13 Νοεμβρίου 2019

Analytics και τοποθεσία: γιατί το χρειάζονται οι επιχειρήσεις

Σχεδόν ό,τι αφορά μια επιχείρηση υπάρχει σε συγκεκριμένη στιγμή και τοποθεσία. Θα μπορούσε να είναι αντικείμενα (όπως οι πρώτες ύλες, τα προϊόντα, οι εγκαταστάσεις), άνθρωποι (όπως εργαζόμενοι, πράκτορες, πελάτες) ή ακόμα και events (όπως η παράδοση ενός δέματος, η αγορά, η παραγωγή). Εάν κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο τα στοιχεία αυτά σχετίζονται μεταξύ τους μέσω των αναλυτικών στοιχείων της τοποθεσίας, οι επιχειρήσεις μπορούν να παίρνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις κι έτσι να βελτιώνουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα. Τα αναλυτικά στοιχεία της τοποθεσίας βοηθούν μια επιχείρηση να κατανοήσει τους πελάτες της, να απευθυνθεί συγκεκριμένα στις ανάγκες του καθένα ξεχωριστά και να βελτιστοποιήσει τις επιχειρηματικές διαδικασίες.

Περισσότερα...

Πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ταχύτητα για την αύξηση της εμπειρίας πελάτη

Ταχύτητα: αυτή είναι η λέξη-κλειδί στον χώρο των επιχειρήσεων σήμερα. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου όλοι θέλουν την γρήγορη εκτέλεση εργασίας και την έγκυρη παράδοση των προϊόντων, η Amazon έχει χτίσει μια αυτοκρατορία αποστολής σε μόλις 2 ημέρες και χαμηλό κόστος.

Κι έτσι, καταναλωτές και πελάτες αναμένουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εκτελούνται σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο να ταιριάζουν στο πρόγραμμά τους.

Εάν η επιχείρησή σας μπορεί να αυξήσει την ταχύτητα της, θα μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη. Οι επιχειρήσεις βρίσκουν διάφορους τρόπους για να αυξήσουν την ταχύτητα και πολλές από αυτές τις τεχνικές μπορούν να εφαρμοστούν και στη δική σας επιχείρηση.

Περισσότερα...

Το Ναυτικό σκοπεύει να επικεντρωθεί στις μεγάλες αναλύσεις δεδομένων και στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ)

«Ο νέος κύκλος μετάβασης έχει οδηγήσει επίσης στη συνολική βελτίωση των λειτουργικών logistics, στη διαχείριση και πρόβλεψη για παροχή ανταλλακτικών, στον προγραμματισμό επαναφοράς και στη διαχείριση των δαπανών», δήλωσε το Ναυτικό.

Νέο Δελχί: Οι ανώτεροι διοικητές του Πολεμικού Ναυτικού έχουν ολοκληρώσει ένα σχέδιο ενσωμάτωσης μεγάλων αναλύσεων δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην επιχειρησιακή λειτουργία των Δυνάμεων και έχουν επανεξετάσει τον νέο κύκλο μετάβασης για την ανάπτυξη πλοίων από μονάδες συντήρησης σε επιχειρησιακές μονάδες.

Περισσότερα...

Η εταιρεία Puravankara Group αναπτύσσει ανθρωποειδή ρομπότ για να χειρίζεται τους επισκέπτες και τα δεδομένα τους

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) που υποστηρίζεται από ανθρωποειδή ρομπότ θα είναι το πρώτο σημείο επαφής για τους επισκέπτες, οι οποίοι είναι είτε δυνητικοί αγοραστές κατοικιών είτε πελάτες της Puravankara Group

Μπανγκαλόρ: Η Provident Housing, του ομίλου Puravankara, έχει πλάνα να αναπτύξει δύο ανθρωποειδή ρομπότ, την Mitra και τον Mitri για να χειριστούν τους επισκέπτες και τα δεδομένα τους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Bengaluru Home Habba στις 13-15 Ιουλίου.

Περισσότερα...

Boomer's Blueprint: Επιχειρηματικές αναλύσεις... νέες δεξιότητες, νέες υπηρεσίες

Μια επιτυχημένη επιχείρηση σήμερα είναι πιο ποικιλόμορφη και επικεντρώνεται σε δεξιότητες πέρα ​​από τη λογιστική για να παρέχει στους πελάτες τις υπηρεσίες που θέλουν και χρειάζονται. Ενώ η λογιστική επικεντρώνεται πάντα στις συναλλαγές, τη συμμόρφωση και την υποβολή εκθέσεων, οι επιχειρήσεις μαθαίνουν τη σημασία των επιχειρηματικών αναλυτών που είναι υπεύθυνοι για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ πληροφορικής και δεδομένων για την αξιολόγηση διαδικασιών, τον καθορισμό απαιτήσεων και την παροχή συστάσεων και αναφορών στους υπεύθυνους και σε εκείνους που παίρνουν αποφάσεις. Η γεφύρωση του χάσματος ήταν σίγουρα ένα από τα βασικά κίνητρα του Αμερικανικού Ινστιτούτου CPA για τη δημιουργία του Certified IT Professional πριν από μια δεκαετία.

Περισσότερα...

Το μέλλον της εμπειρίας του πελάτη: Τάσεις και προκλήσεις το 2018

Η εμπειρία του πελάτη, ως κλάδος, αρχίζει να ωριμάζει. Αυτό που κάποτε είχε γίνει «λέξη-καραμέλα» και οδήγησε στην οργανωτική αλλαγή, αποτελεί πλέον μια κατηγορία ρουτίνας στον χώρο του management.

Και παρόλο που δεν εξακολουθεί να είναι μόδα, εκείνοι που ασχολούνται με το μάρκετινγκ συνεχίζουν να ασχολούνται πυρετωδώς με τη βελτίωση της, συχνά με την αγωνία της συνεχούς αλλαγής της τεχνολογίας και της συρρίκνωσης των προϋπολογισμών.

Περισσότερα...

Ο Λευκός Οίκος δίνει τη δυνατότητα στην Κυβέρνηση να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη

Η νέα εγκύκλιος A-11 της Υπηρεσίας Διαχείρισης και Προϋπολογισμού καθοδηγεί ομοσπονδιακές υπηρεσίες για τη δημιουργία πλαισίων εμπειρίας πελατών.

Για χρόνια, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρείχε συνήθως τη χειρότερη εμπειρία πελάτη σε οποιαδήποτε βιομηχανία, αλλά η διοίκηση Trump αρχίζει να διατυπώνει ένα σχέδιο για τις υπηρεσίες ώστε να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο παρέχονται οι υπηρεσίες στους πολίτες.

Περισσότερα...

Η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη δεν επιτυγχάνεται πάντα μόνο με το ξόδεμα χρημάτων στην αγορά νέου τεχνολογικού εξοπλισμού…

…μπορεί όμως να βοηθήσει.

Οι ομοσπονδιακοί οργανισμοί έχουν αυξήσει σταθερά την προσοχή τους στην παροχή καλύτερων εμπειριών για τον πελάτη, οι οποίες συνήθως επικεντρώνονται στην εφαρμογή προηγμένης τεχνολογίας. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα πρέπει να ξοδεύετε χρήματα εκεί.

Περισσότερα...