14 Δεκέμβριος 2017

Η Square ανακοίνωσε νέα εργαλεία analytics για εμπόρους

Με την αύξηση του ανταγωνισμού στις πληρωμές από τα κινητά, η Square στοχεύει στην ανάπτυξη των προσφορών της για μικρές επιχειρήσεις όπου μικροί έμποροι χάνουν εξαιτίας των μεγαλοεμπόρων και των franchises.

Σήμερα, η εταιρία παρουσιάζει το Square Analytics, ένα δωρεάν σύνολο εργαλείων που συμπεριλαμβάνεται στη σειρά με τα προϊόντα της, που ήδη περιέχουν την απογραφή, τα τιμολόγια, και τα ραντεβού.

Με τα δεδομένα που συλλέγει για τις μικρές επιχειρήσεις, η Square Analytics είναι ικανή να παρέχει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για το ποια προϊόντα πηγαίνουν καλά, πόσες πωλήσεις έγιναν ανά μέρα, πόσοι πελάτες εξυπηρετήθηκαν και άλλα πολλά.

Για τους εμπόρους που νομίζουν ότι δεν χρειάζονται ενημερώσεις για τα τελευταία δεδομένα, η Square Analytics στέλνει επίσης συνοπτικά δεδομένα στο email, αν θέλετε πιο πολλές πληροφορίες, μπορεί να σας στείλει αναλυτικά τι συλλέχθηκε στα εργαλεία της. Το Square Analytics μπορεί επίσης να συνδέσει το λογιστικό λογισμικό ενός καταστηματάρχη με υπηρεσίες όπως τα Quickbooks or Xero.

Είναι δύσκολο να πούμε με σιγουριά ότι αυτά τα εργαλεία βοηθούν στον ανταγωνισμό μια εταιρία. Αν οι μικροκαταστηματάρχες δεν θέλουν να ξοδεύουν χρήματα, μπορούν να χρησιμοποιούν είτε το Square είτε το Amazon’s Local Register για τις πληρωμές τους από κινητά, με βάση το ποιος είναι διατεθειμένος να δώσει τα λιγότερα. Τούτων λεχθέντων, να παρακολουθεί κανείς τις πωλήσεις σε πραγματικό χρόνο είναι δύσκολο και τα περισσότερα λογισμικά όπως η διαχείριση απογραφής είναι απλά δύσκολα και ενοχλητικά. Κάποιοι καταστηματάρχες, αν δεν είχαν το Square, θα τα κατάφερναν μια χαρά χρησιμοποιώντας χαρτί και μολύβι.

Δίνοντας δωρεάν, εύκολα εργαλεία σε αυτούς τους εμπόρους, η Square κάνει δυσκολότερο στους άλλους να την εγκαταλείψουν. Ενώ η Square επιθυμεί να σας κάνει να πιστεύετε ότι όλα είναι καλά, η αλήθεια είναι ότι λειτουργεί σε πλήρες δεδομένων περιβάλλον που δύσκολα διαταράσσεται. Η πρόσβαση στις υπηρεσίες της από τις μικρές επιχειρήσεις είναι ο μόνος τρόπος να μείνει εντός συναγωνισμού και να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της η Square.