18 Δεκέμβριος 2017

Η IBM και η ομάδα του Facebook στην αγορά του Analytics mashup.

Ο στόχος τους είναι να οδηγήσουν εξατομικευμένες καμπάνιες, τόσο στο κοινωνικό δίκτυο όσο και σε άλλα ψηφιακά κανάλια. Η IBM μόλις υπέγραψε με έναν ακόμη σημαντικό εταίρο των δεδομένων, το Facebook. Με απλά λόγια, η αρχική εστίαση της συμμαχίας είναι ο συνδυασμός δεδομένων.

Η IBM και το Facebook άρχισαν να εργάζονται από κοινού ενεργά τον Ιανουάριο. Το Facebook έχει ένα πολύ βασικό κίνητρο: θέλει τις διαφημίσεις στο Facebook να είναι πιο χρήσιμες για τα μέλη.


«Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να έχουμε τις καλύτερες και πιο σχετικές διαφημίσεις για τους καταναλωτές", δήλωσε ο Μπλέικ Chandlee, αντιπρόεδρος των εταιρικών σχέσεων του Facebook.

Από την πλευρά της, η IBM ελπίζει ότι η συμμαχία θα δώσει στους εμπόρους έναν ακόμη λόγο για να χρησιμοποιήσουν τις εφαρμογές IBM’s Marketing Cloud, παρά  τις ανταγωνιστικές λύσεις που δίνουν οι Adobe, Marketo ή Salesforce.