20 Αύγουστος 2018

Κυκλοφορία του AccuProcess Modele

Η AccuProcess ανακοίνωσε την κυκλοφορία του AccuProcess Modeler. Πρόκειται για ένα software που συνδυάζει εφαρμογές process discovery, business process mapping, documentation, process analysis και simulation σε μια εύκολη στη χρήση εφαρμογή.
Έχει σχεδιαστεί για να κάνει την ανάλυση των εταιρικών διαδικασιών όσο πιο εύκολη γίνεται για τους εταιρικούς χρήστες. Είναι συμβατό με το πρότυπο Business Process Management Notation (BPMN) και έχει σχεδιαστεί μόνο για μοντελοποίηση διαδικασιών.

“Do-it-Yourself” analytics για επιχειρησιακά στελέχη από τη SAS

Αθήνα, 2 Νοεμβρίου 2010  - H SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, καθιστά τα προγνωστικά analytics ακόμα πιο διεισδυτικά μέσα στην επιχείρηση, με την παρουσίαση του SAS Rapid Predictive Modeler. Με την πρωτοποριακή αυτή λύση, η εταιρεία παρέχει μια γρήγορη, εύκολη και αποτελεσματική μέθοδο για την εύκολη ανάπτυξη μοντέλων πρόβλεψης από τα ίδια τα επιχειρησιακά στελέχη, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών σεναρίων όπως η κατηγοριοποίηση των πελατών, οι συμπληρωματικές και αναβαθμιζόμενες πωλήσεις (cross & up selling), η διαχείριση των προωθητικών εκστρατειών, η απόκτηση και η απώλεια πελατών σε πολλούς κλάδους.

Περισσότερα...

H Barclays ανεβάζει τον πήχη στον υπολογισμό και τη διαδικασία αναφορών του κεφαλαίου

Αθήνα, 1 Νοεμβρίου 2010  - Η Barclays, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών παγκοσμίως, χρησιμοποιεί τις λύσεις της SAS, ηγέτιδας στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, για τη βελτίωση της πρότυπης μεθοδολογίας υπολογισμού και διαδικασίας αναφορών του κεφαλαίου, τόσο από οικονομικής όσο και κανονιστικής πλευράς.

Περισσότερα...

Analytics για Social media από τη SAS

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση για τη βιομηχανία του τουρισμού, η σημασία των  analytics για τα social media πολύ δύσκολα μπορεί να υποτιμηθεί. Ο Robert Bryant, σύμβουλος της Deloitte LLP υποστηρίζει πως: «Τα πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα θα είναι εκείνα που προσαρμόζονται και εκμεταλλεύονται τα social media παρά αυτά που τα υποτιμούν ή που μάχονται ενάντια στην επιρροή τους». Αλλά εταιρίες κολοσσοί του χώρου όπως η SAS και η IBM είναι πεπεισμένοι ότι η βιομηχανία του τουρισμού δεν είναι η μοναδική που μπορεί να επωφεληθεί από τα analytics των social media.

Περισσότερα...

Χαμηλά το Facebook στην έκθεση ικανοποίησης καταναλωτών ACSI

Σύμφωνα με την έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου, με βάση τους δείκτες ικανοποίησης των αμερικανών πελατών για το 2010 (ACSI) που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της ForeSee Results, το Facebook αν και θεωρείται ο δημοφιλέστερος ιστοχώρος στην Αμερική, δεν είναι ευχάριστο στους καταναλωτές. Το σκορ που σημείωσε το Facebook ήταν 64 στην κλίμακα 100 του ACSI, το οποίο τοποθετεί την ικανοποίησή του χαμηλότερα ακόμα και από site που καταχωρούν ηλεκτρονικά φορολογικές δηλώσεις.

Περισσότερα...

Εφαρμογές για iPhone και iPad από την Microstrategy

Η Microstrategy ανακοίνωσε μια επιχειρηματική  (BI - business intelligence)  εφαρμογή επόμενης γενιάς  για το iPhone και το iPad της Apple, προσθέτοντας το όνομά της σε μία συνεχώς αυξανόμενη λίστα επιχειρηματικών προμηθευτών που αγκαλιάζουν την πλατφόρμα. Προηγουμένως, η Microstrategy είχε στρέψει την προσοχή της στην υποστήριξη του Research In Motion των κινητών συσκευών της BlackBerry.

Περισσότερα...

Συνεργασία Pervasive και SuccessFactors

Οι εταιρείες Pervasive και SuccessFactors πήραν τη πρωτοβουλία να ενωθούν και να ενσωματώσουν τα ξεχωριστά συστήματα τους μέσα στο λογισμικό επιχειρησιακής λειτουργίας της SuccessFactors. Η Pervasive, που έχει ενωθεί  με την SuccessCloud της SuccessFactors, θέτει ως κοινό στόχο την εξασφάλιση ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κρίσιμα στοιχεία και πληροφορίες για την καθημερινή τους απόδοση. Βάσει αυτού, μπορούν να προβλέψουν τις μελλοντικές τάσεις και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές τους εάν είναι απαραίτητο.

Περισσότερα...