Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο εμπιστεύονται τις λύσεις εξελιγμένων analytics της SAS, αυξάνοντας συνεχώς το μερίδιο της ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο, αλλά και τη διαφορά της σε σχέση με τους υπόλοιπους προμηθευτές. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έρευνας της IDC με θέμα: "Μερίδια των προμηθευτών λογισμικού Business Analytics για το 2011 και εκτίμηση της συγκεκριμένης αγοράς για το χρονικό διάστημα 2012-2016".

Βάσει της συγκεκριμένης μελέτης της IDC, το μερίδιο της SAS στον τομέα των εξελιγμένων analytics ανήλθε στο 35,2% το 2011, έναντι 34,8% το 2010, και ήταν υψηλότερο από το σύνολο των μεριδίων όλων των υπολοίπων σημαντικών προμηθευτών. Παραδειγματικά, αξίζει να αναφερθεί ότι η ΙΒΜ κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον σχετικό τομέα, με μερίδιο 16,8%.

 

Επίσης, η IDC κατέταξε τη SAS ανάμεσα στους πέντε μεγαλύτερους προμηθευτές λύσεων business analytics σε πολλές κατηγορίες, όπως στα εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας, στις πλατφόρμες data warehouse, στις εφαρμογές διαχείρισης της απόδοσης, στα end-user query/reporting εργαλεία, στο λογισμικό data warehouse generation και στα supply chain analytics.

 

Σύμφωνα πάντα με την IDC, η παγκόσμια αγορά λογισμικού business analytics αυξήθηκε 14,1% το 2011 και η εταιρεία εκτιμά ότι ο μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς μέχρι το 2016 θα κυμανθεί στο 9,8%.

 

"Για πολλά χρόνια, οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις αντιμετώπιζαν την τεχνολογία της πληροφορικής (ΙΤ) ως ένα κέντρο κόστους. Η αντίληψη αυτή αλλάζει ραγδαία, καθώς οι επικεφαλείς αντιλαμβάνονται τα οφέλη των analytics. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ολοένα και περισσότερο ότι η σε βάθος γνώση που προσφέρουν τα analytics μπορεί να μετατρέψει το ΙΤ σε σημαντικό μοχλό ανάπτυξής τους", δήλωσε ο Jim Davis, Senior Vice President και Chief Marketing Officer της SAS.

 

H Hewlett-Packard χρησιμοποιεί τα SAS Analytics για την ανάλυση τόσο των δομημένων όσο και των αδόμητων δεδομένων. Η χρήση αυτή αποκαλύπτει σημαντικές γνώσεις και πολύτιμη ευφυΐα όσον αφορά στις αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία, ωφελώντας τελικά τα επιχειρηματικά αποτελέσματά της.

 

“Η ανάλυση των δημόσιων δεδομένων μας βοηθά να αντιμετωπίζουμε δυναμικά τις απαιτήσεις των προϊόντων μας, αλλά ακόμα και να προβλέπουμε θέματα εξυπηρέτησης στα τηλεφωνικά κέντρα μας”, τόνισε ο Prasanna Dhore, HP Vice President of Global Customer Intelligence. “H ικανοποίηση των πελατών για τα υπάρχοντα προϊόντα μας αυξάνεται, ενώ μπορούμε ακόμα και να τελειοποιήσουμε την επόμενη γενιά των προϊόντων μας για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Αυτός είναι μόνο ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούμε τα SAS Analytics για να βελτιώσουμε τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μας.”