Το Masters Tournament και το Augusta National Golf Club πρόκειται να λάβουν σοβαρά υπόψη τις εμπορικές τους συνεργασίες. Το Club είναι πολύ προσεκτικό στον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται, και επιτρέπει μόνο τέσσερα λεπτά διαφημίσεων την ώρα κατά τη διάρκεια των τηλεοπτικών του εκπομπών για το πρώτο ετήσιο επίσημο τουρνουά γκολφ.

 

Ένας από τους μακροχρόνιους συνεργάτες του τουρνουά είναι η ΙΒΜ, η οποία χρησιμοποιεί παραδοσιακά το τουρνουά ως μέσο για να αποκαλύψει τη νέα τεχνολογία στους φανατικούς του γκολφ. Δύο χρόνια αφότου η σχέση της εταιρείας με το Club συνδεόταν κυρίως με την ιδιότητα μέλους του CEO της ΙΒΜ, Ginni Rometty, ο κολοσσός υπολογιστών είναι πλέον σε θέση να επικεντρώσει και πάλι την προσοχή στην τεχνολογία του, κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Για να το πετύχει, συνεργάστηκε με τον δύο φορές νικητή, Tom Watson, ο οποίος πρόκειται να κάνει την τελευταία του εμφάνιση στο τουρνουά φέτος, ώστε να παρουσιάσει την γνωσιακή πλατφόρμα Watson της ΙΒΜ.

 

Η συνεργασία θα παρουσιαστεί στις νέες διαφημίσεις που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του τουρνουά, η οποία θα περιλαμβάνει μια ανάλυση των επιδόσεων του Watson ανά τα χρόνια. Μεταξύ των αναλύσεων περιλαμβάνονται: για κάθε 10 mph ανέμων, ο Watson ήταν 1,2 στροκ καλύτερος από το γήπεδο και για κάθε αύξηση 10% της υγρασίας, ο Watson σκόραρε 0,6 στροκ καλύτερα σε σχέση με το γήπεδο.

Src:http://www.forbes.com