16 Αύγουστος 2018

Η Παγκόσμια Αγορά Επιχειρησιακών Αναλύσεων Νέφους αναμένεται να φτάσει τα 57 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023 σύμφωνα με την Allied Market Research

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έκθεση που δημοσίευσε η Allied Market Research, με τίτλο “Η αγορά λογισμικού επιχειρησιακών αναλύσεων νέφους  από μοντέλο ανάπτυξης, τελικό χρήστη και εφαρμογή: Παγκόσμια Ευκαιρία Ανάλυσης και Βιομηχανική Πρόβλεψη, 2017 - 2023”, η Παγκόσμια Αγορά Επιχειρησιακών Αναλύσεων Νέφους αξιολογήθηκε στα 28,854 εκατομμύρια δολάρια το 2016 και προβλέπεται να φτάσει τα 57 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023, αυξανόμενη σε σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης στο 10,2% από το 2017 έως το 2023. Το 2016, το υβριδικό τμήμα νέφους αντιστοιχούσε στο υψηλότερο μερίδιο των εσόδων στην αγορά λογισμικού επιχειρηματικής ανάλυσης.

Περισσότερα...

Εξατομίκευση της Εμπειρίας Πελατών στα μέσα του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων

Ο προσεχής κανονισμός μπορεί να χρησιμεύσει ως ένα άλμα για τις επιχειρήσεις να προσφέρουν περαιτέρω εξατομίκευση.

Όταν εξετάζουμε την επικείμενη εφαρμογή του Κανονισμού Γενικής Προστασίας Δεδομένων, είναι κατανοητό ότι πολλοί οργανισμοί μπορούν να δουν την εφαρμογή αυστηρών νόμων περί απορρήτου και τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμπειρίας πελατών ως αντιτιθέμενων ιδανικών. Αλλά με την προθεσμία μόλις ενός μήνα ακόμη, ήρθε η ώρα να κάνετε μια γρήγορη επανεξέταση.

Περισσότερα...

Τα 7 πιο δημοφιλή Εργαλεία Αναλύσεων που χρησιμοποιούνται στις επιχειρήσεις

Η Quantzig, ένας παγκόσμιος παροχέας λύσεων ανάλυσης ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του τελευταίου της άρθρου σχετικά με τα 7 πιο δημοφιλή εργαλεία αναλύσεων που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις.

Η αυξανόμενη σημασία και η ζήτηση για ανάλυση δεδομένων στην αγορά έχουν δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες παγκοσμίως. Οι οργανώσεις βάσης δεδομένων τα θεωρούν ως στοιχεία της εταιρείας τους και τα χρησιμοποιούν για να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι επιτυχημένες αναλύσεις επιχειρήσεων εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, όπως τους εξειδικευμένους αναλυτές που έχουν καλή γνώση των τεχνολογιών και της επιχείρησης, την ποιότητα των δεδομένων και μια οργανωτική δέσμευση για τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Γίνεται ελαφρώς δύσκολο να ορίσετε τα κορυφαία εργαλεία ανάλυσης δεδομένων, γι’ αυτό η Quantzig έχει κατατάξει τα επτά πιο δημοφιλή εργαλεία ανάλυσης  που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις.

Περισσότερα...

5 τρόποι να δημιουργήσετε θετικές ψηφιακές εμπειρίες για τους πελάτες σας

Μέχρι το 2020, η εμπειρία πελατών θα ξεπεράσει την τιμή και το προϊόν ως βασικός διαφοροποιητής των εμπορικών σημάτων – και ως επί το πλείστον αυτή η εμπειρία θα είναι ψηφιακή.

Σύμφωνα με την PwC, τα τελευταία χρόνια ουσιαστικά όλα τα προσαρμοσμένα στον πληθωρισμό κέρδη από τα έσοδα των λιανοπωλητών «κατευθύνονται από διαδικτυακά μέσα, τα οποία απολαμβάνουν ρυθμούς ανάπτυξης έως και 7% υψηλότερους από την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου συνολικά». Και η McKinsey αναφέρει ότι δεν είναι μόνο ψηφιακά «καθαρά παιχνίδια», όπως οι Amazon, Apple και Uber, που αναγνωρίζουν τη δύναμη του ψηφιακού και της κινητής τηλεφωνίας: «Ακόμη και οι παραδοσιακοί επιχειρηματίες σε τομείς όπως οι χημικές ουσίες και ο χάλυβας, κάνουν τολμηρές κινήσεις για να οικοδομήσουν δυναμικά κοινά ψηφιακά οικοσυστήματα γύρω από τις ανάγκες των πελατών».

