18 Δεκέμβριος 2017

Ξεχάστε την Google Analytics, η FullStory σας επιτρέπει να δείτε ξανά οποιαδήποτε διάδραση επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας

Κατασκευαστές ιστοσελίδων μπορεί να θεωρούν πρόκληση την διόρθωση των bugs για τα οποία κάνουν αναφορές οι χρήστες, που δεν μπορούν από μόνοι τους να λύσουν το πρόβλημα. Αλλά η FullStory, μια εταιρία που ξεκίνησε από πρώην υπαλλήλους της Google, ετοιμάζει ένα προϊόν που μπορεί να βοηθήσει.Η FullStory, που ανακοίνωσε σήμερα ότι συγκέντρωσε άλλα $1,2 εκατομμύρια, βρήκε τρόπο να επανεμφανίζει τις διαδράσεις ενός ατόμου σε μια ιστοσελίδα ή διαδικτυακή εφαρμογή με την επαναδημιουργία το έγγραφου μοντέλου αντικειμένου (DOM) της συνεδρίας και τις μεταλλαγές της, πράγμα που σημαίνει πώς αναπαράγει την συμπεριφορά του περιηγητή και τηςιστοσελίδας εκείνη τη στιγμή.

 

«Με αυτή την εφαρμογή, συγκεντρώνουμε όλα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίας του χρήστη. Στην πραγματικότητα, επιτρέπουμε στους χρήστες μας να έχουν επαφή με τους χρήστες τους», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της FullStory, Scott Voigt, σε μια συνέντευξή του στην VentureBeat. Αυτή η εφαρμογή εύκολα ενσωματώνεται σε μια ιστοσελίδα.

 

Έτσι, αν ένα άτομο παροχής προϊόντος, για παράδειγμα, προσπαθεί να βοηθήσει έναν πελάτη, μπορεί να δει ξανά τι ακριβώς έκανε ο πελάτης όταν επισκέφτηκε την ιστοσελίδα του προϊόντος και να δει πού υπάρχει το πρόβλημα. Η FullStory ενσωματώνει ακόμα και εργαλεία υποστήριξης όπως τα Zendesk, Desk.com, και HelpScout. Άλλη μια περίπτωση που ανέφερε ο Voigt ως σημαντική είναι η περίπτωση των ομάδων υποστήριξης και μηχανικής που χρησιμοποιούν την FullStory ως εργαλείο επικοινωνίας καθώς παρέχει έναν ευκολότερο και πιο ξεκάθαρο τρόπο για να λύσουν το πρόβλημα του χρήστη.

 

Η FullStory βοηθά επίσης τις ομάδες προϊόντων να βρουν πώς ακριβώς χρησιμοποιούν οι πελάτες τα προϊόντα και να εξακριβώσουν τι έγινε με την παρακολούθηση ξανά των συνεδριών χρήσης του χρήστη. Αυτή η τελευταία υπόθεση ήταν που έδωσε την ιδέα για την FullStory.

 

Ο Voigt αναφέρει πως εργαλεία όπως τα Google Analytics, Mixpanel, και άλλα, ως εναλλακτικές επιλογές αντί της FullStory, αν και είναι πολύ καλά, δεν παρέχουν πλήρη εικόνα. Με όλα αυτά τα εργαλεία, οι χρήστες πρέπει να εγκαταστήσουν και κωδικό παρακολούθησης, και να επιλέγουν τι ακριβώς θέλουν να παρακολουθούν, και να συνεχίσουν να προσθέτουν όλα όσα θέλουν να παρακολουθούν κάθε φορά. Η FullStory παρακολουθεί εξαρχής ολόκληρη την διάδραση ανάμεσα στον χρήστη και στο προϊόν.

 

Μέχρι στιγμής, η ομάδα έχει ελέγξει το προϊόν της με διάφορους ιδιωτικούς beta testers, αλλά τώρα ανοίγεται στο κοινό, και για να υποστηρίξει την παρουσίασή της, σκέφτεται να χρησιμοποιήσει την χρηματοδότησή της για την ανάπτυξη της ομάδας. «Θα δώσουμε έμφαση στις πωλήσεις και στο μάρκετινγκ», ανέφερε ο Voigt. Τώρα, η ομάδα της FullStory έχει μόνο επτά μέλη, όλα στην ομάδα προϊόντος εκτός από τον Voigt.

 

Η Google Ventures ήταν ο μεγαλύτερος χρηματοδότησης, και έπειτα ακολούθησε ο επενδυτής Tom Noonan, με έδρα την Ατλάντα.

 

Η FullStory ιδρύθηκε το 2014 από τους Voigt, Bruce Johnson, and Joel Webber, και η έδρα της είναι η Ατλάντα της Τζόρτζια.