Το webinar απευθύνεται σε marketers και συγκεκριμένα με αυτούς που ασχολούνται στο loyalty και customer engagement μέσα από big data και live streams.

Θα αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν το σωστό timing για να αλληλεπιδράει μία εταιρεία με τους πελάτες της.

Το συγκεκριμένο webinar το διοργανώνει η loyalty360 σε συνεργασία με την TIBCO. Ομιλητής θα είναι ο David Rosen, Strategy, Analytics and Consumer Insights, TIBCO Loyalty Lab ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους Loyalty Marketing strategists παγκοσμίως. Ο David Rosen θα αναλύσει πότε είναι προτιμότερο το right-time marketing(στο σωστό χρόνο) αντί του real-time marketing(σε πραγματικό χρόνο) με βάση τα εξής κριτήρια:

Το αντικείμενο της συναλλαγής/σχέσης μεταξύ του καταναλωτή και του brand

Το κανάλι μέσα από το οποίο διεξάγεται η συναλλαγή

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του συγκεκριμένου καταναλωτή

Το webinar θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Ιουλίου στις 20:00 (ώρα Ελλάδος) και θα διαρκέσει περίπου μία ώρα. Η συμμετοχή σας είναι δωρεάν και το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να κάνετε την εγγραφή σας και να συμπληρώσετε κάποια στοιχεία σας.