11 Δεκεμβρίου 2017

Η DataFox προωθεί τα Business Intelligence της σε Beta

Πριν από λίγο καιρό, η DataFox ανακοίνωσε την υπηρεσία της με το όνομα «predictive intelligence» που έχει σκοπό να φέρει πλούτο δεδομένων από συγκεκριμένες εταιρίες – τάσεις, επενδύσεις, αξία -  σε όλους. Η TechCrunch ερεύνησε το πώς θα γίνει αυτό, πώς θα λειτουργεί, με τι κόστος και ποιος συνέλαβε την ιδέα. Σήμερα η εταιρία άνοιξε τις πόρτες της στο beta.

 

Τι υπάρχει όμως στο beta που δεν υπάρχει στο alpha; Σύνολο γεγονότων για εταιρίες όπου η DataFox ισχυρίζεται ότι μπορεί να αντικαταστήσει τον ρόλο του αναλυτή. Είναι μεγάλος ισχυρισμός, με την εταιρία να αναφέρει ότι το «εύρος αλγορίθμων της μπορεί να αποθηκεύσει εκατομμύρια κομμάτια περιεχομένου ανοιχτού τέλους», όπως άρθρα, και να θέσει στην επιφάνεια τα σημαντικότερα, που θα επιθυμεί να δει ο χρήστης.

 

Στο beta υπάρχει επίσης ένα εργαλείο που βοηθά τους χρήστες να εντοπίζουν παρόμοιες εταιρίες που τους ενδιαφέρουν, συμπεριλαμβάνοντας λέξεις κλειδιά που μπορεί να φέρουν στην επιφάνεια άλλες εταιρίες. Η χρήση της προηγούμενης έκδοσης της DataFox, δημιουργούσε προβλήματα στον εντοπισμό των εταιριών, άρα αυτό το εργαλείο είναι πολύ χρήσιμο.

 

Σημαντικό προϊόν της DataFox είναι οι λίστες των εταιριών που μπορείς να ακολουθήσεις. Είναι σαν το Spotify, αλλά για εταιρίες. Όσο πιο δυνατές είναι οι λίστες ενός χρήστη, τόσο πιο χρήσιμο είναι το προϊόν για αυτούς. Η DataFox επίσης έχει δημιουργήσει τη δυνατότητα να συνεργάζονται χρήστες για να φτιάξουν μια λίστα στην έκδοση beta. Η αλλαγή από alpha σε beta για την DataFox φαίνεται να είναι αναβάθμιση δυνατοτήτων, σε αντίθεση με τη γενική αλλαγή δομής και διαθεσιμότητας.

 

 

 

Πηγή: techcrunch.com