14 Δεκέμβριος 2017

Η startup εταιρία Analytics HasOffers μετονομάζεται σε Tune

Ο κολοσσός των analytics για κινητά HasOffers δεν υπάρχει πια. Η εταιρία με έδρα το Σιάτλ ανακοίνωσε στο Συνέδριο Postback στο Σιάτλ ότι μετονομάστηκε σε Tune. Η HasOffers έχει 200 υπαλλήλους, με έσοδα $19 εκατομμυρίων τον προηγούμενο χρόνο, και ιδρύθηκε το 2009. Μέχρι σήμερα, έχει συγκεντρώσει $9,6 εκατομμύρια σε επενδύσεις, κυρίως από την Accel Partners.Για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Tune, Pete Hamilton, η μετονομασία ήταν δουλειά χρόνων. Η στρατηγική είναι η ίδια, ανέφερε, αλλά η HasOffers προκαλούσε σύγχυση στους πελάτες διότι έχει δύο κύρια προϊόντα analytics, τα HasOffers καιMobileAppTracking.

 

Τώρα προκαλεί λιγότερη σύγχυση, ανέφερε ο Hamilton στην VentureBeat. «Έχουμε δύο προϊόντα, ένα από τα οποία έχει πάρει το όνομά του από την εταιρία. Έπρεπε λοιπόν να βρούμε ένα νέο όνομα που να περιλαμβάνει και τα δύο προϊόντα», ανέφερε.

 

Οι μετονομασίες είναι πάντα ριψοκίνδυνες. Προκαλούν σημαντική αλλαγής τη σκέψη και την κατεύθυνση. Αλλά όχι σε αυτή την περίπτωση, ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρίας, Αυτός ο χρόνος ήταν πολύ συναρπαστικός για την Tune. Την εγκατέλειψε τοFacebook τον Μάρτιο λόγω θεμάτων διατήρησης δεδομένων. Η Tune αρνήθηκε τους ισχυρισμούς του Facebook ότι παρακρατούσε δεδομένα χρηστών κατά παραβίαση του συμβολαίου συνεργασίας,

 

Η Tune ανάκαμψε, εκδίδοντας έναν τόμο όπου παρουσίαζε ότι τα analytics δεν χρειάζονται το Facebook για να επιτύχουν στο εκκολαπτόμενο σύστημα των κινητών και συνέχισε να κερδίζει πελάτες. Πράγματι, η Tune άνοιξε γραφείο στη Σεούλ τον Μάιο, όπου δέχεται εκατοντάδες πελάτες, και διακηρύσσει ότι θα έχει αύξηση 100% των εσόδων της με το τέλος του χρόνου. «Διαλέξαμε το όνομα «Tune» επειδή ταιριάζει απόλυτα ακουστικά με ό,τι θα βοηθήσει τους εμπόρους να κάνουν με τα προϊόντα μας. Ακόμα πιο σημαντικό ήταν το γεγονός ότι επιθυμούσαμε να κάνουμε κάτι που θα ήταν πραγματικά διασκεδαστικό και δημιουργικό για τους ανθρώπους και τους πελάτες μας» ανέφερε ο Hamilton.