Λίγες εβδομάδες αφότου ανακοίνωσε την κυκλοφορία του προϊόντος της όσον αφορά την παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας του Facebook και του Twitter, η Socialbakers προσθέτει το YouTube στο Analytics Pro.

 

Τα YouTube Analytics της Socialbakers μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να ελέγχουν το περιεχόμενο του YouTube τους, τους ανταγωνιστές, όσους τις επηρεάζουν και να παρακολουθούν την πορεία της ανάπτυξης. Τα YouTube Analytics βοηθούν στο να δείξουν πώς πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν συγκεκριμένα κανάλια YouTube, ελέγχουν τα επίπεδα των Like/Dislike και την ανάπτυξη, τον χρόνο εικόνας, το επίπεδο εικόνας, τους συνδρομητές και άλλα.

 

Η Socialbakers πρόσθεσε τη δυνατότητα μέτρησης του καθημερινού επιπέδου posts και των σελίδων του Facebook. Για να απεικονίσει πώς λειτουργεί η μετρική αυτή, η Socialbakers δημοσίευσε μια αναφορά που δείχνει το μέσο επίπεδο χρήσης του Facebook ανά βιομηχανία. Η αναφορά έδειξε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι εκείνη που χρησιμοποιεί πιο πολύ το Facebook, ακολουθούμενη από τις μάρκες αλκοόλ.