16 Αύγουστος 2018

Αναβαθμίστε την εμπειρία του πελάτη σας: Μην ακούτε απλά. Αφουγκραστείτε.

Στη σημερινή εποχή όπου οι σκέψεις, οι απόψεις και οι ιδέες μας μπορούν να κοινοποιηθούν με ένα κλικ ή με λίγα πλήκτρα στο πληκτρολόγιο, δείχνει να υπάρχει μια ανάγκη να ακουστεί η άποψή μας και να παρέχουμε συμβουλές σε όσο το δυνατόν τάχιστο χρόνο. Κάτι τέτοιο μπορεί να λειτουργεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν πρόκειται για τη λειτουργία μιας επιχείρησης και την εξυπηρέτηση πελατών όμως, υπάρχουν διάφορα προβλήματα.

Περισσότερα...

SAS ANALYTICS DAY 2018 Bring the Analytics Economy and AI in Action

Η SAS Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας διοργανώνει το SAS Analytics Day 2018 με τίτλο «Bring the Analytics Economy and AI in Action». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαρτίου στο gazArte στην Αθήνα (Βουτάδων 34, Αθήνα). 

Η ώρα προσέλευσης έχει οριστεί στις 09:00.       

Artificial Intelligence (AI), data management, predictive analytics, machine learning, blockchain. Αναδυόμενες τεχνολογίες που μετασχηματίζουν με ταχύτατους ρυθμούς το businessκαι τροφοδοτούν την επόμενη βιομηχανική/τεχνολογική επανάσταση και την Οικονομία των Analytics. 

Περισσότερα...

Χρήση Δεδομένων Επιστήμης για τη Βελτίωση της Εμπειρίας Πελατών

Ενώ το περιεχόμενο του μάρκετινγκ ήταν πάντα ίσως ο νούμερο ένα τρόπος προσέγγισης πελατών στο διαδίκτυο, η χρήση δεδομένων είναι ο νούμερο ένα τρόπος για να τους κρατήσετε από τη στιγμή που θα έχετε την προσοχή τους. Τα μεγάλα δεδομένα, βοηθούν τις εταιρείες να αναπτύξουν το είδος εμπειρίας πελατών που αφήνει ευχαριστημένους τους πελάτες και αναζητούν περισσότερα από μια δεδομένη εταιρεία.

Περισσότερα...

5 Στοιχεία ενός καλού Προγράμματος Εμπειρίας των Πελατών

Η εμπειρία πελατών είναι το νέο παγκόσμιο συνάλλαγμα των εταιρειών που ψάχνουν να επενδύσουν στη διαφορετικότητα και την ανάπτυξη. Οι καλύτερες στο είδος τους εταιρείες έχουν αναπηδήσει διακαώς σε αυτό, αιχμαλωτίζοντας την ανατροφοδότηση πελατών σε κάθε σημείο επαφής, σφίγγοντας γρήγορα τη θηλιά και ενσωματώνοντας προσπάθειες σε όλες τις οργανώσεις τους.

Περισσότερα...

Από την έρευνα στην μεταμόρφωση: Αναβαθμίστε την εμπειρία που προσφέρετε στους πελάτες σας

Οι περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία που προσδίδουν οι σφυγμομετρήσεις των πελατών στην ευρύτερη εμπειρία που προσφέρουν. Ωστόσο η πλειοψηφία δυσκολεύεται να προχωρήσει πέρα από τις βασικές μετρήσεις ικανοποίησης και το NPS.

Αυτή η κατάσταση έχει οδηγήσει τις εταιρείες στο να σώζουν δυσαρεστημένους πελάτες, αντί να αποφεύγουν εξ'αρχής μια αρνητική εμπειρία.

Περισσότερα...

10 Eφαρμογές την Τεχνητής Νοημοσύνης στην εμπειρία του καταναλωτή

Το μέλλον της εμπειρίας του καταναλωτή είναι η τεχνητή νοημοσύνη, η οποία εμφανίζεται παντού και αλλάζει τον τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών με τις φίρμες. Μάλιστα έως το 2025, υπολογίζεται ότι 95% της διάδρασης με τους πελάτες θα υποστηρίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη.

Από τα τσάτμποτ μέχρι την αυτοματοποίηση, η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τις επιχειρήσεις να μάθουν περισσότερα για τους πελάτες, έτσι ώστε να ενισχυθεί η εξατομίκευση. Παρακάτω παρατίθενται μερικοί τρόποι αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη:

Περισσότερα...

Η ανάπτυξη του Oracle Cloud μοχλός για διεθνή επέκταση

Με βάση την έντονη ζήτηση από πελάτες για τις υπηρεσίες cloud που προσφέρει ανά τον κόσμο, η Oracle ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά το αποτύπωμα της σύγχρονης υποδομής cloud που διαθέτει. Τα σχέδια της εταιρείας για γρήγορη επέκταση περιλαμβάνουν το άνοιγμα 12 νέων περιφερειακών κέντρων δεδομένων και την αύξηση του εύρους και του βάθους των υπηρεσιών Oracle Cloud που είναι διαθέσιμες στην Ασία, την Ευρώπη και τη Βόρειο και Νότιο Αμερική.

Περισσότερα...

Επιχειρησιακή νοημοσύνη και επιχειρησιακή ανάλυση: βασικές διαφορές και θετικά – έρευνα της infiniti

Η Infiniti Research, πάροχος υπηρεσιών επιχειρησιακής νοημοσύνης, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του τελευταίου άρθρου της για τη διαφορά ανάμεσα στην επιχειρησιακή νοημοσύνη και την επιχειρησιακή ανάλυση. Με τη ραγδαία αύξηση το όγκου των δεδομένων που παράγονται και αποθηκεύονται από τις επιχειρήσεις, οι εταιρείες έχουν αρχίσει να ανακαλύπτουν νέους τρόπους διαχείρισης αυτών. Οι υπηρεσίες επιχειρησιακών αναλύσεων και νοημοσύνης συμβάλλουν σε μια βαθύτερη κατανόηση για τη διαχείριση μεγάλου όγκου μη δομημένων δεδομένων.

Περισσότερα...