17 Ιανουαρίου 2019

Η MailChimp ανακοινώνει την εφαρμογή μιας υπηρεσίας Δεδομένων Μεγάλου Όγκου για την ανακάλυψη των ενδιαφερόντων των αναγνωστών

Η υπηρεσία Wavelength αναλύει λίστες στη MailChimp προτείνοντας newsletters με παρόμοιους εγγεγραμμένους

 

Η MailChimp ανακοίνωσε σήμερα την εφαρμογή του Wavelength, της νέας της υπηρεσίας που βοηθάει τους χρήστες να βρουν παρόμοιους εκδότες newsletters για να συνεργαστούν. Πρόκειται για ένα εργαλείο για εκείνους που επιθυμούν να αυξήσουν τις λίστες email τους και την απήχηση του εμπορικού τους σήματος. Η υπηρεσία Wavelength ενθαρρύνει την εφαρμογή ενός μοντέλου προώθησης, καθώς οι χρήστες μπορούν εύκολα να εντοπίσουν και να έρθουν σε επαφή με λίστες που μοιράζονται παρόμοιες βάσεις εγγεγραμμένων. Στην περίπτωση αυτή, μπορούν να καλλιεργήσουν μια σχέση με αυτούς τους επιχειρηματίες και εκδότες και να αναπτύξουν ένα σχέδιο και μια συνεργασία από τα οποία θα επωφεληθούν όλα τα μέρη.

 

Η υπηρεσία Wavelength λειτουργεί βασιζόμενη στον πλούτο δεδομένων που λαμβάνει και αναλύει η MailChimp τακτικά. Όταν ένας χρήστης ενεργοποιήσει το Wavelength, αυτό θα αναλύσει αυτόματα μια επιλεγμένη λίστα email της MailChimp και, στη συνέχεια, θα εντοπίσει παρόμοια newsletters από τα υπόλοιπα 2 εκατομμύρια χρηστών της MailChimp και τα 2 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένων της. Ύστερα θα παρουσιάσει στην οθόνη πρόσφατα newsletters κάποιων από αυτούς τους παρόμοιους χρήστες (διατηρώντας τις διευθύνσεις email εξ’ ολοκλήρου ανώνυμες). Ο χρήστης του Wavelength μπορεί τότε να ρίξει μια ματιά, να δει αν ταιριάζουν τα επιλεγμένα newsletters και, στη συνέχεια, να απευθυνθεί στους εκδότες και να επιδιώξει πιθανές συνεργασίες.