14 Δεκέμβριος 2017

Ο συνδυασμός Big Data και ανθρώπινου δυναμικού δίνει στην Visier $25,5 εκατομμύρια

Εν συνεχεία της ανάπτυξης της επιχείρησης λογισμικού που εφαρμόζει τις τεχνολογίες των big data analytics στην αγορά ανθρώπινου δυναμικού, η Visier κατάφερε να συγκεντρώσει $25,5 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση. Ο νέος γύρος θα βοηθήσει την εταιρεία να αναπτυχθεί και να σταθεροποιηθεί στην κατηγορία του ανθρώπινου δυναμικού, σύμφωνα με επενδυτές και τον διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης, John Schwarz.

Ο Schwarz, πρώην επικεφαλής της Business Objects, που αγόρασε την γίγαντα των λογισμικών SAP για σχεδόν $7 δισεκατομμύρια, αναφέρει ότι η Visier είναι το επόμενο βήμα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας HR που ήταν η κύρια αποστολή της Business Objects. «Ο στόχος της Visier δεν ήταν να λύσει το πρόβλημα του HR για τον χρήστη-επιχειρηματία,» ανέφερε ο Schwarz. Παραδοσιακά, οι διευθύνοντες βασίζονται στους προγραμματιστές για να λύσουν όποια απορία δημιουργείται σε διαφορετικές μονάδες επιχειρήσεων και για να παραλάβουν δεδομένα από αρχεία επιχειρήσεων για την εύρεση σχετικών πληροφοριών.

Χρησιμοποιώντας το λογισμικό της Visier προλαμβάνει την ανάγκη για αφαίρεση. Η φυσική γλώσσα διαδικασιών του λογισμικού μπορεί να επιστρέψει πληροφορίες από ερωτήσεις από επιχειρηματίες και πληροφορίες από ανθρώπινο δυναμικό κατευθείαν στον χρήστη, χωρίς πρόσθετα βήματα. Με την επένδυση της σειράς Γ, η Visier προσθέτει την Adams Street Partners στο σύνολο των επενδυτών της, όπου ήδη ανήκουν οι Summit Partners και Foundation Capital.

«Αν κοιτάξει κανείς στην αγορά HR, πρόκειται για μια ταχέως αναπτυσσόμενη υπεραγορά,» ανέφερε ο Mike Zappert, διευθυντής στην Adams Street Partners. «Περιλαμβάνονται τουλάχιστον $8 δισεκατομμύρια. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους χώρους των λογισμικών ως υπηρεσιών σήμερα. … η άποψή μας είναι ότι είναι μεγάλη αγορά, μπορεί να μας τροφοδοτήσει με περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη.»

Κάποια από αυτή την ανάπτυξη θα έρθει από την διεύρυνση πέραν του τομέα ανθρώπινου δυναμικού, σύμφωνα με τον Schwarz. «Σε όλους τους τομείς σιγά σιγά θα προστίθενται νέες δυνατότητες που με την πάροδο του χρόνου όχι μόνο θα καθορίζουν τους υπαλλήλους, αλλά θα παρέχουν και πληροφορίες για την εργασία που πρέπει να παραχθεί,» ανέφερε ο Schwarz.

Οι πελάτες της είναι εταιρείες όπως η Nissan Automotive, κυβερνητικές υπηρεσίες από όλες τις ΗΠΑ, εταιρείες ενέργειας όπως η Exelon Corp., αλλά και άλλες όπως οι McGraw Hill Financial, Time Inc., Baker Hughes, και NetApp, σύμφωνα με τον Schwarz.

Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει δημιουργήσει δύο νέα προϊόντα και διπλασιάστηκαν οι πελάτες της, σύμφωνα με μια αναφορά του. Η εταιρεία επίσης διπλασίασε το εργατικό δυναμικό της και άνοιξε νέα γραφεία στο Σαν Χοσέ.

«Δεν είναι άλλη μια τεχνολογία που θα γίνει cloud,» ανέφερε ο Warren Weiss, ο γενικός συνεργάτης της Foundation Capital και μέλος του ΔΣ της Visier. «Εδώ χρησιμοποιούμε μόνο τα αγγλικά και η εταιρεία θέλει να δημιουργήσει εφαρμογές στα αγγλικά που μετά να μετατρέπονται σε μεταδεδομένα επιχειρήσεων.»

Για τον Weiss και τον Schwarz, οι εφαρμογές δεν έχουν όρια. «Το είδαν σαν ευκαιρία αναδιοργάνωσης της βιομηχανίας. Είναι μεγάλο παιχνίδι, τελείως εκτός ανθρωπίνου δυναμικού, συμπεριλαμβάνοντας τα πάντα από τον κόσμο των επιχειρήσεων. Οι ευκαιρίες είναι σχεδόν χωρίς όρια,» ανέφερε ο Weiss.