24 Μάιος 2018

Δημιουργώντας σήμερα τον εργασιακό χώρο του μέλλοντος

Οι πάροχοι υπηρεσιών όπως το Amazon και το Lyft έχουν μεταμορφώσει την εξυπηρέτηση της πελατειακής εμπειρίας. Με λίγες κινήσεις σε ένα smartphone ή μερικά κλικ με ένα ποντίκι, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν σχεδόν οποιοδήποτε προϊόν παραδοθεί στην πόρτα τους ή με ένα αυτοκίνητο να τα παραλάβουν μέσα σε λίγα λεπτά.

Περισσότερα...

Σχεδιάστε την απόλυτη εμπειρία του πελάτη σε πραγματικό χρόνο

Μόνο τα χαρακτηριστικά δεν είναι πλέον αρκετά στις σημερινές αγορές. Στο παρελθόν, η προσθήκη ακόμη και περιττών χαρακτηριστικών σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, θα μπορούσε να προσελκύσει ενδιαφέρον. Θα μπορούσε να γίνει ακόμη και πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες και περιοδικά.

Αυτό όμως δεν συμβαίνει στην σημερινή πελατοκεντρική, online, υπερ-ανταγωνιστική αγορά. Μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά τελικά η εμπειρία του πελάτη είναι αυτή που κλείνει την συμφωνία. Μια πολύ κακή εμπειρία δεν απομακρύνει απλά τους πελάτες, αλλά μπορεί να επηρεάσει την γραμμή επικοινωνίας, να μειώσει τα κέρδη και να καταστρέψει τη φήμη.

Περισσότερα...

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η νέα επιχειρησιακή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) είναι ένα θέμα που πρόσφατα δραματοποιήθηκε από το βιομηχανία ψυχαγωγίας. Τη βλέπουμε με τη μορφή ανθρωποειδών μορφών με υπεράνθρωπη νοημοσύνη.

Αυτές οι τεχνητές νοημοσύνες δουλεύουν 24/7, με ταχύτητα σαν του φωτός, αλλά δεν κουράζονται και δεν παραπονιούνται ποτέ. Επίσης, έχουν την ικανότητα να θυμούνται κάθε λεπτομέρεια και να μαθαίνουν από κάθε εμπειρία, κάτι που τις κάνει συνεχώς εξυπνότερες.

Περισσότερα...

Οι αναλύσεις συμπεριφοράς είναι η επόμενη γενιά της επιχειρησιακής νοημοσύνης

Οι αναλύσεις συμπεριφοράς είναι μια νέα επανάσταση στα δεδομένα που προβάλλονται με έναν πιο πρακτικό τρόπο.

Οι επιχειρήσεις συλλέγουν νοημοσύνη – τεράστιες ποσότητες μάλιστα. Αυτή η στατιστική πληροφορία έχει την προοπτική να βοηθήσει τις εταιρείες να κερδίσουν ένα πλεονέκτημα στην αγορά, να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και να αυξήσουν την αποδοτικότητά τους. Η πρόκληση τίθεται στην εύρεση τρόπων για τη συγκέντρωση διαφόρων συνόλων από δεδομένα κι έπειτα στη συγκέντρωσή τους σε μια πρακτική μορφή.

Περισσότερα...

4 τρόποι με τους οποίους οι αναλύσεις εντοπίζουν και δεσμεύουν πελάτες

Κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει αντίληψη των πραγμάτων είναι σε θέση να κατανοήσει τη σημασία της χρήσης δεδομένων, ώστε να αναπτυχθεί ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά. Ενώ το ταξίδι κάθε εμπόρου είναι διαφορετικό, ένα πράγμα είναι πάντα σίγουρο, ότι δεν είναι όλοι οι πελάτες ίδιοι. Ένας αξιόπιστος και συχνός πελάτης μπορεί εύκολα να ξεπεράσει ακόμη και πάνω από 10 φορές τα έσοδα που θα έκανε ένας μέσος αγοραστής.

Περισσότερα...

Χρησιμοποιώντας τις αναλύσεις ανθρώπων για την προώθηση των επιχειρηματικών επιδόσεων: Μια μελέτη περίπτωσης

Μια αλυσίδα εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης με χιλιάδες καταστήματα σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιεί δεδομένα με στόχο να ανακάμψει, να αυξήσει την ικανοποίηση του πελάτη και να αυξήσει τα έσοδά της.

Ανάλυση ανθρώπων-Η εφαρμογή προηγμένων αναλύσεων και μεγάλων συνόλων δεδομένων για την διαχείριση των ταλέντων γίνεται πλέον τάση. Πριν από πέντε χρόνια, αυτό ξεκίνησε από λίγες κορυφαίες εταιρείες, όπως η Google (όταν ο πρώην ανώτερος αντιπρόεδρος επιχειρήσεων έγραψε ένα βιβλίο για αυτό).

Περισσότερα...

Η σημερινή τεχνολογία πελατειακής εμπειρίας για τον σύγχρονο πελάτη

Η πελατειακή εμπειρία συνήθως πραγματοποιούνταν αυτοπροσώπως ή όταν ένας πελάτης καλούσε στη γραμμή υποστήριξης. Ωστόσο, οι αλληλεπιδράσεις του σημερινού σύγχρονου πελάτη είναι περισσότερο ψηφιακές, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη για  τεχνολογία που θα οδηγήσει σε μια ισχυρή πελατειακή εμπειρία.

Περισσότερα...

Έρευνα της SAS: H υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) εξακολουθεί να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι 100 εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα ποικίλουν από την έλλειψη δεξιοτήτων έως δεοντολογικά ζητήματα.

ANALYTICS EXPERIENCE, ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ

Οι προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) είναι έντονες.

Περισσότερα...