18 Δεκέμβριος 2017

Επιστήμονες της Ευρύτερης Περιοχής του Σαν Φρανσίσκο συναντήθηκαν για την υποστήριξη δημιουργίας ένωσης για τα big data

Φανταστείτε ότι το ασθενοφόρο ή το πυροσβεστικό όχημα της περιοχής σας λειτουργεί με έναν αλγόριθμο, δημιουργημένο από τους επιστήμονες δεδομένων που κατασκεύασαν το διασυνδεδεμένο σύστημα οπτικοποίησης της Lyft.

Η Bayes Impact, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία big data, παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα την ένωση του φθινοπώρου του 2014 για να πραγματοποιήσει ακριβώς αυτό που φανταστήκατε. Οι μέντορες και οι σύμβουλοι της Bayes Impact προέρχονται από τις εταιρείες Airbnb, Ayasdi, Intuit, LinkedIn, Netflix, OpenTable, Salesforce.com, και Square. Στους συμβούλους περιλαμβάνονται ο διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας της Lyft, Chris Lambert, ο επικεφαλής δεδομένων της Airbnb, Riley Newman, και ο αντιπρόεδρος δεδομένων της Intuit, Chris Chapo. «Η λίστα των μεντόρων είναι πολύ μεγαλύτερη. Δεν τους έχουμε συμπεριλάβει όλους ακόμα,» ανέφερε ο Jiang σε μια συνέντευξή του στη VentureBeat.

Όλο και περισσότερες μη κερδοσκοπικές εταιρείες χρησιμοποιούν την επιστήμη δεδομένων για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων. Η DataSift θα συνεργαστεί με την United Nations Global Pulse για την ανάλυση κοινωνικών δεδομένων για ανθρωπιστικό σκοπό. Η Code for America εργάζεται στην μείωση των κλήσεων για επείγοντα περιστατικά στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια, χρησιμοποιώντας big data. Ο Rayid Ghani, πρώην επικεφαλής δεδομένων στην καμπάνια «Obama for America», λειτουργεί την ένωση Επιστήμης Δεδομένων για Καλό Σκοπό εδώ και δύο χρόνια.

«Σχεδόν όλες οι εταιρείες τεχνολογίας, ανεξαρτήτως του μεγέθους, χρησιμοποιούν τα δεδομένα προς όφελος των χρηστών τους: οι μη κερδοσκοπικές και οι κυβερνήσεις μπορούν και θα έπρεπε να κάνουν το ίδιο,» ανέφερε σε email του στην VentureBeat ο Zachary Townsend, ιδρυτής της startup Standard Treasury και μέλος του ΔΣ της Bayes Impact.

Έξι συνεργάτες θα αναλάβουν τέσσερα πρότζεκτ στο θερινό πιλοτικό πρόγραμμα της Bayes Impact. Οι δύο από αυτούς είναι από την Zipfian Academy, και συμμετέχουν στο πρόγραμμα μέσω της συνεργασίας των δύο οργανισμών. Οι πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν τον εντοπισμό απατών και την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας για μικροδανεισμό της μη κερδοσκοπικής Zidisha, για την μείωση της υποτροπής και του υπερπληθυσμού στις φυλακές της Καλιφόρνια.

Η Bayes Impact έχει ετοιμάσει και κάποια πρότζεκτ για το πρόγραμμα του φθινοπώρου. Ένας συνεργάτης του πρότζεκτ, το πυροσβεστικό τμήμα, θα συνεργαστεί με την επιστημονική ένωση για τον εντοπισμό των κτηρίων που έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να πιάσουν φωτιά, σύμφωνα με δεδομένα από έρευνες στα κτήρια. Μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης της Bayes Impact προέρχεται από υποστηρικτές. Οι οργανωτές έχουν επίσης ένα χρηματικό ποσό από μια επιχορήγηση. Οι συνεργάτες του πρότζεκτ πληρώνουν ένα μικρό ποσό ακόμα για να καλύψουν κάποια έξοδα. Το θετικό σημείο είναι ότι μετά το άκουσμα της ύπαρξης της Bayes Impact, πολλοί χρηματοδότες ενδιαφέρθηκαν να βοηθήσουν.

«Όπως συμβαίνει σε πολλές μη κερδοσκοπικές, νομίζω πως η συλλογή κεφαλαίων είναι το σημαντικότερο κομμάτι,» ανέφερε ο Townsend. «Τα ιδρύματα δεν είναι σαν επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων, και οι περισσότεροι δωρητές δεν είναι και άγγελοι. Θέλουν να δουν ένα καλά δοκιμασμένο μοντέλο πριν δώσουν χρήματα. Η Bayes Impact βρίσκεται καθ’ οδόν για επιτυχημένα πρότζεκτ και για σημαντική κοινωνική επίδραση, και έτσι νομίζω θα ξεπεράσει αυτό το πρόβλημα».