14 Δεκέμβριος 2017

Θα παρακινήσει καθόλου τη predictive intelligence το Analytics Cloud της Salesforce;

 

Πριν από μερικές εβδομάδες, ο διευθύνων οικονομικός σύμβουλος της Salesforce.com, ο Marc Benioff, ανακοίνωσε ότι ηSalesforce θα προωθήσει τη δική της σειρά προϊόντων “Analytics Cloud” στο συνέδριο Dreamforce της εταιρίας. Δεν αποτελεί έκπληξη για κάποιον που παρακολουθεί τα δρώμενα, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι οι πίνακες λειτουργίας τηςSalesforce συγκρίνονται με εργαλεία όπως της Tableau, SAS, ή SAP. Και δεδομένου του μεγέθους της αγοράς business-intelligence (BI) ($14,4 δισεκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο το 2013), προφανώς και η Salesforce θέλει το δικό της μερίδιο.

 

Η Salesforce ρίχνει τα φώτα της δημοσιότητας στις πωλήσεις μέσω δεδομένων και στο μάρκετινγκ, και ζητά από τις εταιρίες να ξαναφανταστούν πώς θα λειτουργούσαν με βάση τα δεδομένα. Αν και αυτά τα analytics είναι τέλεια, μπορούν να γίνουν ακόμη καλύτερα όταν συμπληρώνονται από προβλέψεις στο για το μέλλον.  Αυτές οι προβλέψεις αντιπροσωπεύουν νέα δεδομένα που θα μπορούσαν να αναλυθούν  από την Salesforce, στο νέο της Salesforce AnalyticsCloud, ή με οποιαδήποτε άλλη λύση BI. Οι εταιρίες θα επιλέξουν το κατάλληλο εργαλείο που ταιριάζει στις ανάγκες του, όπως ακριβώς συνδυάζουν εφαρμογές και σήμερα.


Υπάρχουν ήδη πολλά παραδείγματα όπου η BI και η predictive αλληλοσυμπληρώνονται. Πολλοί μεγάλοι πελάτες της Infer χρησιμοποιούν τα εργαλεία analytics όπως το Tableau για να οπτικοποιήσουν τα  predictive data. Μπορούν να λάβουν insight σε πραγματικό χρόνο για το πόσο αποτελεσματικές είναι οι εκστρατείες τους ή να ελέγξουν τις πωλήσεις τους και να δουν πόσους λογαριασμούς εμπεριέχουν. Αν το Dreamforce2013 ήταν μόνο για την αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ και την συλλογή δεδομένων, τότε το Dreamforce 2014 θα είναι για τη μετατροπή των δεδομένων σε insight και των insight σε πράξη.

 

 

 

Πηγή:  venturebeat.com