11 Δεκεμβρίου 2017

5 εταιρίες που θα έχουν πρόβλημα αν η Salesforce Analytics είναι πραγματική

Ο κολοσσός των λογισμικών Salesforce.com έκανε την πρώτη του προσφορά σε ένα είδος πλατφόρμας που μπορούν να την χρησιμοποιήσουν και άλλες εταιρίες λογισμικού. Και αν πράγματι η Salesforce πρόκειται να προωθήσει ένα εργαλείο business-analytics, μια κίνηση που θα άλλαζε την πορεία διάφορων startupsκαι θα ανάγκαζε πολλές εταιρίες να ενσωματωθούν στο οικοσύστημα της Salesforce.
Διαβάστε περισσότερα για να μάθετε πόσο πολύ θα επηρεάσει με η Salesforce  την αγορά.

-BIME Analytics. Με έδρα τη Γαλλία, η BIME συγκέντρωσε $4 εκατομμύρια και σκοπεύει να δημιουργήσει αρχικές σελίδες που να χρησιμοποιούν δεδομένα από πηγές λογισμικού όπως της Salesforce και της GoogleAnalytics. Η ερώτηση είναι αν θέλει να συγκεντρώσει ακόμη περισσότερα. Η μάλλον θα αλλάξει τελείως η κατάσταση αν η Salesforce μετακινηθεί προς cloud business-intelligence.

-Birst. Η business-intelligence startup έχει λάβει γενναιόδωρες χρηματοδοτήσεις για να αξιοποιήσει και έναν νέο διευθύνοντα σύμβουλο. Η αξία όμως της Birst είναι κυρίως οι θετικές κριτικές της  AppExchange που θα πάψουν να υπάρχουν αν η Salesforce ξεκινήσει να επιτρέπει στους πελάτες της να προωθούν δεδομένα και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα της Salesforce και άλλων πηγών.

-C9. Αναφέρει ότι «κάνει προβλέψεις ακριβείας χάρη στην επιστήμη δεδομένων» που είναι ό,τι καλύτερο για τους διευθυντές. Το Salesforce Analytics Cloud όμως μπορεί να συγκεντρώσει δεδομένα χρησιμοποιώντας δεδομένα της Salesforce, όπως και η C9. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει πρόβλημα για την C9, που ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους $12 εκατομμυρίων στο τέλος του προηγούμενου χρόνου.

-DataHero. Αυτοί εξειδικεύονται στα απλά εργαλεία, με πολύ λίγες επεμβάσεις, όπως της  αυτόματης υπηρεσίας μάρκετινγκ Pardot της Salesforce. Η startup συγκέντρωσε $3,15 εκατομμύρια στο τέλος του προηγούμενου χρόνου και κινείται προς το επιχειρηματικό μοντέλο freemium.

-Fliptop. Παρέχει εργαλεία πρόβλεψης, και μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για τους πωλητές, έτσι ώστε να εστιάζουν σε θετικές προοπτικές. Επίσης δημιουργεί πίνακες εργαλείων, που μπορεί να δημιουργήσει και το Salesforce Analytics Cloud.

Οι Startups αυτής της λίστας μπορεί να θέλουν να ρωτήσουν στη Salesforce τι ακριβώς είναι το AnalyticsCloud, ώστε να ξέρουν τι να κάνουν έπειτα.


Πηγή: venturebeat.com