16 Δεκέμβριος 2017

Η Keen IO δημιουργεί τη δική σου υποδομή analytics

Για πολλές startup, η εύρεση επενδύσεων είναι μακρά και δύσκολη διαδικασία, με πολλά εμπόδια και συχνά, απογοητευτικά αποτελέσματα. Αλλά για την startups με analytics, την Keen IO, όλα πήγαν καλά!

Σήμερα, η εταιρεία ανακοίνωσε τον πρώτο γύρο χρηματοδότησής της, ύψους $11,3 εκατομμυρίων. Η Keen IO κατασκευάζει διασυνδέσεις προγραμματισμού εφαρμογών (APIs) για προσαρμοσμένα analytics  έτσι ώστε να μπορούν εύκολα οι πελάτες να δημιουργήσουν αυτό που θέλουν να μετρήσουν, και να αφήσουν στην Keen IO την κατασκευή της υποδομής υποστήριξής της.

Η «υποδομή της επιτρέπει στους κατασκευαστές να πειραματίζονται με το cloud,» ανέφερε ο Kyle Wild, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, στη VentureBeat.

Ο Wild ανέφερε επίσης ότι ένιωσε έκπληξη από το πόσο καλά πήγε ο πρώτος γύρος. Την καλύτερη επένδυση στην εταιρεία έκανε η μάρκα επιχειρηματικών κεφαλαίων, Sequoia Capital. «Δεν περίμενα μια τόσο μεγάλη εταιρεία να θέλει να επενδύσει σε εμάς. Όταν μιλώ σε επιχειρηματίες κεφαλαίων, συνήθως νομίζουν ότι είμαι τρελός. … Και συνήθως δεν συμφωνούν με τους κανόνες μας,» προσέθεσε ο Wild.

«Όλοι λένε πως δεν υπάρχει αγορά μεταξύ Hadoop και Mixpanel. ... και για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα τα καταφέρουμε,» ανέφερε. Η Hadoop είναι δημοφιλές πλαίσιο λογισμικών, που χρησιμοποιείται για την διαχείριση περίπλοκων big data, και η Mixpanel προσφέρει απλά σελίδες drag-and-drop και εργαλεία ελέγχου εφαρμογών.

Η νέα επένδυση θα σημάνει μεγάλες αλλαγές για την Keen IO. Θα έχει επιτέλους προϋπολογισμό για μάρκετινγκ – τώρα προσπαθεί να δημιουργήσει την πρώτη της διαφήμιση.  Και ενώ σχεδιάζει να συνεχίσει την προσέγγιση εισερχόμενων πωλήσεων, ο Wild αντιτίθεται σε ψυχρές τεχνικές πωλήσεων – θα ξεκινήσει με την δημιουργία μιας ομάδας πωλήσεων και υποστήριξης για την διαχείριση των αυξημένων κινήσεων, που θα ξεκινήσει όσο η εταιρεία θα αναπτύσσει την προσπάθειες μάρκετινγκ της.

Επίσης, θα χρησιμοποιηθούν κάποια από τα χρήματα σε πρότζεκτ ανοιχτού κώδικα, που είναι η προσέγγιση της εταιρείας για το μάρκετινγκ, σύμφωνα με τον Wild. Αντί να δημιουργηθεί ένα μπλογκ της εταιρείας, η Keen IO θα χρησιμοποιήσει τα πρότζεκτ ανοιχτού τύπου της για να προωθήσει τα προϊόντα της σε πιθανούς αλλά και σε όσους είναι ήδη πελάτες. «Ο κώδικας είναι το νέο μάρκετινγκ,» ανέφερε ο Wild. Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας εστίασε πρόσφατα στην υποχρέωσή του να ηγείται της ομάδας ανοιχτού κώδικα.

«Το νέο μεγάλο προϊόν επένδυσης είναι απλά όλο και περισσότερα πράγματα ανοιχτού κώδικα. Οι κατασκευαστές θέλουν περισσότερη επιστήμη, και αυτήν θα παρέχουμε. Η εναλλακτική για μας είναι να φτιάξουμε τον δικά μας εργαλεία analytics,» ανέφερε ο Wild.

Την μεγαλύτερη συμμετοχή την είχε η Sequoia Capital, και ακολούθησαν και προηγούμενοι επενδυτές όπως οι Pelion Venture Partners, Amplify Partners, Rincon Venture Partners, Morris Wheeler, και Cloud Power Capital. Ο συνεργάτης της Sequoia, ο Aaref Hilaly θα γίνει μέλος του ΔΣ της εταιρείας ως μέρος της συμφωνίας. Η Keen IO ιδρύθηκε το 2011 από τους Dan Kador, Ryan Spraetz, και Wild με έδρα το Σαν Φρανσίσκο. Η Keen IO ήταν μέλος της  Techstars Cloud του 2012. Είχε συγκεντρώσει $3,2 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση από διάφορους επενδυτές, όπως την 500Startups, τους Matt Ocko και Zack Bogue από την εταιρεία big data Data Collective.