16 Αύγουστος 2018

Πρόβλεψη για την αγορά υπηρεσιών επιχειρηματικών αναλύσεων μέσω εξωπορισμού επιχειρηματικών διεργασιών (BPO)

Επί του παρόντος, η πλειοψηφία των πηγών επιχειρηματικών δεδομένων περιλαμβάνει δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί από τις δράσεις των εταιριών παράλληλα με δεδομένα από clouds και τα κοινωνικά δίκτυα. Παγκοσμίως οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην εύρεση λύσεων για τη βελτίωση των εταιρικών τους λειτουργιών, τη διεύρυνση του πελατολογίου τους και την αύξηση του μεριδίου αγοράς τους, με σκοπό να δοθεί ώθηση στην μακροπρόθεσμη παραγωγικότητα.

Περισσότερα...

Οι 10 κορυφαίες τάσεις στην επιχειρησιακή νοημοσύνη για το 2018

Οι πιο σημαντικές τάσεις που πρέπει να γνωρίζετε για την επιχειρησιακή νοημοσύνη το 2018

Τα δεδομένα είναι ανεκτίμητα για κάθε επιχείρηση, από εκκολαπτόμενες startups μέχρι παγκόσμιες φίρμες. Αυτή η αναπτυσσόμενη τάση οδηγεί τις επιχειρήσεις στο να αξιοποιήσουν λύσεις και υπηρεσίες επιχειρησιακής νοημοσύνης που θα αναβαθμίσουν και επιταχύνουν τις αποφάσεις που έχουν να κάνουν με δεδομένα.

Περισσότερα...

5 τάσεις που θα αλλάξουν τον τρόπο που οι πελάτες αγοράζουν το 2018

Πριν από μερικές εβδομάδες, η γυναίκα μου με τράβηξε σε ένα εμπορικό κέντρο για να βρούμε δώρο αρραβώνων για έναν φίλο. Είχα πολύ καιρό να πατήσω σε εμπορικό κέντρο και σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι μια νοσταλγική ή μέχρι και διασκεδαστική εμπειρία. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το είχα μετανιώσει πικρά. Η προσπάθεια να προσανατολιστώ ανάμεσα σε ορόφους ανακατωμένων καταστημάτων στην αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος δεν ήταν απλά επίπονη, ήταν εξαντλητική. Και μετά από αυτό ακολουθεί από τη δυσκολία έυρεσης ενός υπαλλήλου που μπορούσε να μας βοηθήσει.

Περισσότερα...

Οι πραγματικές επιδόσεις στην υποδομή Cloud ξεπερνούν την επικρατούσα αντίληψη, σύμφωνα με έρευνα της Oracle

Σχεδόν οι μισές εταιρείες σχεδιάζουν την εκτέλεση των δραστηριοτήτων τους σε υποδομή cloud μέσα στα επόμενα τρία χρόνια

Μια νέα έρευνα από την Oracle αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις υιοθετούν με γρήγορο ρυθμό τις υποδομές cloud (IaaS) για να ενισχύσουν τα επίπεδα απόδοσης και καινοτομίας.  Ενώ υπάρχουν αρνητικές επικρατούσες αντιλήψεις αναφορικά με την ασφάλεια, την πολυπλοκότητα και την απώλεια ελέγχου, οι οποίες εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδιο για την υιοθέτηση, φαίνεται ότι αρχίζουν να αντιμετωπίζονται ως ξεπερασμένοι μύθοι, καθώς όσοι έχουν μετακινηθεί σε υπηρεσίες IaaS αποδεικνύουν ότι η πραγματικότητα είναι πολύ πιο θετική.

Περισσότερα...

