16 Δεκέμβριος 2017

2017 - Διαμορφώνοντας το μέλλον της πελατειακής εμπειρίας

Η θετική εμπειρία είναι ο δρόμος για την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, της πίστης, της εμπιστοσύνης και της προώθησης. Ο John Duffy της VoiceSage εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να προωθήσουν περισσότερο την πελατειακή εμπειρία.

Περισσότερα...

Η τεχνητή νοημοσύνη και τα chat ρομπότ μεταμορφώνουν την εμπειρία του πελάτη

Η τεχνητή νοημοσύνη επιφέρει αλλαγές στον τομέα των επιχειρήσεων, και τα chat ρομπότ, εμπλουτισμένα με τεχνητή νοημοσύνη, γίνονται ένα εφικτό δίκτυο εξυπηρέτησης των πελατών. Τα καλύτερα μεταδίδουν μία εμπειρία στον πελάτη, στην οποία δεν μπορεί ο πελάτης να πει με σιγουριά αν επικοινωνεί με άνθρωπο ή με υπολογιστή. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αναπτυχθεί αρκετά ώστε να αναγνωρίζει το περιεχόμενο – και το συγκείμενο – των αιτημάτων και των ερωτήσεων των πελατών.

Περισσότερα...

Εστιάστε στο στόχο της επιχείρησης χρησιμοποιώντας στατιστικές αναλύσεις δεδομένων

Οι στατιστικές αναλύσεις βοηθούν πολλούς οργανισμούς κι επιχειρήσεις να πάρουν τις απαραίτητες αποφάσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, σε μία εποχή που όλοι θέλουν να διατηρήσουν τους πελάτες τους και προσπαθούν να επιτύχουν επιχειρησιακά. Όλοι καταφεύγουν στις στατιστικές αναλύσεις των επιχειρήσεων, οι οποίες έχουν πολλούς τρόπους να βρουν τι είναι απαραίτητο και τι περιττό.

Περισσότερα...

Η κινητικότητα και η επανάσταση των μηνυμάτων ανεβάζει τον πήχη για την πελατειακή εμπειρία

Η κινητή επανάσταση αύξησε τις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με την επικοινωνία - όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και με εταιρείες όλων των μεγεθών. Σήμερα, οι πελάτες προσδοκούν μια εμπειρία που μοιάζει με τον καταναλωτή σε όλες τις αλληλεπιδράσεις μας - είτε αγοράζοντας ένα Bluetooth των $30 ή ένα σπίτι του $1 εκατομμυρίου.
Πώς ανταποκρίνονται οι οργανισμοί στη νέα αυτή εντολή; Ζητήσαμε από την πελατειακή εμπειρία να σκεφτεί ποιοι οργανισμοί κάνουν - και τι πρέπει να κάνουν - για να επωφεληθούν από αυτή την αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις.

Περισσότερα...

Η επιχειρησιακή νοημοσύνη της KickFire ενώνεται με τη Google Analytics

Σαν Χοσέ, Καλιφόρνια: Η KickFire, ένα παροχέας πληροφοριών διεύθυνσης IP και τεχνολογιών αναγνώρισης εταιρειών, έχει ανακοινώσει την ένωση της επιχειρησιακής νοημοσύνης με τη Google Analytics. Τα άτομα του μάρκετινγκ, που ασχολούνται με το μάρκετινγκ μεταξύ των επιχειρήσεων, και που χρησιμοποιούν τη Google Analytics, μπορούν να αναγνωρίζουν τις εταιρείες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα τους από οργανική αναζήτηση ή ψηφιακές προσπάθειες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των εκστρατειών της AdWords.

Περισσότερα...

Το ψηφιακό μέλλον της εργασίας: Αρχίζει να εξαφανίζεται η οχτάωρη απασχόληση;

Η ανεξάρτητη εργασία αυξάνεται, χάρη στις εν μέρει νέες ψηφιακές πλατφόρμες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να βρουν δουλειά και να προσφέρουν τις δεξιότητές τους. Τι θα προκαλέσει αυτό στην παραδοσιακή καθημερινότητα της εργασίας;

Η καθιερωμένη εργασία από τις 9 έως τις 5 έχει υποστεί πλήγμα τα τελευταία χρόνια, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι και η ανεξάρτητη εργασία αυξάνεται ολοένα και περισσότερο.

Περισσότερα...

Με τι μοιάζει μία μη ανθρώπινη γλώσσα τεχνητής νοημοσύνης

Κάτι απρόσμενο συνέβη, πρόσφατα, στο εργαστήριο έρευνας τεχνητής νοημοσύνης του Facebook. Οι ερευνητές, που τα εκπαίδευαν να διαπραγματεύονται το ένα με το άλλο, κατάλαβαν ότι τα ρομπότ, αφημένα ελεύθερα, άρχισαν να επικοινωνούν σε μία μη ανθρώπινη γλώσσα.

Για να κατανοήσουν αυτά που έλεγαν τα ρομπότ, οι ερευνητές έπρεπε να αλλάξουν λίγο το μοντέλο τους, περιορίζοντας τις μηχανές σε μία συζήτηση που θα μπορούσαν να κατανοήσουν οι άνθρωποι

Περισσότερα...

Πώς η επιχειρησιακή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει άτομα χωρίς τεχνολογικές γνώσεις να χρησιμοποιούν αναλύσεις δεδομένων

Ο κόσμος της επιχειρησιακής νοημοσύνης εξελίσσεται. Τα μεγάλα δεδομένα ξεφεύγουν από την αποκλειστική ευθύνη των επιστημόνων δεδομένων και γίνονται διαθέσιμα στους υπαλλήλους όλων των οργανισμών. Η μυστικότητα που περικλείει τις αναλύσεις δεδομένων εξαφανίζεται, λόγω των εργαλείων που επιτρέπουν σε ανθρώπους χωρίς τεχνολογικές γνώσεις να κατανοούν τις μεθόδους μέτρησης.

Περισσότερα...