17 Δεκέμβριος 2018

Δεδομένα μέσων κοινωνικής δικτύωσης / DataSift

Η έκρηξη των tweets και των likes στα sites των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, είναι πολύτιμη για τα εμπορικά σήματα των εταιρειών. Η DataSift, μια εταιρεία cloud, έχει επενδύσει $15 εκατομμύρια στη χρηματοδότηση κοινοπραξιών για να κάνει τη δύσκολη δουλειά, με την τεχνολογία της να «καταπίνει» και να αναλύει δεδομένα σε όλο το φάσμα του κοινωνικού ιστού. Κάτι τέτοιο βοηθάει τις εταιρείες να κατανοήσουν την κοινή γνώμη όσον αφορά τις συνταρακτικές ειδήσεις και να ανταποκριθούν με στοχευμένα μηνύματα μάρκετινγκ.

 

Έχει μια αξιοζήλευτη συμφωνία αδειοδότησης με το Twitter: Πολλές εταιρείες ελέγχου μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρακολουθούν διαλόγους στο Twitter και συγκεντρώνουν στοιχεία. Με το Twitter, η DataSift είναι μια από τις λίγες εταιρείες που μπορεί να αναλύει ιστορικά tweets. Υποθετικά, η εταιρεία μπορούσε να συγκρίνει το πώς το κοινό ανταποκρινόταν στις ειδήσεις και τα γεγονότα κατά τη διάρκεια των Εαρινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2008 με τους φετινούς αγώνες που έλαβαν χώρα στο Λονδίνο.

 

Οι ιδρυτές της κατήργησαν το TweetMeme: Έχω μεγάλες ελπίδες για τη DataSift αν μπορέσει να φτάσει την επιτυχία του TweetMeme, το site που αναπτύχθηκε από την τεχνική ομάδα της DataSift, ανέφερε ο Nick Halstead. Αλλά χρειάστηκε θράσος για να καταργηθεί ένα τόσο δημοφιλές εργαλείο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τους ίδιους, οι ιδρυτές της DataSift προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια γιατί η DataSift υπόσχεται ήδη πολλά και έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 10.000 χρήστες. Το TweetMeme ήταν το αγαπημένο των δημιουργών εφαρμογών, οι οποίοι θρήνησαν για την απώλεια όταν έγιναν γνωστά τα νέα τον περασμένο μήνα.

 

Ο διευθύνων σύμβουλος Rob Bailey έχει να πει τα ακόλουθα όσον αφορά την ισχυρή τάση δεδομένων μεγάλου όγκου: «Θεωρώ ότι ο όρος ‘δεδομένα μεγάλου όγκου’ είναι βλακεία. Πρώτα απ’ όλα, το πρόβλημα των δεδομένων μεγάλου όγκου υπήρχε πριν ακόμα δημιουργηθούν οι υπολογιστές. Πάρα πολλές εταιρείες εστιάζουν στη διαχείριση μεγάλων όγκων δεδομένων χωρίς να εστιάζουν σε τελικές λύσεις και χωρίς να παρέχουν απαντήσεις για τους πελάτες».