14 Δεκέμβριος 2017

Η CStorePro είναι το Google Analytics για τα καταστήματα

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες startups που εντοπίστηκαν στο φετινό Startup Alley στο TechCrunch Disrupt SF 2014 ήταν η CStorePro. Η εταιρία, που παρουσιάζει το προϊόν της ως «Google Analytics» για καταστήματα, ήρθε δεύτερη στο βραβείο του κοινού – δηλαδή ψηφίστηκε από τον πάρα πολύ κόσμο που κατέκλεισε τον χώρο της διοργάνωσης. Η CStoreProπροσφέρει υπηρεσίες διαδικτύου και κινητών και business intelligence για πελάτες καταστημάτων σε χαμηλότερες τιμές από ότι οι μεγάλες ανταγωνιστικές εταιρίες.

Η ιδρυτική ομάδα της CStorePro έχει ασχοληθεί ξανά με καταστήματα, καθώς ξεκίνησε από μια οικογένεια που ήταν 20 χρόνια στον κλάδο. Η CStorePro παρουσίασε την επιτυχημένη επιχείρηση ρευστού και επιταγών για καταστήματα, που βοήθησε να ρευστοποιηθούν $3,2 δισεκατομμύρια από επιταγές μέχρι τώρα.


Με την CStorePro, το διαδικτυακό λογισμικό σύστημα θα ενταχθεί στο σημείο πωλήσεων (POS) των καταστημάτων για να ελέγχει δεδομένα που ως τώρα «είναι παγιδευμένα στις ταμειακές μηχανές», ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρίας στοTechCrunch. Αυτά τα δεδομένα συναλλαγών ανεβαίνουν μετά στο cloud της CStores, όπου μπορούν να συνδεθούν οι επιχειρήσεις καν να λάβουν αναφορές, να δουν γραφήματα και στοιχεία, να κάνουν αλλαγές στην τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο.


Το λογισμικό επιτρέπει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων να ελέγχουν αν κοντεύει να τελειώσει κάτι από το απόθεμα, πώς τα πηγαίνουν οι πωλήσεις και πολλά άλλα όπως πληροφορίες για λαχεία, φυσικό αέριο, πωλήσεις, παραγγελίες και άλλες κατηγορίες. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, το σύστημα επίσης προτείνει αλλαγές με βάση τις τάσεις, και στέλνει ειδοποιήσεις πότε ο καταστηματάρχης πρέπει να κάνει επείγουσες αλλαγές για να μην επηρεαστεί αρνητικά – ακόμη και όταν δεν βρίσκονται στο κατάστημα, μέσω της εφαρμογής στο κινητό.


Τώρα, το σύστημα λειτουργεί με κορυφαίους κατασκευαστές POS, όπως οι Gilbarco, Veeder-Root, VeriFone, και Dresser-Wayne. Αν και η επιχείρηση POS είναι συνολικά κατακερματισμένη, η εταιρία αναφέρει πως το 75% των καταστημάτων χρησιμοποιεί μια από τις τέσσερις, όποτε η ένταξή τους είναι εύκολη.

 

 

Πηγή: techcrunch.com