Η Socialbakers είναι μια νεοπαγής εταιρεία που παρακολουθεί και αναλύει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απαριθμεί ως πελάτες της εταιρείες του Fortune 500, όπως τα McDonald’s, η Nestle, η LVMH και η Vodafone . Η social media analytics εταιρεία συγκέντρωσε $6 εκατομμύρια με σκοπό να επεκτείνει τις επιχειρήσεις της. Ο δεύτερος επενδυτικός γύρος (Series B round) πραγματοποιήθηκε από την Index Ventures, ενώ συμμετείχε, επίσης, ο ήδη υπάρχων επενδυτής Earlybird Venture Capital. Η χρηματοδότηση για τη Socialbakers, που εδρεύει στην Τσεχία και ιδρύθηκε το 2009, ανέρχεται τώρα στα $8,2 εκατομμύρια.

 

Η ταχεία αύξηση και ο μεγάλος αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποιούν τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν σημαντικά τις επιχειρήσεις. Μόλις τον Οκτώβριο, το Facebook ξεπέρασε το όριο του ενός δισεκατομμυρίου ενεργών χρηστών. Οι μεγάλες εταιρείες προσπαθούν να βγάλουν νόημα από όλες αυτές τις συζητήσεις και τα σχόλια των χρηστών και θέλουν να εκμεταλλευτούν αυτά τα κανάλια με σκοπό να προβληθούν και να προωθηθούν καλύτερα. Φυσικά, υπάρχουν μερικές περιπτώσεις όπου αυτό λειτούργησε αντίστροφα με αποτέλεσμα η εικόνα της εταιρίας και του brand να «τσαλακωθούν» όπως έγινε με την Shell.

 

H Socialbakers αριθμεί πάνω από 1.000 πελάτες, δηλαδή περίπου 450.000 στελέχη marketing χρησιμοποιούν της πλατφόρμα analytics όπου παρακολουθούν και διαχειρίζονται 10.000.000 εταιρικά προφίλ.