Το πρώτο πρόκειται να γίνει το νέο πρότυπο για τις online εντυπώσεις. Η πρόταση, που υποβάλλεται τώρα στο Media Rating Council, θα μετρά μια εντύπωση που έχει «προβληθεί» ως μια που μπορεί «κατά 50% να προβληθεί στην οθόνη για τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο».

 

Το Active GRP, στο μεταξύ, είναι το online αντίστοιχο του Gross Rating Point, μιας μεθόδου μέτρησης που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία της τηλεόρασης για να υπολογίσει πόσα άτομα είδαν μια δεδομένη διαφήμιση. Το Active GRP είναι μια ψηφιακή εκδοχή που υπολογίζει την εμβέλεια και τη συχνότητα μιας καμπάνιας, αλλά – αντίθετα από τα στάνταρ GRPs – επιτρέπει στους διαφημιστές να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο.