12 Νοεμβρίου 2019

Το μέλλον της Εμπειρίας Πελατών: Άνθρωποι και Τεχνολογία

Υπάρχουν συχνά 2 στρατόπεδα όταν πρόκειται για την εμπειρία πελατών: αυτοί που νομίζουν ότι η τεχνολογία και η αυτοματοποίηση είναι το μέλλον και όσοι πιστεύουν ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να εκτελούν κάθε εργασία οι ίδιοι. Ωστόσο, ίσως το πιο πιθανό σενάριο από τον David Clarke, επικεφαλής εμπειρογνώμονας και ηγέτης συμβουλευτικής εμπειρίας, ψηφιακός διευθυντής στην PwC, είναι να είναι ένας ο νικητής. Ο ίδιος πιστεύει ότι η μελλοντική επιτυχία στην εμπειρία πελατών προέρχεται από ένα συνδυασμό ανθρώπων και τεχνολογίας.

Περισσότερα...

Η IBM θα επενδύσει στην τεχνολογία για να προβλέψει πλημμύρες και κυκλώνες στην Ινδία

Η παγκοσμίως πρωτοπόρος στην χώρο της τεχνολογίας IBM  συνεργάστηκε με τα Ηνωμένα Έθνη, τον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό, τον David Clark Cause και το Linux Foundation για μια παγκόσμια πρωτοβουλία με σκοπό τη χρήση τεχνολογίας για την πρόβλεψη και την αποτελεσματική αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.

Η IBM δήλωσε σήμερα ότι θα επενδύσει στην τεχνολογία για την πρόβλεψη φυσικών καταστροφών, όπως οι πλημμύρες και οι κυκλώνες στην Ινδία, στο πλαίσιο ενός παγκόσμιου προγράμματος κόστους 30 εκατομμυρίων δολαρίων που αποσκοπεί στην ανακούφιση από καταστροφές.

Περισσότερα...

Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη μέσω της ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο

Το 70% των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια αύξησε τις δαπάνες σε μοντέλα που βασίζονται στα δεδομένα των πελατών σε πραγματικό χρόνο.

  • Το 58% των επιχειρήσεων διαπιστώνει σημαντική αύξηση της διατήρησης και εμπιστοσύνης των πελατών ως αποτέλεσμα της χρήσης των μοντέλων αυτών.
  • Το 60% χρησιμοποιεί τα μοντέλα που βασίζονται στα δεδομένα πελατών σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών στα σημεία επαφής και διάδρασης και στις συσκευές, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σήμερα.
  • Το 44% των επιχειρήσεων κερδίζει νέους πελάτες και αυξάνει τα έσοδά του ως αποτέλεσμα της υιοθέτησης και της ενσωμάτωσης των μοντέλων στις δραστηριότητές του.
  • Το 39% των στελεχών επιχειρήσεων θεωρεί ότι το Διαδίκτυο των Πραγμάτων αποτελεί σήμερα μια σημαντική τεχνολογία για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, ποσοστό που έφτασε στο 55% τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας το ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα συστήματα για τα μοντέλα που βασίζονται στα δεδομένα των πελατών.

Περισσότερα...

Έρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν εμπειρία όπως στο κατάστημα της Amazon

Οι καταναλωτές, ειδικά οι χιλιετηρίδες, προσδοκούν όλο και περισσότερο μια εμπειρία τύπου Amazon όταν βρίσκονται σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης και αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι λιανικής πρέπει να διπλασιάσουν την εμπιστοσύνη και την άνετη εμπειρία αγορών.

Αυτά είναι τα ευρήματα μιας νέας έρευνας της Euclid Analytics, “Το κατάστημα του παρελθόντος συναντά τον αγοραστή του μέλλοντος: Μπορούν οι λιανοπωλητές να γνωρίσουν τις σύγχρονες καταναλωτικές προσδοκίες;”, στην οποία συμμετείχαν 1500 ερωτηθέντες.

Περισσότερα...

Τα 6 κορυφαία λάθη στις αλλαγές σταδιοδρομίας στις επιχειρηματικές αναλύσεις

Η «R» έχει περάσει τους τελευταίους 18 μήνες τελειώνοντας το μεταπτυχιακό της στις Προγνωστικές Αναλύσεις από ένα αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο. Είχε εργαστεί για 5 χρόνια ως εσωτερικός γιατρός για μια νοσοκομειακή ομάδα. Ήταν λίγο απογοητευμένη με τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης και ασφάλισης. Έγινε γιατρός εξαιτίας μιας ώθησης από την οικογένειά της – μια οικογένεια γιατρών. Αλλά δεν το διασκέδαζε. Ήταν αρκετά σίγουρη ότι η ιατρική δεν ήταν για αυτήν.

Περισσότερα...

15 Ισχυρά Παραδείγματα Νευρομάρκετινγκ σε Δράση

Το Νευρομάρκετινγκ μπήκε σε όλο τον κόσμο με ορμή και έχει χρησιμοποιηθεί από σχεδόν όλες τις μεγάλες εταιρείες και πανεπιστήμια με κάποιο τρόπο ή μορφή. Παρά την ευρεία αυτή επίδραση στον κόσμο του μάρκετινγκ, πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ακριβώς τι είναι το Νευρομάρκετινγκ, ή πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά. Τα ακόλουθα άρθρα περιγράφουν 15 φανταστικά παραδείγματα νευρομάρκετινγκ στην πράξη. Αυτή η ανάρτηση του blog ανέβηκε έπειτα από δημοφιλή ζήτηση, και έχει επεκταθεί για να σας δώσει ακόμη σαφέστερη ιδέα για το πώς είναι οι μέθοδοι έρευνας, τα παραδείγματα και ο ορισμός του νευρομάρκετινγκ.

Περισσότερα...

Η εταιρεία των Virgin Trains για τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Εικονικής Πραγματικότητας για την Ενίσχυση της Εμπειρίας Πελατών

Μιλώντας στο συνέδριο Knowledge στο Λας Βέγκας, η Virgin Trains παρουσίασε τον πιθανό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσουν οι επιβλητικές και βασισμένες σε δεδομένα τεχνολογίες στην βελτίωση της εμπειρίας πελατών.

Η Virgin Trains διερευνά πώς η χρήση των φυσικών γλωσσών έξυπνων προγραμμάτων, των μηχανών εκμάθησης και της εικονικής πραγματικότητας θα μπορούσαν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, στο πλαίσιο των ευρύτερων προσπαθειών ψηφιακού μετασχηματισμού.

Περισσότερα...

3 τρόποι που το Λογισμικό Εκτέλεσης μπορεί να βελτιώσει την Εμπειρία Πελατών.

Για να παραμείνετε μπροστά σε μια γεμάτη αγορά, η ποιότητα και η συνέπεια συνθέτουν τη μυστική συνταγή στη διατήρηση μιας επιτυχημένης μάρκας.

Η επισκεψιμότητα των εστιατορίων έχει μειωθεί, με μια ζοφερή αύξηση κατά 1% τα τελευταία χρόνια. Μόνο το Φεβρουάριο, η κίνηση έπεσε κατά 3,1%, με αποτέλεσμα τα εστιατόρια να φοβούνται για το τι θα συμβεί κατά το υπόλοιπο της χρονιάς. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι η ώρα να ξεχωρίσετε από τις μάζες, κάνοντας την εμπειρία της γεύματος τον βασικό παράγοντα διαφοροποίησης από άλλα εστιατόρια.

Περισσότερα...