H μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων Leroy Merlin επιλέγει τη λύση SAS Campaign Management
Διεθνής εταιρεία λιανεμπορίου κάνει εξατομικευμένες προσφορές στους πελάτες της χρησιμοποιώντας SAS Customer Intelligence.
Αθήνα (19 Οκτωβρίου 2012) – H Leroy Merlin, μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως αλυσίδες πολυκαταστημάτων σε είδη ιδιοκατασκευής και εργαλεία, επέλεξε το λογισμικό της SAS για τη βελτίωση της διαχείρισης και της εκτέλεσης των προωθητικών εκστρατειών της. Η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών Business Analytics, θα βοηθήσει σημαντικά τη Leroy Merlin να βελτιστοποιήσει τις marketing ενέργειές της, αλλά και να κατανοήσει καλύτερα τους πελάτες της και να ενισχύσει την αφοσίωσή τους.
"Mε τη SAS, θα αποκτήσουμε μεγαλύτερη γνώση και αυτονομία στον εντοπισμό των καλύτερων πελατών μας, καθώς και στην εκτέλεση και παρακολούθηση των πωλήσεων και των πρωτοβουλιών marketing", δήλωσε ο Fabio Salvotti, CIO της Leroy Merlin.
"Ειδικότερα, η SAS θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε τα επίπεδα εκπλήρωσης των εκστρατειών και αφοσίωσης των πελατών, αλλά και να προσελκύσουμε νέους πελάτες."
H εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Value Lab θα βοηθήσει στην υλοποίηση της λύσης της SAS στη Leroy Merlin.
Η πλατφόρμα SAS Customer Intelligence, που περιλαμβάνει και τη λύση SAS Marketing Automation, συνδράμει ουσιαστικά στην ταχύτερη ολοκλήρωση των εκστρατειών, στην επίτευξη καλύτερης στοχοθέτησης και ποσοστών ανταπόκρισης, στην επικέντρωση σε πελάτες υψηλής αξίας, στη συνεχή βελτίωση των εκστρατειών και στο συντονισμό των εκστρατειών ανάμεσα σε πολλαπλά κανάλια.
"Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής είναι υποχρεωμένες να έχουν βαθιά γνώση των πελατών τους και να χρησιμοποιούν αυτή τη γνώση σε όλες τις ενέργειές τους –όπως π.χ. σε προσαρμοσμένες πωλήσεις και προγράμματα marketing, σχετικές προσφορές, κ.λπ." τόνισε η Diana McHenry, Επικεφαλής του Τμήματος Global Retail Marketing της SAS. "Συγχαίρουμε τη Leroy Merlin για τη στρατηγική της που επικεντρώνεται στη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της".
Οι επιχειρήσεις λιανικής επιλέγουν SAS
H εγκατεστημένη βάση λύσεων της SAS στο χώρο της λιανικής διευρύνεται συνεχώς και στο πελατολόγιο της εταιρείας στο συγκεκριμένο χώρο περιλαμβάνονται ήδη αρκετοί σημαντικοί πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο, όπως οι: Aeropostale, AutoZone, Brooks Brothers, Burger King, Cabela's, Carrefour, Casino, Casual Male, Charming Shoppes, Chico's FAS Inc., The Children's Place, DSW, Eddie Bauer, Family Dollar, Gander Mountain, Hallmark, Hudson's Bay Company, Kohl's, Leroy Merlin, Liverpool, Luxottica Retail, Macy's, Mark's Work Wearhouse, Marks & Spencer, Northern Tool & Equipment, Office Depot, S-Group, Sainsbury's, Shopko, Sport Chalet, Spiegel Brands, Staples, Tesco, Tween Brands, Waitrose, Wakefern, Williams-Sonoma, Winn-Dixie και 1-800-FLOWERS.COM.
Σχετικά με τη Leroy Merlin
H Leroy Merlin είναι μέλος του Groupe Adeo, του κορυφαίου γαλλικού ομίλου στην παγκόσμια αγορά ειδών ιδιοκατασκευής. Ο Groupe Adeo σημείωσε συνολικές πωλήσεις 12,8 δις ευρώ το 2010, με ποσοστό ανάπτυξης 15%, απασχολώντας περίπου 70.000 εργαζόμενους σε 144 καταστήματα ανά τον κόσμο, σε Βραζιλία, Κίνα, Κύπρο, Γαλλία, Ελλάδα, Ρουμανία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρωσία, Ισπανία, Τουρκία και Ουκρανία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ME THN SAS
H SAS είναι ηγέτιδα εταιρεία λογισμικού και υπηρεσιών Business Analytics και ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος προμηθευτής παγκοσμίως στην αγορά του Βusiness Intelligence.
Η SAS βοηθά τους σύγχρονους οργανισμούς και επιχειρήσεις να αντιληφθούν πλήρως την τεράστια δυναμική του πιο πολύτιμου αγαθού τους: των δεδομένων τους. Απλούστερα, οι λύσεις της βοηθούν τους οργανισμούς να αντλήσουν συγκεκριμένη και πολύτιμη πληροφορία από τα διάσπαρτα επιχειρησιακά δεδομένα για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων με στόχο τη βελτίωση της απόδοσής τους.