Πως να δημιουργηθεί η καλύτερη business to business εμπειρία του πελάτη

Ανάμεσα στα πράγματα που έχουν να κάνουν οι business to business επιχειρήσεις για να είναι επιτυχημένες, η εμπειρία του πελάτη δεν αποτέλεσε ποτέ ιδιαίτερη προτεραιότητα. Ωστόσο με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις νέες δυνατότητες που αναδύονται, ο τρόπος σκέψης των επιχειρήσεων του χώρου αυτού αλλάζει. Αν και η πλειονότητα των B2B επιχειρήσεων αναγνωρίζει τη σημασία της εμπειρίας του πελάτη, ένα μικρό κομμάτι αυτών το υποστηρίζει έμπρακτα. Εκείνες οι εταιρείες που καταβάλουν προσπάθεια για τη δημιουργία μιας ισχυρής εμπειρίας καταναλωτή έχουν μεγαλύτερο εισόδημα από τους ανταγωνιστές τους, κάτι που αποδεικνύει τη σημασία του να μπαίνει σε προτεραιότητα η εμπειρία του πελάτη.

Περισσότερα...

Γιατί η εμπειρία του πελάτη χρειάζεται διαχείριση δεδομένων

Η διαχείρηση της εμπειρίας του πελάτη εμπίπτει κυρίως στις αρμοδιότητες του Διευθυντή Μάρκετινγκ και το αντίστοιχο τμήμα. Η διαχείριση δεδομένων ανήκει συνήθως στις ευθύνες των δικηγόρων και των υπεύθυνων αρχείου. Έφτασε η στιγμή να ενωθούν οι δυο αυτές ομάδες και να ερευνήσουν τρόπους για τη βέλτιστη εκπλήρωση του σκοπού της επιχείρησης.

Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τους πελάτες, τις πληροφορίες για αυτούς, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή τους.

Περισσότερα...

5 Τάσεις που Διαμορφώνουν το Μέλλον της Εμπειρίας του Πελάτη Για το 2018

Το χρήμα μιλάει, ιδιαίτερα όσον αφορά την εμπειρία του πελάτη.

Όσον αφορά το ίδιο το χρήμα, αυτός που λαμβάνει τις αποφάσεις είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος. Επομένως οι προτεραιότητες του Διευθύνοντα Σύμβουλου έχουν σημασία, διότι οτιδήποτε στο οποίο εκείνος επικεντρώνεται γνωρίζει ανάπτυξη. Γενικότερα ο Δ.Σ. δέχεται πολλή πίεση από το Διοικητικό Συμβούλιο για τη διανομή μερίσματος τριμήνου. Με τόση έμφαση που δίνεται από το συμβούλιο στα τριμηνιαία κέρδη και την ανάπτυξη, είναι δύσκολο για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να αφοσιωθεί ουσιαστικά στην εμπειρία του πελάτη, η οποία συμπεριλαμβάνει μακροπρόθεσμες επενδύσεις και αποχή από τις δραστηριότητες της Γουόλ Στριτ.

Περισσότερα...

Ο ρόλος των αναλύσεων και των μεγάλων δεδομένων στην ψηφιακή μεταμόρφωση

Τα μεγάλα δεδομένα και οι αναλύσεις είναι θέματα συνδεόμενα στενά με τις επιχειρήσεις. Η ποσότητα των δεδομένων που δημιουργούμε είναι εντυπωσιακή. Η εταιρεία Cisco προβλέπει ότι η ετήσια παγκόσμια κίνηση στο Πρωτόκολλο Διαδικτόυ (IP) θα έχει φτάσει τα 3,3 ζεταμπάιτ (ZB) ετησίως το 2021 και ότι ο αριθμός των συσκευών που συνδέονται με τα δίκτυα του IP θα είναι τρεις φορές περισσότερος από τον παγκόσμιο πληθυσμό το 2021, ενώ η εταιρεία Gartner προβλέπει ότι το 2021 θα ξοδεύονται 2,5 εκ. δολάρια κάθε λεπτό στο Internet of Things (IoT) και ότι θα πωλούνται 1 εκ. συσκευές IoT. Είναι η απόδειξη της ταχύτητας με την οποία η ψηφιακή συνδεσιμότητα αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Περισσότερα...