16 Δεκέμβριος 2017

Μαθήματα καινοτομίας από τον παγκοσμίου φήμης πρωτοπόρο στην πελατειακή εμπειρία - Infograph

Ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες της σύγχρονης πελατειακής εμπειρίας δεν είναι πιθανώς κάποιος για τον οποίο έχετε ακουστά. Αντιθέτως πρόκειται για την εκπαιδευτική και συναρπαστική ιστορία του Harry Selfridge. Η προσέγγιση του Harry για την πελατειακή εμπειρία ξεπέρασε τα όρια αλλά δημιούργησε πολλές από τις σύγχρονες πρακτικές μας και μπορεί να διδάξει τις σημερινές εταιρείες πώς να προσεγγίσουν τους πελάτες και να τους εντυπωσιάσουν με νέες ιδέες.

Περισσότερα...

Έξι παράγοντες που συμβάλλουν σε ένα ιδανικό πρόγραμμα στατιστικών αναλύσεων των επιχειρήσεων

Στο σημερινό εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιχειρησιακά σενάριο, πολλές επιχειρήσεις υιοθετούν καινοτόμες στρατηγικές για να αναπτυχθούν. Μερικοί δυναμικοί ηγέτες επιχειρήσεων, όμως, βλέπουν στην τωρινή επιβράδυνση μία ευκαιρία. Αξιοποιούν επιτυχώς τη δύναμη των δεδομένων για να διερευνήσουν τον ανταγωνισμό, να βελτιώσουν τις πηγές τους, να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών, να παίρνουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις και να εκτιμούν τις ανερχόμενες τάσεις της αγοράς.

Περισσότερα...

Πως τα μεγάλα δεδομένα και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την αυτοκινητοβιομηχανία

του Ben Lorica.
Σε αυτό το επεισόδιο του Data Show, μίλησα με τον Ευάγγελο Σιμούδη, συνιδρυτή της Synapse Partners και συχνό συνεργάτη της O'Reilly. Πρόσφατα δημοσίευσε ένα βιβλίο με τίτλο “The Big Data Opportunity in Our Driverless Future”, και ήθελα να μου πει την γνώμη του σχετικά με τη βιομηχανία των μεταφορών και με τον ρόλο που θα έχουν τα μεγάλα δεδομένα και οι αναλύσεις για το μέλλον της.

Περισσότερα...

Walgreens: Στη γωνιά της τεχνολογίας και μιας καλύτερης εμπειρίας του πελάτη

Ίσως να γνωρίζετε το σλόγκαν της Walgreens: Στη γωνιά της χαράς και της υγείας. Αν και το σλόγκαν είναι σχετικά καινούργιο, είναι ακριβώς αυτό που προσέφερε πάντα η Walgreens.

Επισκέπτομαι τη Walgreeens από μικρό παιδί. Μεγαλώνοντας, υπήρχε πάντα ένα στο δρόμο μου, και υπάρχει και σήμερα. Οι άνθρωποι εκεί είναι φιλικοί. Ο φαρμακοποιός γνωρίζει εμένα και την οικογένειά μου. Έχω δείξει έναν αρκετά υψηλό βαθμό πελατειακής πίστης σε αυτούς, και για αντάλλαγμα έχουν δώσει στην οικογένειά μου καλή εξυπηρέτηση και ποιότητα όλα αυτά τα χρόνια.

Περισσότερα...

Πειράματα των ανακαινισμένων καταστημάτων της Target σχετικά με την ικανοποίηση του πελάτη. Θα χρησιμοποιήσουν την απαραίτητη στρατηγική που χρειάζεται για την ικανοποίηση του πελάτη;

Η Target Corporation αντιμετώπισε αρκετές προκλήσεις τα προηγούμενα χρόνια, από το κλείσιμο όλων των καναδικών καταστημάτων της, μέχρι το έλλειμμα του 2016, την απότομη πτώση των τιμών των μετοχών της και μία μάλλον αρνητική προοπτική πωλήσεων για το 2017 (τα κέρδη ανά μετοχή στο πρώτο τέταρτο ήταν κατά 6% λιγότερα απ' ό,τι στο πρώτο τέταρτο του 2016). Η εταιρεία προβλέπει μείωση των συνολικών πωλήσεων κατά ένα ολόκληρο ψηφίο για όλο το χρόνο.

Περισσότερα...

Πώς να αποκτήσετε την σωστή πελατειακή εμπειρία όταν όλα πάνε στραβά

Είχα μια μεγάλη αγοραστική εμπειρία το περασμένο Σαββατοκύριακο που δεν συνεπάγεται την αγορά. Στην πραγματικότητα, ακύρωσα την παραγγελία μου. Ωστόσο, με εντυπωσίασε ο έμπορος λιανικής πώλησης, που είμαι σίγουρος ότι θα ψωνίσω ξανά μαζί τους. Παρήγγειλα ένα παιχνίδι για την κόρη μου από το Amazon την Παρασκευή το βράδυ, αλλά το Σάββατο το πρωί ψώνιζα σε ένα τοπικό κατάστημα και ανακάλυψα κάτι παρόμοιο στα ράφια του καταστήματος.

Περισσότερα...

Η στενή σχέση της αφοσίωσης του υπαλλήλου με την εμπειρία του πελάτη

Πώς θα περιέγραφαν οι πελάτες σας την εμπειρία τους με την τράπεζά σας;
Πάρτε το χρόνο σας, κι ύστερα αξιολογήστε την εμπειρία που μεταδίδετε στον πελάτη σας:

  • Καλύτερη από όλες τις εταιρείες σε οποιαδήποτε βιομηχανία
  • Η καλύτερη στη βιομηχανία σας
  • Αρκετά πάνω από το μέσο όρο της βιομηχανίας σας
  • Λίγο πάνω από το μέσο όρο της βιομηχανίας σας

Περισσότερα...

Ανάλυση εμπειρίας πελάτη. Μέρος 1: Τράπεζες

Οι καταξιωμένες τράπεζες απογοητεύουν τους πελάτες, οι οποίοι δεν μένουν ικανοποιημένοι κατά τη μεταξύ τους συνεργασία, και οι περισσότερες δεν έχουν κάνει αρκετά πράγματα για να τους κερδίσουν, ενώ οι τεχνολογικοί πρόοδοι έχουν δώσει σε άλλες επιχειρήσεις, όπως οι “ανταγωνιστικές τράπεζες” Monzo και Atom Bank, την ευκαιρία να ανταγωνιστούς τις μεγάλες τράπεζες επί ίσοις όροις.

Περισσότερα...