Case Study Time Warner Cable

O Mark Lurye έχει αξιολογήσει πολλά από τα εργαλεία λογισμικού τα οποία έχουν γίνει συνώνυμα με τα big data. Όμως το στέλεχος της Time Warner Cable θεωρεί ότι μερικές από τις ευκαιρίες  και  τεχνολογίες  που προσφέρουν τα big data έχουν σχετικά μικρή επιχειρησιακή αξία, τουλάχιστον στις τρέχουσες απαιτήσεις του οργανισμού της.

 

 

Ο Lurye, senior director του business intelligence architecture στην Time Warner Cable LLC, μίλησε για τις προκλήσεις  σχετικά με τα big data που αντιμετωπίζει η εταιρεία του. Πριν δυο χρόνια, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία καλωδιακής τηλεόρασης της χώρας  επιθυμούσε να δημιουργήσει μια βάση δεδομένων, η οποία θα περιελάμβανε το σύνολο των προγραμμάτων που παρακολουθεί το κάθε εγγεγραμμένο μέλος έτσι ώστε οι διαφημιστές να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν reports και  να μπορούν να αναγνωρίσουν  τα shows που παρακολουθεί το κοινό τους πιο εύκολα. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού των δεδομένων που περιελάμβανε αυτό το project, εργαλεία σχετικά με big data όπως το Hadoop ή η NoSQL βάση δεδομένων έμοιαζαν να είναι η σωστή επιλογή. Όμως ο Luyre επισήμανε ότι οι επιλογές αυτές έχουν μειονεκτήματα σύμφωνα με την Time Warner Cable.


Η αλλαγή προς το Hadoop

Το Hadoop είναι  μία από τις πιο διαδεδομένες big data τεχνολογίες, όπως επίσης είναι και το Hadoop 2 το οποίο διευρύνει ακόμα περισσότερο το φάσμα των δυνατοτήτων που προσφέρονται. Όμως ο Luyre αναφέρει πως αδυνατούσε  να αναγνωρίσει την επιχειρησιακή αξία του Hadoop για τις εταιρείες. Θεωρούσε ότι ήταν μια «ανώριμη» τεχνολογία που θα μπορούσε να προκαλέσει νέα τεχνικά ζητήματα.

 

Ο Luyre εξέτασε επίσης την βάση δεδομένων NoSQL και κατέληξε πως δεν είναι κατάλληλο για χρήση καθώς απαιτεί ειδικές τεχνολογικές γνώσεις για τον χειρισμό της. Ενώ λοιπόν η βάση δεδομένων NoSQL προσφέρει ένα εύρος δυνατοτήτων, το γεγονός ότι η Time Warner Cable θα έπρεπε να προσλάβει προγραμματιστές  για τον χειρισμό της, περιορίζει την τεχνολογική της αξία.


Τελικά, η Time Warner Cable επέλεξε ένα πιο «παραδοσιακό δρόμο» για BI και analytics. Τα δεδομένα εισάγονται σε μια σχεσιακή βάση δεδομένων. Έτσι η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα in-memory σύστημα της MicroStrategy Inc μέσω της οποίας λαμβάνει αναφορές από τη βάση δεδομένων και τις  παραδίδει στους διαφημιστές.


«Ανοιχτές πόρτες» στις ευκαιρίες που προσφέρει το big data.

Η Time Warner Cable-η οποία τον Φεβρουάριο εξαγοράστηκε από την Comcast δεν απορρίπτει εντελώς την τεχνολογία των μεγάλων δεδομένων. Ο Luyre αναφέρει ότι  η τεχνολογία Hadoop, έχει ωριμάσει από τότε που την αξιολόγησε και πως τώρα η επιλογή της είναι  “cost-effective”.


Επιπλέον, ο πάροχος της καλωδιακής ψάχνει να ενσωματώσει  περισσότερα real-time data, γεγονός που θα του προσφέρει τη δυνατότητα να προβλέπει ποιοι θα παρακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα επιτρέποντας , με αυτόν τον τρόπο του, στους πωλητές να πραγματοποιήσουν προσφορές για διαφημίσεις σε πραγματικό ή σχεδόν πραγματικό χρόνο καθώς οι διαφημιστές προσπαθούν να στοχεύουν σε συγκεκριμένο τύπο τηλεθεατών.