Η Attensity ισχυρίζεται ότι το νέο της προϊόν Pipeline μπορεί να εξάγει πληροφορίες από εκατομμύρια διαλόγους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε δευτερόλεπτα. Η συλλογή και η ανάλυση κοινωνικών δεδομένων είναι ένα κομβικό σημείο των στρατηγικών κοινωνικής διαχείρισης σχέσεων πελατών.

 

Η Attensity, ένας παροχέας social analytics και engagement applications, ανακοίνωσε αυτήν την εβδομάδα το λανσάρισμα του Attensity Pipeline, που όπως ισχυρίζεται συλλέγει δεδομένα από περισσότερα από 150 εκατομμύρια μέσα κοινωνικής δικτύωσης και online πηγές, συμπεριλαμβανομένων των Twitter, public Facebook και Google Plus posts, blogs, forums και βίντεο και review sites. Το προϊόν χρησιμοποιεί τις πατενταρισμένες μηχανές της Attensity για να διευκολύνει τα analytics και το routing μέσα σε δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την εταιρεία.

 

Ο Attensity Pipeline κανονικοποιεί όλα τα δεδομένα σε ένα κοινό φορμάτ JSON (JavaScript Object Notation) για να καταστήσει την κατανάλωση δεδομένων κοινωνικής διαχείρισης σχέσεων πελατών ευκολότερη, επιτρέποντας στον Αγωγό να χρησιμεύσει ως μοναδική πηγή τροφοδοσίας κοινωνικών δεδομένων για ολόκληρη την επιχείρηση, καταργώντας την ανάγκη για πολλαπλή τροφοδοσία για διάφορες λύσεις σε διαφορετικά τμήματα.

 

Οι κύριες δυνατότητες του Attensity Pipeline περιλαμβάνουν:

 

• Φιλτράρισμα για την κατάργηση άσχετων αποτελεσμάτων και spam
• Αυτόματη ταυτοποίηση, εξαγωγή και tagging των κύριων συναισθημάτων, ατόμων, τοποθεσιών, προϊόντων, εταιρειών, γεγονότων και σχέσεων που βρίσκονται στα δεδομένα που χρησιμοποιούν τις πατενταρισμένες μηχανές επεξεργασίας φυσικής γλώσσας της Attensity
• Πρόσθετη αύξηση δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων γεωγραφικών τοποθεσιών, δημογραφικών στοιχείων και μετρικής επηρεασμού