Το μέλλον των δεδομένων βρίσκεται στα Analytics 3.0 σύμφωνα με τον Tom Davenport, που στο τελευταίο του βιβλίο, “Big Data at Work”, επηρεάζει σημαντικά τον κλάδο. Ο Davenport είναι καθηγητής Information Technology & Management στο Babson College, και όταν μιλά για δεδομένα, η γνώμη του ακούγεται.

Τη δεκαετία του 1990, τα Analytics 1.0 μας έδιναν σημεία δεδομένων που εντοπίζονταν εύκολα όπως προφίλ πελατών, τάσεις πληρωμής, και άλλα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ. Μετά από μια δεκαετία και παραπάνω, τα Analytics 2.0 — που τώρα αναφέρονται ως ‘big data’ — επεκτάθηκαν στην εμπειρία των πελατών και την ικανοποίησή τους. Με στόχο το 2015, η κατανόηση των Analytics 3.0, που συνδυάζουν και big και small data, θα είναι απαραίτητα για τις εταιρίες.

Όπως εξηγεί ο Davenport, αναπτύσσεται τώρα μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ως προς τον όγκο των δεδομένων, καθώς κινούμαστε προς την εποχή του internet of things. Η χιονοστιβάδα των δεδομένων θα μας καλύψει όλους, εκτός και αν αντιδράσουν γρήγορα οι επιστήμονες δεδομένων.



Πηγή:  venturebeat.com