17 Δεκέμβριος 2018

Υιοθέτηση του λογισμικού analytics της SAS από την Kelley Blue Book

Ταλαντευόμενη ανάμεσα σε σπάνιες στατιστικές και έναν κατακλυσμό δεδομένων, η Kelley Blue Book αγκάλιασε το λογισμικό analytics της SAS, του ηγέτη στα business analytics, για να μετατρέψει έναν μεγάλο όγκο δεδομένων σε απαράμιλλες ιδέες για την αγορά αυτοκινήτων. Ο πρώτος παροχέας πληροφοριών καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επεκτάθηκε από 100 σε 500 εργαζόμενους μέσα σε πέντε χρόνια δουλεύοντας έξυπνα.

Σήμερα, τα analytics μεγάλου όγκου δεδομένων από τη SAS καθοδηγούν σχεδόν κάθε πλευρά των επιχειρήσεων SMB, συμπεριλαμβανομένων των customer analytics, Web design, έλεγχο προιόντων, σχεδιασμό απαιτήσεων, οικονομικών προβλέψεων, έρευνα αγοράς και εκτίμηση οχημάτων. “Η ομάδα analytics της επιχείρησής μας επεκτάθηκε από ένα σε 23 μέσα σε τρία μόνο χρόνια”, ανέφερε ο Shawn Hushman, Αντιπρόεδρος της Enterprise Analytics στην Kelley Blue Book. “Γίναμε μια εταιρεία που χρησιμοποιεί analytics ενσωματώνοντας τα analytics της SAS στις εργασίες μας.

Οι νέες μας διαδικασίες παρέχουν αμερόληπτες ιδέες σε εκείνους που λαμβάνουν τις αποφάσεις, καθιστώντας παρελθόν τη στήριξη σε εικασίες”. “Βελτιώσαμε την ευκινησία χρησιμοποιώντας από κοινού το αναλυτικό κέντρο υπεροχής και τα μέλη της επιχειρηματικής ομάδας”, πρόσθεσε ο Hushman. “Καθώς παρουσιάζονται νέες ανάγκες, οι ειδικοί των analytics συνεισφέρουν ιδέες και απαντούν σε ερωτήσεις.

Χρησιμοποιούν, επίσης, με γοργό ρυθμό τα predictive analytics της SAS και την αναζήτηση δεδομένων για να αναπτύξουν και να εκτιμήσουν αναλυτικά μοντέλα. Μειώσαμε κατά πολύ το χρόνο που χρειαζόμαστε για αποτελέσματα και ενισχύσαμε την αναλυτική μας διορατικότητα. Μένει μόνο να αναγνωρίσουμε επιπρόσθετες επιχειρηματικές ευκαιρίες αναλύοντας μη δομημένο περιεχόμενο από social media και αλληλεπιδράσεις website χρησιμοποιώντας το SAS Text Miner από την εφαρμογή SAS Text Analytics”.