Στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής συνεργασίας με τη SAS, η Generali επέλεξε τη λύση SAS Visual Analytics, η οποία αποτελεί το νεώτερο μέλος της οικογένειας SAS High-Performance Analytics και συνδυάζει νέες δυνατότητες ανάλυσης με πλούσιες επιλογές γραφικής απεικόνισης των δεδομένων.

Η διασφάλιση της λειτουργίας και η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αποτελούν τις πρωταρχικές ανάγκες των επιχειρήσεων του ασφαλιστικού κλάδου, στο σημερινό δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.


Ως η παλαιότερη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα, με περισσότερα από 127 χρόνια παρουσίας και με δυναμική συμμετοχή στην οικονομική ζωή και στην ανάπτυξη της χώρας, η Generali Hellas αναζητά συνεχώς τρόπους για να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις και, παράλληλα, να βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών της.

 

Με τη λύση SAS Visual Analytics, η Generali επιτρέπει στα επιχειρησιακά στελέχη της να εξερευνούν, να αναλύουν και να απεικονίζουν με γραφικό και εύχρηστο τρόπο και με μεγάλη ταχύτητα τους τεράστιους όγκους δεδομένων της και να λαμβάνουν έγκαιρες και έγκυρες αποφάσεις οποτεδήποτε και οπουδήποτε βρίσκονται, παρέχοντας εν τέλει τις υπηρεσίες που αναμένουν οι πελάτες της τώρα και στο μέλλον.


Αναλυτικότερα, η in-memory λύση της SAS, επιτρέπει στα στελέχη της Generali να αξιοποιούν όλα τα δεδομένα, ανεξαρτήτως μεγέθους και από οποιεσδήποτε πηγές, να εκτελούν αναλυτικούς υπολογισμούς σε δισεκατομμύρια γραμμές δεδομένων σε ελάχιστα λεπτά ή και δευτερόλεπτα, και να παρουσιάζουν τα αποτελέσματα με εντυπωσιακούς τρόπους απεικόνισης, μέσα από ένα εύχρηστο και ελκυστικό περιβάλλον εργασίας, στο Web, σε iPad, ή Android tablets.


Ανάμεσα στις πλούσιες γραφικές και αναλυτικές δυνατότητες του SAS Visual Analytics, εκτός του ούτως ή άλλως ισχυρού reporting, περιλαμβάνονται προβλέψεις, επιλογές μοντέλων πολλαπλής παλινδρόμησης, συσχετισμοί δεδομένων, αλληλεπίδραση μεταξύ πολλαπλών απεικονίσεων, δυναμικό φιλτράρισμα, νέες δυνατότητες απεικόνισης, και πολλά άλλα.


Ο κ. Διονύσης Μοσχονάς, Υποδιευθυντής Μηχανογράφησης της Generali, δήλωσε σχετικά: "To SAS Visual Analytics αποτελεί μια νέα λύση που μας δίνει τη δυνατότητα να αναλύσουμε σημαντικούς όγκους δεδομένων, κάτι που μέχρι τώρα δεν μπορούσε να γίνει εύκολα με άλλα εργαλεία, σε ελάχιστο χρόνο. Δίνει την δυνατότητα στα στελέχη της εταιρίας να έχουν άμεση πρόσβαση σε πλήθος στοιχείων, τα οποία μπορούν στη συνέχεια να τα επεξεργαστούν, χωρίς τη συμβολή του τμήματος ΙΤ. Πέραν της εντυπωσιακής ταχύτητας, η SAS έχει κάνει εξαιρετική δουλειά και στο γραφικό περιβάλλον της λύσης, με αποτέλεσμα ο τελικός χρήστης να έχει στη διάθεσή του ένα interactive εργαλείο, τόσο σε περιβάλλον Web όσο και στο iPad. Η λύση SAS Visual Analytics μας δίνει τη δυνατότητα να δώσουμε στα στελέχη μας τα δεδομένα που χρειάζονται, ώστε να εκτελέσουν όποιες αναλύσεις επιθυμούν, να δημιουργούν tailor – made reports που αποτελούν ουσιαστικό εργαλείο στην δουλειά τους, επιτρέποντας τους να έχουν πλήρη εικόνα και να προχωρούν στις αποφάσεις που απαιτούνται."


Όσον αφορά στους λόγους που οδήγησαν τη Generali να επιλέξει τη λύση SAS Visual Analytics, ο κ. Μοσχονάς τόνισε: "Η Generali παραδοσιακά επιλέγει στρατηγικές συνεργασίες με τις καλύτερες εταιρείες στην αγορά. Το SAS Visual Analytics είναι το προϊόν που ξεχωρίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά, όσον αφορά τα in-memory analytics και τα big data και η SAS είναι market leader στο χώρο των analytics και της διαχείρισης των δεδομένων".


Από την πλευρά του ο κ. Νίκος Πέππας, Γενικός Διευθυντής της SAS Ελλάδος, Κύπρου & Βουλγαρίας, τόνισε: "Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η στρατηγική συνεργασία μας με μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές επιχειρήσεις παγκοσμίως, όπως ο Όμιλος Generali, επεκτείνεται και στη λύση SAS Visual Analytics, που ανοίγει νέους δρόμους στη στρατηγική αξιοποίηση των επιχειρησιακών δεδομένων. Ουσιαστικά, το SAS Visual Analytics φέρνει την ισχύ των εξελιγμένων analyticsτης SAS στα χέρια των στελεχών της Generali, χωρίς μάλιστα να προϋποθέτει εξειδικευμένες γνώσεις, γεγονός που είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλει αποφασιστικά στην αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησης και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της".