16 Δεκέμβριος 2017

Σχεδιάστε την απόλυτη εμπειρία του πελάτη σε πραγματικό χρόνο

Μόνο τα χαρακτηριστικά δεν είναι πλέον αρκετά στις σημερινές αγορές. Στο παρελθόν, η προσθήκη ακόμη και περιττών χαρακτηριστικών σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, θα μπορούσε να προσελκύσει ενδιαφέρον. Θα μπορούσε να γίνει ακόμη και πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες και περιοδικά.

Αυτό όμως δεν συμβαίνει στην σημερινή πελατοκεντρική, online, υπερ-ανταγωνιστική αγορά. Μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά τελικά η εμπειρία του πελάτη είναι αυτή που κλείνει την συμφωνία. Μια πολύ κακή εμπειρία δεν απομακρύνει απλά τους πελάτες, αλλά μπορεί να επηρεάσει την γραμμή επικοινωνίας, να μειώσει τα κέρδη και να καταστρέψει τη φήμη.

Περισσότερα...

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η νέα επιχειρησιακή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) είναι ένα θέμα που πρόσφατα δραματοποιήθηκε από το βιομηχανία ψυχαγωγίας. Τη βλέπουμε με τη μορφή ανθρωποειδών μορφών με υπεράνθρωπη νοημοσύνη.

Αυτές οι τεχνητές νοημοσύνες δουλεύουν 24/7, με ταχύτητα σαν του φωτός, αλλά δεν κουράζονται και δεν παραπονιούνται ποτέ. Επίσης, έχουν την ικανότητα να θυμούνται κάθε λεπτομέρεια και να μαθαίνουν από κάθε εμπειρία, κάτι που τις κάνει συνεχώς εξυπνότερες.

Περισσότερα...

Οι αναλύσεις συμπεριφοράς είναι η επόμενη γενιά της επιχειρησιακής νοημοσύνης

Οι αναλύσεις συμπεριφοράς είναι μια νέα επανάσταση στα δεδομένα που προβάλλονται με έναν πιο πρακτικό τρόπο.

Οι επιχειρήσεις συλλέγουν νοημοσύνη – τεράστιες ποσότητες μάλιστα. Αυτή η στατιστική πληροφορία έχει την προοπτική να βοηθήσει τις εταιρείες να κερδίσουν ένα πλεονέκτημα στην αγορά, να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και να αυξήσουν την αποδοτικότητά τους. Η πρόκληση τίθεται στην εύρεση τρόπων για τη συγκέντρωση διαφόρων συνόλων από δεδομένα κι έπειτα στη συγκέντρωσή τους σε μια πρακτική μορφή.

Περισσότερα...

4 τρόποι με τους οποίους οι αναλύσεις εντοπίζουν και δεσμεύουν πελάτες

Κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει αντίληψη των πραγμάτων είναι σε θέση να κατανοήσει τη σημασία της χρήσης δεδομένων, ώστε να αναπτυχθεί ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά. Ενώ το ταξίδι κάθε εμπόρου είναι διαφορετικό, ένα πράγμα είναι πάντα σίγουρο, ότι δεν είναι όλοι οι πελάτες ίδιοι. Ένας αξιόπιστος και συχνός πελάτης μπορεί εύκολα να ξεπεράσει ακόμη και πάνω από 10 φορές τα έσοδα που θα έκανε ένας μέσος αγοραστής.

Περισσότερα...

Χρησιμοποιώντας τις αναλύσεις ανθρώπων για την προώθηση των επιχειρηματικών επιδόσεων: Μια μελέτη περίπτωσης

Μια αλυσίδα εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης με χιλιάδες καταστήματα σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιεί δεδομένα με στόχο να ανακάμψει, να αυξήσει την ικανοποίηση του πελάτη και να αυξήσει τα έσοδά της.

Ανάλυση ανθρώπων-Η εφαρμογή προηγμένων αναλύσεων και μεγάλων συνόλων δεδομένων για την διαχείριση των ταλέντων γίνεται πλέον τάση. Πριν από πέντε χρόνια, αυτό ξεκίνησε από λίγες κορυφαίες εταιρείες, όπως η Google (όταν ο πρώην ανώτερος αντιπρόεδρος επιχειρήσεων έγραψε ένα βιβλίο για αυτό).

Περισσότερα...

Η σημερινή τεχνολογία πελατειακής εμπειρίας για τον σύγχρονο πελάτη

Η πελατειακή εμπειρία συνήθως πραγματοποιούνταν αυτοπροσώπως ή όταν ένας πελάτης καλούσε στη γραμμή υποστήριξης. Ωστόσο, οι αλληλεπιδράσεις του σημερινού σύγχρονου πελάτη είναι περισσότερο ψηφιακές, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη για  τεχνολογία που θα οδηγήσει σε μια ισχυρή πελατειακή εμπειρία.

Περισσότερα...

Έρευνα της SAS: H υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) εξακολουθεί να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι 100 εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα ποικίλουν από την έλλειψη δεξιοτήτων έως δεοντολογικά ζητήματα.

ANALYTICS EXPERIENCE, ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ

Οι προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) είναι έντονες.

Περισσότερα...

Το μέλλον της εργασίας: Η διασταύρωση της τεχνητής νοημοσύνης με το ανθρώπινο δυναμικό

Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τις ζωές μας στο σπίτι και στη δουλειά. Στο σπίτι, ίσως να είστε ένας από τους 1,8 εκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Alexa της Amazon για να χειρίζεστε τα φώτα, να ξεκλειδώνετε το αμάξι σας, και να λαμβάνετε τις τελευταίες τιμές μετοχών για τις εταιρείες στο αρχείο αξιών σας. Συνολικά, η Alexa λέγεται ότι έχει περισσότερες από 3.000 ικανότητες και αναπτύσσεται καθημερινά. Στη δουλειά, η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται σε έναν νοήμων βοηθό που μας βοηθάει να δουλεύουμε αποτελεσματικότερα. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι το μέλλον στο χώρο της δουλειάς, είναι το παρόν και συμβαίνει εδώ και τώρα.

Περισσότερα...