12 Δεκέμβριος 2018

Το QlikView έρχεται πρώτο στη πιστότητα πελατών ανάμεσα στα μεγαλύτερα προϊόντα της κατηγορίας του παγκοσμίως

Η μεγαλύτερη ανεξάρτητη έρευνα από χρήστες των Business Intelligence προϊόντων

Το QlikView λαμβάνει επαίνους για τη ικανοποίηση της απόδοσής του, την τάση αγοράς περισσότερων αδειών, την συνολική του ανταγωνιστικότητα και την ποιότητά του ως προϊόν

 

Η QlikTech, (εταιρία παραγωγής του QlikView) ηγέτιδα εταιρία στον χώρο του Business Discovery  και του Business Intelligence (BI), ανακοίνωσε  ότι σε έρευνα που διεξήχθη από εταιρίες που χρησιμοποιούν λογισμικά επιχειρηματικής ευφυΐας, το QlikView πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα στα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας  για την πιστότητα των πελατών του, ικανοποίηση επίδοσης (τα λιγότερα παράπονα), αγορά λόγω χαρακτηριστικών, πρόθεση αγοράς περισσοτέρων αδειών, ανταγωνιστικότητα και ποιότητα προϊόντος. Η Έρευνα Νο.10 των Business Intelligence προϊόντων, διεξήχθη από το Κέντρο Ερευνών Επιχειρηματικών Εφαρμογών (BARC) και είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη έρευνα παγκοσμίως από χρήστες προϊόντων επιχειρηματικής ευφυΐας και διοικητικής απόδοσης.

 

Με τον μεγαλύτερο αριθμό συμμετεχόντων στη φετινή χρονιά, τα τελευταία αποτελέσματα της Έρευνας απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι οι πελάτες του QlikView είναι οι πιο αφοσιωμένοι σε σχέση με τα υπόλοιπα προγράμματα της ίδιας κατηγορίας. Η πρωτιά στην κατηγορία «πιστότητα των πελατών» παραμένει μια από τις πλέον πολυπόθητες διακρίσεις μεταξύ των κατασκευαστών, σύμφωνα με τον Barney Finucane – αρθογράφο του BARC.

 

«Κανένας δεν ξέρει καλύτερα τη λειτουργία ενός προϊόντος από τον ίδιο τον χρήστη» δήλωσε ο Finucane. «Για να επιτύχεις την πλήρη πιστότητα ενός πελάτη για τρία συνεχόμενα χρόνια σημαίνει πολλά για την εταιρία, για το προϊόν όπως επίσης και για το μέλλον της επιχείρησης. Κατά τη δική μου άποψη, αυτό προέρχεται από την ικανότητα της QlikTech να παρέχει υψηλή ποιότητα, καινοτομία και πλούσια χαρακτηριστικά στο QlikView»

 

Συνεχίζοντας να ξεπερνάει του μεγαλύτερους ανταγωνιστές του όπως  το SAP (Business Objects), Oracle (Hyperion) και IBM (Cognos), μερικές από τις κατηγορίες που το QlikView κατέκτησε την πρώτη θέση είναι:

 

· Πρόθεση αγοράς περισσοτέρων αδειών – Το QlikView έχει τον υψηλότερο αριθμό πελατών που προτίθενται να αγοράσουν περισσότερες άδειες, έχοντας εδραιώσει τη φήμη του στη βιομηχανία σαν το προϊόν με τη μεγαλύτερη ικανοποίηση από τους χρήστες του και το μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων. Οι πελάτες του QlikView έχουν 40% μεγαλύτερη πρόθεση επέκτασης της χρήσης σε σχέση με τον μέσο όρο άλλων επιχειρηματικών προγραμμάτων.

 

· Ικανοποίηση απόδοσης – Η γρήγορη απόδοση προέκυψε σαν κριτήριο για την επιτυχία ενός project. Η απόδοση είχε υψηλή βαθμολογία από τους χρήστες του QlikView, οι οποίοι ανέφεραν τα λιγότερα παράπονα σε σχέση με τα υπόλοιπα προγράμματα

.

· Χαρακτηριστικά προϊόντος – Το QlikView είναι πολύ πιθανό να αγοραστεί όχι για την τιμή του ή για στρατηγικούς λόγους αλλά για τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του. Αυτή είναι μια σοβαρή ένδειξη ότι η πλατφόρμα QlikView Business Discovery φέρνει μια νέα οπτική στην ανάλυση και στην αξία που λαμβάνουν οι χρήστες επιχειρήσεων.

 

· Χρήση κινητών συσκευών – Οι χρήστες του QlikView χρησιμοποιούν ή σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες κινητές συσκευές με το πρόγραμμα ενσωματωμένο κατά 48% περισσότερο από χρήστες άλλων προγραμμάτων. Σαν την μόνη πραγματική λύση Business Discovery for mobile, το QlikView προσφέρει την απλότητα που ψάχνουν οι χρήστες, παρέχοντας παράλληλα στα Τμήματα Πληροφορικής την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα που απαιτείται.

 

 

«Μέσα σε λίγα χρόνια, η QlikTech κατάφερε να γίνει από τους μεγαλύτερους παίχτες της αγοράς και να κρατάει ευχαριστημένους τους χρήστες της ενώ αυξάνονται οι ανάγκες τους» συνέχισε τη δήλωση του ο Finucane. «Είναι αξιοσημείωτο να ειπωθεί ότι όλοι εκείνοι που δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το QlikView, χρησιμοποιούν την νέα του έκδοση Νο.10»

 

«Είναι μεγάλο επίτευγμα το ότι ξεπεράσαμε κάποια προϊόντα του χώρου των Business Intelligence σε ένα ευρύ φάσμα βασικών δεικτών απόδοσης» δήλωσε ο Lars Björk, Διευθύνων Σύμβουλος της QlikTech. «Τα αποτελέσματα της Έρευνας Νο.10 των Business Intelligence προϊόντων δεσμεύουν την QlikTech ώστε να συνεχίσει να παρέχει την υψηλότερη ποιότητα στις λύσεις επιχειρηματικής ευφυΐας και στις υπηρεσίες της βοηθώντας ανθρώπους, ομάδες και ολόκληρες επιχειρήσεις ώστε να λειτουργούν εξυπνότερα».

 

Η Έρευνα Νο.10 για προϊόντα Business Intelligence – διεξάγεται για 10η χρονιά – συνέλεξε πάνω από 3.000 απαντήσεις οι οποίες αναλύουν 26 διαφορετικά προϊόντα επιχειρηματικής ευφυΐας από τον Απρίλιο έως και τον Ιούλιο του 2011. Ο σκοπός αυτής της online μελέτης είναι να εξεταστεί το κίνητρο ανάμεσα με μικρομεσαίες και μεγάλες εταιρίες που επιλέγουν προϊόντα Business Intelligence, να εξετάσει πως τα χρησιμοποιούν και ποιά τα εταιρικά οφέλη που επιτυγχάνονται.