουν καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του, και ταυτόχρονα να αυξήσουν την ικανοποίησή του αλλά και τη συμμετοχή του στα προγράμματα αυτά. Η RTL χρησιμοποιεί την Αναλυτική Τεχνολογία Πρόβλεψης για να λαμβάνει συστηματικά τις αντιδράσεις των τηλεθεατών για τους κριτές, τους διαγωνιζόμενους, την επιλογή της μουσικής κ.α., έτσι όπως αυτές εκφράζονται σε διάφορα online social media.
Μάλιστα παρατηρήθηκε, ότι όσο τα προγράμματα πλησίαζαν προς το τέλος τους, ο “θόρυβος” γύρω από τους διαγωνιζόμενους αυξήθηκε στα social media κατά 400%, κάτι που σημαίνει ότι οι εταιρείες έλαβαν πολύ πλούσια πληροφορία για το τι αρέσει και τι όχι στο τηλεοπτικό κοινό.