12 Δεκεμβρίου 2017

Mothers On… Market

Μια πολύ σημαντική εκδήλωση διοργανώνουν την Πέμπτη 2 Απριλίου στο Maroussi Plaza, το περιοδικό RetailBusiness της Direction με την IRI, καταγράφοντας και παρουσιάζοντας την αγοραστική συμπεριφορά της μητέρας στα βρεφικά/παιδικά προϊόντα.
Σκοπός αυτού του project είναι η διερεύνηση της αγοράς σε πιο εμπεριστατωμένη βάση, μέσα από τη συνδυαστική χρήση τριών διαφορετικών πηγών πληροφοριών: των στοιχείων αγοράς Infoscan, της καταναλωτικής έρευνας και των πάνελ, που θα συμμετέχουν μητέρες οι οποίες θα σχολιάζουν τα ευρήματα της έρευνας.

Παρουσίαση τάσεων αγοράς βρεφικών κατηγοριών


Τα στοιχεία προέρχονται από την υπηρεσία Infoscan της IRI, που βασίζεται σε δείγμα 1.650 καταστημάτων από πληθυσμό 2.450 σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη και αφορά τις πωλήσεις των κωδικών μέσω scanners. Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα των στοιχείων περιλαμβάνουν: τις τάσεις της αγοράς των Σ/Μ 2014 vs. 2013 για το σύνολο της αγοράς FMCG, αλλά και τις κατηγορίες που χρησιμοποιούνται για τα μωρά, τις τάσεις τιμών, την ύπαρξη προωθητικών ενεργειών, τα μερίδια αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κ.ά.

Η καταναλωτική έρευνα

Η καταναλωτική έρευνα ουσιαστικά αναδεικνύει τη γνώση και τη χρήση κατηγοριών και μαρκών. Αντιμετωπίζει τη μητέρα κάτω από το πρίσμα της καταναλώτριας για το παιδί της, της αγοράστριας που αποφασίζει σε ποιο κατάστημα θα ψωνίσει, αλλά και με την ιδιότητα της επιλογής της μάρκας και του κωδικού μέσα στο κατάστημα.

Περιλαμβάνει τη διεξαγωγή 300 face to face συνεντεύξεων στην Αττική σε μητέρες παιδιών 0-3 ετών, με βασικές υπό διερεύνηση κατηγορίες βρεφικών/παιδικών προϊόντων τις παρακάτω:

·         Πάνες / μωρομάντιλα

·         Απορρυπαντικά / μαλακτικά

·         Γάλα / κρέμες / γιαούρτι

·         Σαμπουάν / αφρόλουτρα

·         Κρέμα συγκάματος

·         Ενυδατική κρέμα / γαλάκτωμα (milk lotion)

Το panel


Η διαφορετικότητα του συγκεκριμένου project έγκειται στο γεγονός ότι η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της καταναλωτικής έρευνας και των στοιχείων της αγοράς θα πλαισιώνεται από ένα πάνελ που θα αποτελείται από μητέρες, οι οποίες θα συμβάλλουν δυναμικά στην ανάλυση των στοιχείων. Η μοναδικότητα έγκειται στο ότι θα μιλήσει ο κατεξοχήν ειδικός, που είναι η ίδια η μητέρα, και οπωσδήποτε ο συνδυασμός των δεδομένων αγοράς με το πώς λειτουργούν οι αγοράστριες δίνει άλλη διάσταση για την κατανόηση της συμπεριφοράς τους.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλα τα ανώτερα και μεσαία στελέχη του λιανικού εμπορίου και της βιομηχανίας: στελέχη marketing, brand managers, advertising managers, υπεύθυνους σημείων λιανικής πώλησης (σούπερ μάρκετ και φαρμακείων), media planners, account managers, στελέχη εταιρειών promotion/merchandising, account managers, communication managers κ.ά.