Περισσότερα...

Η καλύτερη ανάλυση δεδομένων είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας πελατών Αλλά ο κατακερματισμός των σημείων επαφής το καθιστά δύσκολο

Αν οι έμποροι θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών τους, θα πρέπει να εξετάσουν σκληρά την αναμόρφωση της ανάλυσης δεδομένων τους.

Σύμφωνα με έρευνα της Econsultancy και της Adobe για τους εμπόρους που δραστηριοποιούνται στον τομέα των πελατών παγκοσμίως, το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η βελτίωση της ανάλυσης δεδομένων τους είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για μία καλύτερη εμπειρία πελατών. Αυτή ήταν η πιο δημοφιλής απάντηση για δεύτερη συνεχή χρονιά, από ένα ποσοστό απόκρισης 63% το 2017.

Περισσότερα...

8 Συμβουλές για τη Διενέργεια Ελέγχων της Εμπειρίας Πελατών

Το πρώτο βήμα για να διαπιστώσετε εάν έχετε κάποια προβλήματα με τα προγράμματα εμπειρίας πελατών σας είναι να παραδεχτείτε ότι μπορεί να έχετε κάποιο πρόβλημα. Σύμφωνα με τη συγκριτική αξιολόγηση αναφοράς του 2017 για την Παγκόσμια Εμπειρία Πελατών, το 71% των οργανισμών ανέφερε την εμπειρία του πελάτη ως ανταγωνιστικό στοιχείο διαφοροποίησης, αλλά μόνο το 13% από τις εμπορικές μάρκες αξιολόγησε την εμπειρία πελατών τους με 9 στα 10 ή και καλύτερα.

Με αυτά τα γεγονότα κατά νου, έχουμε κατατάξει μερικούς εμπειρογνώμονες που προσέφεραν τις καλύτερες συμβουλές τους για να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε αν η εμπειρία πελατών σας έχει προβλήματα. Είτε ψάχνετε να προλάβετε πιθανά προβλήματα είτε ψάχνετε έναν πλήρη έλεγχο της εμπειρίας πελατών, αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν.

Περισσότερα...

Επηρεάζοντας την Εμπειρία Πελατών τις πρώτες 90 μέρες

Στο Ηνωμένο Βασίλειο ο αριθμός των επικεφαλής πελατών σε όλες τις βιομηχανίες αυξήθηκε από 14 το 2014 σε 90 το 2017. Οι μισοί από αυτούς δημιουργήθηκαν τους τελευταίους 15 μήνες. Η μέση διάρκεια επίσης επιμηκύνθηκε από 23 μήνες το 2009 στους 34,5 μήνες το 2013, αλλά ακόμα έχει τη μικρότερη διάρκεια ζωής μεταξύ όλων των ανώτερων στελεχών, σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη το 2010 από το Συμβούλιο των επικεφαλής πελατών.

Περισσότερα...

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα λύσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας (Έλεγχος Πραγματικότητας)

Για πολύ καιρό, οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας καθυστερούν στην επικοινωνία των πελατών, ενώ άλλες βιομηχανίες έχουν εξελιχθεί για να επιτύχουν εκπληκτικά αποτελέσματα.Το λιανικό εμπόριο, οι τράπεζες, ακόμη και ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες δημιουργούν υπέρτατες εμπειρίες πελατών που διπλασιάζονται ως ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.Οπότε τι εμποδίζει τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας να κάνουν την ίδια επιτυχία; Διάφοροι παράγοντες μπαίνουν στο παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένης της πολυπλοκότητας της παροχής υπηρεσιών και των μεταβαλλόμενων μοντέλων κατανάλωσης. Αλλά ενόψει αυτών των προκλήσεων, η τεχνητή νοημοσύνη είναι εδώ για να βοηθήσει.

Περισσότερα...